En son ne zaman güldün? Ya da ne zaman ıssız bir köşede canın yandığı için ağladın.? Hiç nefes alamadığın oldu mu? Ya da alıp da veremediğin.? Hayal kırıklıkların oldu mu hiç.? Olup da kalbine battı mı? Yaptığın şeylerden pişman oldun mu ?
.....
En son iki gün önce gülmüştüm...Malum geceden önce...Ve ağlıyordum...Nefes alamıyordum...Şu an hayal kırıklığı yaşıyorum. Ve her bir parçası kalbime ilmek ilmek işliyor. Çok pişmanım... Onu bu kadar sevmekle hata mı ettim? Kafam çok karışık...Üzerinden tamı tamına iki hafta geçti....
Ha bu arada ben Eylem.. ( multide ) 17 yaşındayim. Belki bir ergen klişesi ama aldatıldım. Hem de doğum günümde..En yakın kız arkadaşımla 2 buçuk yıllık sevgilimi evimin banyosunda bastım. Çok acı verici.. Psikolojim yeri öpüyo... O derece . Şu an psikoloğuma doğru yol almaktayım . Evet delirdiğimi düşünüyolar. Hayır anlamıyorum yani onları o şekilde gördüğümde en yakın kız arkadaşımın - kendisinin adı Ceyda olur. - kafasını klozete sokup üzerinden 8 kere sifon ćekmeden önce kafasına 1 kutu şampuanı boşaltıp üzerine 8 kere sifon çekip köpüklü suda boğulmasını beklemiş olabilirim. Ya da eski erkek arkadaşım Onur un kafasına ayaģımdaki topukluyla 3 kere geçirip o hiç bir halta yaramayan kafasıni bowling topuna benzetmiş olabilirim . Sonra Onur bayılınca makyaj yapıp dansöz kıyafeti giydirip Egemen i - en iyi dostum', evlatlık ikizim - tehdit ederek onu bir barın önüne atmış olabilirim . Ama psikoloğa ihtiyacım yok kinem . Gayet normalim. Parkın yanından geçerken Egemen in 5.5 yaşındaki kardeşi Öykü yü sallarken gördüm. Kankam diye demiyorum piçin tekidir. Utangaçtır. O kadar taş gibi kız buldum. Hepsini koleksiyon yapıyomuş gibi bir kenara ittirdi.
"Evlatlığıııııım !!!"diye çığırınca gözleriyle beni aradı. Elimi sallayınca beni buldu . Mal ya. Öykü ye bir şeyler söyleyip salıncaktan kaldırdi. Öykü de kabul edip kum da oynayan çocukların yanına gitti. Gözlerim tekrar Egemen i bulduğunda salıncağı gösterdi. Ayyy canım ya...! Depar atarak yanina koşuyordum ki üzerine bastığım oyuncakla yeri boyladım. Egemen koşarak yanıma geldi . Dizim soyulmuştu . Şu an çocuk gibi duygusallaşıp ağlardım ama zaten 2 gündur Egemen in omzunda salya sümük ağlıyorum. Gözyaşım kalmadi yaw! Ben ağlasam mı ağlamasam mı planlarken bir çocuk benden önce davranmıştı.
"Ablaaaaaa!"diye bağırınca ablası olduğunu tahmin ettiğim kız koşarak yanımıza geldi . Ablası onu kucağına alıp sakinleştirdi. Ayy çok tatlılar yaaaaaa! Egemen kolumu dürtünce ne var lan der gibi kafamı salladim. Kaş göz işareti yapıyordu. Çocuktan özür dile mesajı veriyordu ama ben şu an salağa yatmayi tercih ediyordum. Egemen e dönüp
"Evlatlığım yüzünde bir sıkıntı mı var kaşın gözün ayrı oynuyo!"
"Lan çocuktan özür dile de yeni araba almaya gidelim çocuğa!!"
"Haa...! Açik açık söylesene mal ne ağzını yüzünü yamultuyon ! Bir gün kalcan öyle yırtılcak o karizma kızları zaten istemiyon bu sefer onlar istemiycek sap sap kalcan ! Ben evlenip sana yeğen yapıcam Selma teyzede evde turşunu kurcak .!"deyince adını bilmediğim kız kahkaha atmaya başladı. Oha lan ne güzel gülüşü var. Bir dakika gülüsü güzelse
"Egemenim!"
