Vei avea un loc în inima mea...

145 15 3
                                    

                                   Dragule,

Mi-aș fi dorit să nu se termine totul așa ușor...
Mi-aș fi dorit să nu-mi fac speranțe și vise, mi-aș fi dorit să nu fii așa special, mi-aș fi dorit să nu-mi dai acele semne pe care poate le-am interpretat greșit sau nu. Mi-aș fi dorit să nu am aceea curiozitate să te cunosc, să nu-mi doresc să iti cunosc aceea parte misterioasă pe care ai afisat-o încă de la început.
Poate am sperat prea mult, mi-am făcut prea multe speranțe, poate acel,, nu ai ce pierde,daca încerci " venit din partea prietenilor m-au făcut să sper și să visez mai mult. Nu ii acuz, ei au încercat să mă încurajeze, să ma faca să-mi doresc mai mult asta și să fac ceva, nu e vina lor, e numai vina mea.
Știam într-un fel sau altul că se va ajunge aici, încă de la început, dar am sperat, știi cum se spune,, omul cât trăiește e liber să spere "
   Știi, ai aterizat în viața mea pe neașteptate, nu ma gândeam că vei ajunge în viată mea, în acel moment, dar știu că , ai venit să-mi readuci speranța, chiar dacă tu nu ai dorit asta, nu ti-ai dat seama.
Ai fost aceea persoana, la care m-am gândit neîncetat luni de zile, am visat-o, am apreciat-o, aceea persoana cu care trezeam dimineața în gând, aceea persoana căreia îi adoram zâmbetul, privirea, vocea.
Ești aceea persoana căreia i-am luat apărarea în fata prietenilor, când iei îmi spuneau ca sper degeaba, oricum nu va fi nimic, au avut dreptate.
      Știu, ti-ai dat seama de ceea ce simt pentru tine și poate ai simtit și tu ceva, cândva sau nu, poate din perspectiva ta, nu eram aceea persoana care sa-ti dea un sens vieții.
Am știut că ti-ai dat seama, după răceala din privire, după distanța care ai creat-o intre noi.  Dar, iti mulțumesc, te apreciez ca nu mi-ai dat mai multe speranțe și m-ai făcut indirect să văd și eu, ca noi nu suntem unul pentru celălalt.
Poate ti-ai pus întrebarea,, De ce tocmai eu?" , ei bine iti voi răspunde.
Tocmai tu, deoarece ești aceea persoana unică și așa vei rămâne. Vei avea întotdeauna un loc în inima mea, și întotdeauna te voi respecta, nu te voi judeca.

Poate încă mai aștept un semn de la tine, poate il voi aștepta pana va venii acea persoana care să te înlocuiască în mintea mea, pana va venii aceea persoană care va fii într-adevăr specială pentru mine.

Poate ar fi mers știi?  Ti-aș fi fost aproape, te-aș fi sfătuit, așteptat, încurajat, am fi povestit glumit, plimbat, poate am fi împărtășit același pasiuni...  Poate, mult prea multi ,,poate".

Acum, în încheiere, vreau sa-ti spun un singur lucru, rămâi acelasi om pe care l-am cunoscut, lupta pentru ceea ce-ți dorești si nu uita indiferent de situație ramai cu zâmbetul pe buze și capul sus.  
                          
              Rămâi cu bine, om frumos!
                          

Scrisori pentru voi Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum