6. "New family"

545 25 0
                                    

Dveře od pokoje se začali pomalu otvírat a do pokoje vešla nějaká osoba...

Byl to jak jinak než Itachi. Přistoupil blíž, odpoutal mě od postele a někam nesl. Míjeli jsme jedny dveře za druhými, až jsme došli do společenské místnosti. Tam čekali všichni členové Akatsuki, od těch známých k méně známým. Itachi mě posadil na židli a já čekala, co se bude dít dál. Promluvil na mě muž, který měl oranžové vlasy a piercingy všude po těla, hlavně na obličeji. ,, Určitě víš, proč tu si." A víte, že ani nevím?
,,Si tu, protože máš obrovské množství čakry, možná dokonce větší, než všichni ocasí démoni dohromady." A co se mnou chcete dělat?
,,Použijeme tě, jako zbraň, abychom nastolili mír. Nejdřív si tě vytrénujeme, a pak se k nám připojíš."
No, mě je to vlastně jedno, stejně je mým osudem zničit svět, pokud nenajdu mír. Nikoho nemám a nikdo mě nemiluje...
Nemám žádné námitky.
,,Hodná holka... Rozvažte ji."

Tobi: Ahoj, já jsem Tobi a jsem hodný chlapec, a jak se jmenuješ ty?
Natsumi: Noo, j...já jsem Natsumi, ráda tě poznávám, řekla jsem nejistě.
Deidara: Tobi! Nech toho, ještě ji vyděsíš!
Tobi: Gomen Deidara-senpai.
Pein: Já jsem Pein, jsem vůdce této skupiny. Tohle je Deidara, Hidan, Kakuzu, Itachi, Zetsu, Konan, Sasori, Kisame a nakonec Tobi, který ještě není oficiálním členem Akatsuki.
Trénink ti začíná od zítřka, každý den od šesti ráno. Občas budeš chodit i na mise. Nějaké otázky?"
Ne!
,,Tak tě teď Konan zavede do tvého pokoje."

Natsumi: Ty jsi tu jediná holka v Akatsuki?
Konan: Jsem, ale po dnešku už ne.
Natsumi: A jací jsou ostatní?
Konan: No, řeknu to nějak ve zkratce. Pein je vůdce, a jako každý správný vůdce je háklivý na protesty. Deidara si myslí, že umění je výbuch, tak si dávej pozor na jeho jílové bomby. Jeho opakem je Sasori, ten si myslí, že je umění věčné, a proto své loutky považuje za umění. Hidan je Jashinista a to mluví za vše, hlavně mu nikdy nesahej na kosu. Kakuzu je zase strašný skrblík. Kisame nemá nijak zvláštní povahový rysy. Itachi je takový pan "Tajemný". Tobi je jako malý dítě, tak si ho moc nevšímej. Nakonec je tu Zetsu, od něho se drž dál... Nó, on je tak trochu masožravec...

Tak, a jsme tu, toto bude tvůj pokoj, snad ti bude vyhovovat.
Natsumi: Děkuju, hlavně za ten "stručný" popis. XD
Konan: Není zač a teď si jdi odpočinout, pak tě zavoláme na večeři.

Svalila jsem se na postel a po chvilce jsem už nevěděla o světě...

Pro ty, co mají hokej v mém popisu:

Pein: Oranžové vlasy, hodně piercingů, vůdce skupiny a na obrázku je zhruba uprodtřed (tak fajn, není uprostřed, je spíš na pravé půlce)

Deidara: Blonďaté delší vlasy, typické pro něho jsou jílové bomby. Na obrázku je úplně vlevo.

Hidan: Šedivé vlasy, neustále sebou vláčí kosu. Je nesmrtelný a vyznává Jashina. Na obrázku je druhý zleva - vedle Deidari.

Kakuzu: Má masku přes pusu, sešité ruce a jak už jsem říkala, syslí si peníze. Na obrázku je třetí zleva- vedle Hidana.

Itachi: Černé, havraní vlasy. Vlastní sharingan a jeho mladší bratr je Sasuke.
Na obrázku stojí čtvrtý zleva - vedle Kakuzi

Konan: Fialové vlasy a v nich je růže. Je to jediná holka v Akatsuki. (Teda teď už ne.)
Na obrázku stojí technicky vzato "uprosřed"- pardon, nerozeznám prostředek, ale je to jediná holka, tak byste ji mohli poznat. :D

Zetsu: Zelené vlasy, má dalo by se říct rozdvojenou osobnost. Bílá půlka je pro každou srandu a černá je k smrti vážná.
Na obrázku stojí už opravdu uprostřed - úplně vepředu.

Sasori: Červené vlasy, je to loutkař a sám je to vlastně loutka.
Krčí se vlevo mezi Peinem a Kisamem.

Kisame: Modré vlasy a vypadá jako ryba. jeho nejde prostě přehlédnout. Nosí na zádech meč, které se říká Samehada, je to ,,živá věc". ( Občas pochybuju, že je mezi Kisamem a Samehadou jenom vztah člověk/ryba a zbraň. Měl by na ně někdo napsat FF) XD. Jinak je druhý zprava na obrázku.

Tobi: Má masku přes celý obličej, vypadá trochu jako dýně. Chová se jako mimoň... Co dodat, asi jenom to, že je úplně napravo na obrázku.

Doufám, že se to někomu líbí. Vyjímečně je tento díl delší. ( Já vím, pořád je krátký, ale s tím já nic nenadělám, a to jsem autor :D ).
Opravdu nevím, jak bude tento příběh pokračovat, tak se na mě nezlobte, pokud to nebude takové, jaké to chcete.

My storyKde žijí příběhy. Začni objevovat