"Ne var Belalim?"
"Sana kız buldum . Aha bu.!"deyip hala gülen kızı işaret ettim . Kızı gösterdiğim anda ikisi de öksürük krizine girmeye başladi. Bu hallerine ben gülüp
"Şaka lan şaka!"dedim . Sonra kıza elimi uzatıp
"Ben Eylem. "Dedim. Kiz da elimi sıkıp
"Ben de Pelin "dedi. Egemen in elini tutup kızın elini tutmasına yardım ettim. Utangaç dedim ya ondan...
"Ben Egemen. Tanıstığima memnun oldum." Ağzim açik Egemen e bakarken bana bakıp göz kırptı. Vay namussuz vaaay.. Seni hınzır şey seniii. Pelin e döndüm tekrar . Ellerinin hala ayrılmadığıni görünce Egemen e çok sert olmayan bir tokat atıp
"Bırak lan kızın elini!"dediğimde Pelin hemen elini çekti. Ama çoook tatlı yaa. Egemen in
"Bu sefer elimden kurtuluşun yok !"diye tıslamasıyla Pelin in arkasına sığındım.
"Çekil lan ordan olan kıza olur!"
"Vaaaay kara şövalyem bakıyom da Pelin hanımı pek düsünüyorsunuz."deyince Pelin in yanakları kızardı. Saka mı bu!?
"Eylem!" Aha ! Eğer Egemen bana adımla sesleniyosa baya sinirlenmiş demektir. Pelin de korkmuş olmali ki benim yanıma çekildi. Egemen hızlıca uzaklaşırken Öykümü parkta unutmuştu. Akşam onlara gitmek için iyi bir sebep... Pelin e döndüm
"Şey ben özür dilerim. Yani şaka yapmak istemiştim"
"Ama boku çıktı"deyince kendimi tutamayıp güldüm. Pelin de gülemeye başlayınca bu kızla arkadaş olabileceğim konusunda sağlam şeyler düşünüyordum. Pelin e bakıp.
"Benim kız arkadaşım olur musun ?"diye sorduğumda bana garipseyici bakıslar attı. Ne sorduğumu tekrar hatırlayınca
"Yani kanka manasında yaw sen benden de fesatsın..."
"Yaw he he..!"deyip beni geçiştirdi.
"Evet bu yakışıklının adi ne bakiyim?"diyerek kardeşini gösterdim. Harbi çok tatlıydı.
"Serkan."dedi . Gülümseyip Serkan a eğildim elimi uzattım.
"Meraba yakışıkli ben de Eylem."deyince gülumseyip o da elimi sıktı. Daha küçüktü en fazla 7 yaşındaydı belki de... Pelin le vedalaşıp Öykü nün yanına gittim . Salıncağa oturup biraz mutluluklarını izledim. Çok masumlardı. Derin bir iç çektim. O sırada telefonumun melodisi bütün ambiansı bozdu. Annem arıyordu. Annnaaaaam doktora gidiciydim ben lan! Telefonu fazla bekletmeyip açtım . Kulağıma götürmemle ayırmam bir oldu . Annem opera sanatçılarına taş çıkartacak ćığlıklarıyla bana çemkiriyordu. Telefonu ağır ağır kulağima götürdüm.
"Alo annem"
"Nerdesin kız sen !? Doktora da gitmemişsin! Ne halt yiyon!?"
"Şey anne Egemen salağı Öykümü çocuk parkında bırakmış gitmiş ben de napıyım Allah korusun çocuğun başına bir şey falan gelir diye şey ettim. "
"Egemen i arayamadın mı kuzum."kuzum dediğine göre yumuşmaya başladık.
"Aradım da mesgul çalıyo."dedim gayet sakin sakin.
"Neyse haftaya git bari. Tamam sen haberdar et beni. Tamam mı kuzum."
"Tamam annem öpüyorum"
"Bende dikkat et bak kendine"
"Tamaaaaaaâm"
Telefonu kapattım.
