ARKADAŞ...

16 2 0
                                    

En kayıpsız ve derinden vurulduğum anda sen uzattın elini arkadaş. Yalnızlık girdabıma sen eşlik etmeyi denedin.Kocaman ateşlerin alevlenen korunda sende yanmayı seçtin benimle. Korkularım seninde ümitsizliğin oldu cogu zaman. En çok da sarıldığımda huzur buldu yüreğim. İlk gözyaşlarımızın gizemli sitemiyle sende buldun bende kendini. Yürüdüğümüz yollardaki taşlara takılıp her düştüğümüzde yanı başımızda beliren o tebessümümüzle uzandık birbirimize.En çok da neden bu kadar inandık diye sitem ettik belkide. Saflığımıza,içtenliğimize her geçen dakika isyan edip, bütün samimiyetsiz gülüşlere haykırmak için bağırdık en çok da. Bizden gidenlere üzülmedik biz,bizden gitmeyi isteyip de bizim duragımızda dinlenmeyi mesken edinenlereydi tüm sitemkar tavrımız. Çünkü; bizde ne molalık ßir zaman ne de kullanılacak bir fırsat mekanızması işlevini sürdürmüyordu .En çok da kullanılışlarımıza oturup ağladık.
En derininde saplanan acılarımıza kulak verip,kanamalarını seyretmeyi denedik. Her zamankinden daha da hırcınlaşan yüreğimizin gerçekliğiyle yüzleştik. Tanıdıkça dünyayı daha da sahiplendik birbirimizi.Küçük bir çocuğun zarar görmesini istemeyen bir abla kadar korumacı oldu çoğu zaman ruhumuz. Anne şefkatiyle dolan yüreğimize, eşlik etti gözyaşlarımız. Hiçbir şey yokmuş gibi yapmaya çalıştığımız güçlülük oyunlarına beraber eşlik ettik en çokta.

İnanmayı denediğimiz,hayal kırıklıklarımıza kızdık en çokta.Kalbimin nedensiz attığını sorguladığım, uçurumun kenarında olduğum, duvarların bile eşlik etmediği o dakikalarda buldum seni. Şimdi herşey geçmişe dair daha anlamsız arkadaş. Tüm acılar ve gözyaşları kocaman bir "HİÇ" belirtisi belkide. Şimdi hangi yollar önümüzde serili bilinmez arkadaş. Hangi deniz ruhumuza eşlik ederken daha anlamlı, gökyüzü bizim için hangi anlamıyla başlamayı seçiyor bilinmez.
Şimdi sana kocaman cümleler kurmak ve hayallerimizi anlatmak geçsede içimden,biz yaşamayı deneyelim arkadaş. Tüm samimiyetimiz ve içtenliğimizle yine en derin yerinden yakalayalım hayatı.Dizlerimizin acılarını unutup, her sarılışımızda sığındığımız limanları hatırlayıp, iyiki diyelim. İYİKİ...

#YASEMİN DEMİR #

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZAMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin