Draga mea,
În urma cu doi ani, eram niste străine, chiar dacă ne cunoșteam de multi ani, nici macar nu ne salutam.
Atunci , când nimeni nu credea că vom sta macar o ora amândouă una lângă alta fara ca macar să vorbim, dar uite ceea ce am spus că niciodată nu se va întâmpla, s-a întâmplat.
Oare cum am început noi să fim prietene? Nu știu, cred ca ceva ne-a împins pe amândouă de la spate, pe tine poate mai greu, dar mie mi-ai intrat din prima la suflet.
Am fost alături de tine la cele mai grele momente, dar și la cele mai fericite, am stat și te-am ascultat, am stat amândouă la telefon până la 6 dimineața, am făcut sute de poze împreună, am învățat multe lucruri de la tine.
Tu, esti o persoana care a avut și are o amprentă uriașă asupra mea, ești aceea persoana care m-a schimbat în bine și m-a ajutat întotdeauna să văd partea cea mai buna a lucrurilor, ești aceea persoana care m-a încurajat, inspirat, împins de la spate și m-a făcut să zâmbesc atunci când nu vroiam. M-ai învățat să fiu puternica și putin mai tupeistă ,dar și să nu mai bag răutățile celorlalți în seamă, nu m-a mințit și mi-a spus să nu-mi fac prea multe speranțe atunci când știai că este cazul. Ești singura persoana de care m-am atașat cel mai mult, pe care o iubesc ca pe propria sora ,ești puiul meu, ești persoana cu care mi-am băut cafeaua în fiecare dimineață, cu care am putut vorbi orice.
Ești aceea persoana din viata mea, pe care știam că mă voi putea baza oricând. Știu când am început să fim prietene, am adunat multe polemici și reproșuri, dar noi nu le-am băgat în seamă.
Ești o persoană puternica, poate cea mai puternică pe care am cunoscut-o, îndrăzneata, cu capul pe umeri ,cu vorbele la ea ,o persoana tare în fata celorlalți dar sensibilă în intimitate.
Ești cea mai buna persoana, cea mai buna prietena și cea mai frumoasa fata, și chiar dacă ne mai distantam câteodată, tu tot vei rămâne micuța mea și puiul meu. Nu voi renunța la prietenia noastră și tot timpul voi fii aici pentru tine.
Te iubesc, puiule!
CITEȘTI
Scrisori pentru voi
RomanceÎn acestă carte, îmi voi spune ofurile, sentimentele, îmi voi transpune stările dar și acele cuvinte pe care nu le voi spune niciodată în fața nimănui. Acestă carte este pentru toată lumea, fiecare știu că se va regăsi în ea, de-aceea nu voi pune n...