"Öyküüüü!"
"Efendim Eylem abla."
"Hadi eve gidiyoruz geç oldu"
"Tamam Eylem ablacım geliyoruuum" oy senin ablacım diyen ağzıni yesinler. Öykü ayağa kalkınca üzerindeki kumları çırptık. Sonra iki cadde arkadaki evlerine doğru yürümeye başladık. Apartmana girdiğimizde kücük hanimin kapalı alan korkusu olduğu icin merdivenlere tirmanmaya başladık . Dairenin önüne vardığımizda karşı dairede kutularin olduğunu gördüm. Öykü yü kucağıma alıp
"Kız cimcime yeni komşu mu geliyo size?"diye sorunca
"Ben anlamam Eylem abla bizim üst katta oturan Bahar teyzeye sor o her seyi biliyo." Çocuk bile kadıni cözmüs. Ben daha ne diyim ey müminler! Kapıyı çaldık . Karşımda Songül teyzemi görünce hemen içeri davet etti. Öykü yü kucağımdan indirip Songül teyzeye sarıldim.
"Nerdesin kız sen insan arada bir uğrar . "
"Bak hele bak kız hani ben insan değildim . Geçen annemle oturmuş beni çekiştıriyodunuz . Bu kız iyice öküzleşti diye." Koluma çimdik atıp
"Sus kız teyzeye laf yetiştirme! Hem sen benim oģluşuma naptin. Geldi eve kıpkırmızi olmus sinirden. "
"Kız ben sana gelin buldum ya!"
"Ne gelini kız daha benim oğluşumun yaşı kac başı kaç!?"
"Ya her neyse nerde bakiyim senin bu oğluşun?"
"Odasında uyuyodu. Aç misın sen hazirliyim mi bi seyler..?"
"Ay valla Egemen le konuştuktan sonra enerjiye ihtiyacımız olabilir . Sen hazırlayadur ben yardıma gelcem bi de annemi ara senin ki bu akşam bizde kalsın de yetim doyurmus kadar sevap alırsın gülüm."
"Iyi tamam.."deyip Öykü yüde alıp mutfağa gitti. Sessiz sessiz evlatlığımin odasına girecektim ki ensemde ki el beni kendine çekti. Ama Songül teyzem Egemen uyuyo demiştiii! Yavas yavaş arkami dönmemle karşımda Eren i görmem bir oldu. Tam çığlık atacaktim ki eliyle agzımi kapattı. Eren aslında abimiz olur yani Egemen in abisi ama benim üvey abim. Kendisi İzmir de üniversite okuduğu için telefonda görüsüyoruz. Elini ağzimdan çekince hemen boynuna atladım. O da bana sarildi. Sonra ikimiz Egemen in odasına sessizce girdik . Öküz gibi uyuyordu mübarek. Egemen hep böyleydi. Sinirlenince hep uyurdu. Geriye doğru bir iki adım atıp koşarak Egemenin üzerine atladim .
"Allah belani verecek!!!!"diye bağırinca Eren le ben kahkaha atmaya başladık. Egemen beni kollarımdan tutup yanına yatırdi . Sonra gıdıklamaya başladı.
"Ereeeeeeeeniiiiiiim kurtar beni kurbağa prensim lüüüütfeeeeeen!"
"Egemen bırak lan kızı!"
"Kusura bakma Eren o bunları çoktan hak etti!"
"Eren im ben varya buna kız buldum ha!"
"Lan sus o kız bana bakar mı sence!?"
"Ha baksa olur diyon yani!"
"Eyleeem daha fazla kaşinma beni sinir etme !"
"Etse nolucak lan! Kapi gibi ben varım burda" diyince
"Ereniiiiiiim Al sunu başımdan . Bak çekilmezsen Erenim seni önce dövcek sonra 33 yerinden bıçaklayıp üzerine gelinlik giydirip ayağina taş bağlayıp seni denizin derinliklerine yolliycak ha!"
"Sen Ereninin sefgilisini gördün mü bana önce onu söyle."
"Ne!? Sefgili mi ? Ereeeen Ereeen boyun devrilmesin emi . Pis . Kim lan o kız anlat ćabuk !"deyip Egemen in yatağında doğruldum.
"Ulan Egemen ağzına tüküriyim senin.! Ne öyle şak diye söylüyosun kiza!"
"Ya onemli deģil hem zaten benim de sefgilim var...dı . Yani iki hafta öncesine kadar öyleydi."
"Ne demek o kız!"
"Sen bi sey anlatmadin mi benim kurbağa prensime?"
"Yoo neyini anlatcam kızım bulduğu yerde öldürür çocuğu. Yani ne diyeydim Eylem i doğum gününde en yakın arkadaşiyla aldatti . Sonra Eylem kızın kafasıni klozete sokup kafasına sampuan dökup 8 kere sifon çekip kızın köpüklü suda ölmesini bekledi. Onur un da kafasına topuklu ayakkabısiyla 3 delik açıp bayıltti sonra makyaj yapıp dansöz kıyafeti giydirip bir tane barın önüne attığımizi söyleyim de ağzımıza sıçsın di mi!?"
"Egemen..."
"Hı?"
"Ruyanda ebeni tersten gör emi evlatlıģım. Ağzına tükürdüğüm her şeyi anlattın mal!!!!"
"Hiiiih .! Abim canım. Medeni olup konuşabiliriz bu konuyu ...."
"Yavşama lan yapmıycam bı sey."
"Yemin et!"
"Tamam belki yaptirabilirim ama yapmam! O serefsize elimi bile sürmem kendi pisliğinde bogulsun ikisi de.!"
"Neyse gençler bu gece burdayım bol bol sohbet etme şansımız olucak . Ama önceliğimiz Eren ve yengemiz...."
"Uff tamam tamam annem bi seyler hazirlamis onları yerken anlatıcam. Hadi mutfağa .." dediğinde Eren in arkasından sırtına atladım. Beni sıkıca tutup koştur koştur mutfağa bıraktı. Egemen de Öykü yü sırtina almıs geliyordu. Bu halleri çok tatlıydı... Masaya dizildiğimizde önume konan şeyle çığlık attım. PROFİTEROL.... Allah ım bu gerçek di mi.
"Bebeğim görüşmeyeli nasılsın..Görünen o ki hiç degişmemişsin . Hala ayni ... Çikoklata sosunun bir annenin evladına son kez sarılışı gibi sarmış seni... Ya üzerindeki fıstıklar...Şimdi seni yiycem ama kıyamıyom.. O kadar güzel ve masumsun ki .... Yenmeyi hak ediyor musun bilmiyorum. Gerçi herkes hak etmediği şeyleri yaşıyor bu sıralar..."dediğimde gözzlerim doldu . Evet bu aralar böyle bir huy başladı. Geçen akşam yemekte de kuru fasulye pilav uyumuna ağlıyordum. Hic ayrılmayın diye.. Piskoloğa gitmem gerektiğini düşündüm. Ama amaaaaaaaaan üfffff salla!
"Kızım manyak mısın sen profiterolünü 15 saniye içinde yemezsen anca midemde görürsün.!!!" Tabi ki öküz Egemen. Eren tam karşımda oturduğu için kollarını bana doğru uzatıp gözlerimi sildi. Elleriyle dudaklarıma gülümseme şekli verince ağzımin aldıği sekle herkes güldü. Sonra Egemen fotoğrafımı çekti. Eren ellerini cekerken.
"Fotoğrafa bakçam."dedim Egemen telefonunu uzatti. Elime aldım. Fotoğraf komikti ama önemli olan başka bir ayrıntıydı. Ben neredeyse 1 aydır Egemen in telefonunu karıştırmıyorum. Aklıma gelen bu hain düşünceye gözlerimi büyüttüm. Hemen whatsApp ına girdim. Kişilere bakarken ' PELİN ' ismini görunce gözlerimi daha da büyüttüm. Direk ismine tıkladim. Bugün görduğümüz Pelin olmaması için dua ettim. Ama resim çıkınca gözlerim doldu. O Pelin di... Gözlerimin dolması işime gelmişti. Bu öküz kızı tanıdığını hiç söylememişti. Moralim bozulmuştu yalan yok ama fazla büyütmezdim.. Sırf o öküz biraz vicdan azabı çeksin ... Mesajlara girdim. En son ben gelmeden önce konuşmuşlar
'Egemen : Ya bugün olanlar için kusura bakma . Eylem ve boş boğazliği işte...' mesaji görünce cildiracak derceye geldim. Ulan Egemen seni o boğazda boğmassam...
'Pelin : Ya önemli değil yaşadıklarından sonra bu kadar kısa sürede toparlanması beni mutlu etti açıkcası...:))))' benim ne yaşadığımı o nerden biliyordu!? Hemen altındaki mesaja baktım yine Pelin den di...
'Pelin : Ama kuzenimin kafasını topuklu ayakkabılariyla delip dansöz kıyafeti giydirip makyaj yapıp bar ın önüne atması sanki birazcık fazla olmamıs mı... Valla gece sarhoş bir amca onu öperken bulduk. Az daha geç kalsak namus denen bir şey kalmayacaktı...' içimden gebersin derken Egemen in mesajına geçtim.
'Egeme : GEBERSİN İT!!!' Yazdiğina gülümsedim. 17 yıldır hep o vardı yanimda... Ama o benden 1 yaş büyük... Aklıma eskiler geldi. Ama aklımı asıl karıştıran Pelin Onur un
kuzenimiydi!? Ama biz 2 senedir sevgiliyiz ve nerdeyse herkesi tanırdim. Ama bu kız... Bir dakika ben bu kıźı doğum günümde görmüştüm. Allah ım sen aklıma mukayet ol .. Amin. Kafam iyice karışmıştı. Gözlerimden süzülen yaşlar yanaklarımı ıslattığında ağladığimi fark ettim. Sonra küçük sessiz bir hıçkırık... Ama pek sessiz olmamış olucak ki masadaki herkes bir an da bana baktı. Egemen oturduğu sandalyeyi bana doğru çevirdi. Ellerini iki yanağima oturtup ona dönmemi sağladı. Korkuyordu... Bu hoşuma gitmişti. Oyuna başlayabiliriz demekti Egemen in gözündeki korku . Yanağimdan bir iki damla daha firar ederken yanaklarımi tutan elleri kendi ellerimle ittim. Aslında ciddi manada canim yaniyordu... Benden neden böyle bir şey saklarki ..? Ellerini itmemi garipsemiş olucak ki kaşları catıldı. Ve son nokta . En can alıcı bölüm. Azcik sert bir tokatcık... Elini yanağina götürürken ayağa kalktım. Telefonu eline tutuşturup ağlayarak ve Songül teyzoşuma gözükmeden hızlıca evi terk ettim. Hala ağlıyordum. Canımin cok yandiğını oksijeni ciğerime çekerken ciğerlerimin yanmasıyla anladım. Boş sokakta yürümeye başladım. Hani kitaplarda olur ya kız ağlayarak boş sokakta yürür sonra bir sarhoş ona sarkar sonra kızın kurtaricısi gelir kızi kurtarır ve KAHRAMAN olur . Sonra o kiz kahramaniyla sonsuz aşka yol alir... Aklima gelen bu düsünceyle yüzümde acı dolu bir gülümseme belirdi... Nefesim kesilene kadar koşmaya başladim. Ama nefesim kesilmeden önüm kesilmiş gibi bir sey oldu. Biriyle çarpıştığimı hissettim. Karşımdaki çocuğa baktım . Kumraldı. Yakısıklıydı. Karnını tutuyordu. Derin bir nefes alıp
"Şey ben ö - özür..-"devamını getiremeden gözlerim kapandı. Sırtıma batan taşlarla yere düştüğümü anladım. Kendimi karanlığa bıraktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Çapkın
Teen Fictionİhanete uğrayan bir kızın ölmüş ruhuna başka kim toprak atabilir? Ya onu kurtarmaya gelecek biri varsa....! Ve onu her haliyle çok sevecekse kız....! 'Şimdi sorsam sana ey sevgili ! Kavalyem olsa öpebilir miydim ölümü!? İş...