ÜçÜnCü BöLüM

58 4 1
                                    

Eren bana kaşlarını çatmış bakarken derin bir nefes aldı ve
"Sen bunu nerden biliyosun!" Diye çemkirdi. Rahatlamiştı. Sorusunu umursamadan buzdolabını açtım. Egemen le pazartesi günü depresyonundan kalan ayranımızı aldım . Eren e dönüp
''Bardak ve buz getirsene..'' dedim beklentiyle . Sonra mutfaktan çıkıp Egemen in odasına doğru ilerledim . Eren in odası boyanacakmış o yüzden eşyaları kaldırmışlar . Bizde Eren le Egemen in odasına geçmek zorunda kaldık. Ben elimdeki ayranla odanın kapısına doğru ilerledim beyaz kapıda koyu renkli keçeli kalemlerle yazılmış sözler vardı
" GİDİŞİNE İLLA Bİ İSİM İSTİYOSAN MAL KAYBI DİYEK YALAN SÖYLEMEMİŞ OLURUZ !
SOKAK LAMBASI GİBİYDİN EY YAR KİME YANDIĞI BELLİ OLMAYAN ..."
Ewt Egemen ve depresyon ... Salak Alev onu terk ettiğinde yazmıştı bunları. Alev de kime kaçtıysa hiç haber de gelmedi ha... Boş verip kapıyı açtım içeri girdim . Yatağın üzerine oturdum . Eren i beklemeye başladım gelirse her şeyi anlatırdı . Gelmezse oturur ağlardım . Vicdan sömürüsü yaw .
Ewwt şimdi gözlerimi kapatıcam 10 a kadar sayıcam Eren kapıdan giriceeeeek . Yok yha 10 az ben işimi sağlama alıp bi yüz sayıyım.. 100 99 98 97 ............................. . . . 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 sııııı sııııı sıııııı fır.. Gelmedi inanamıyorum gelmedi . Hemen gözlerim doldu . Ama bu böyle vicdan sömürüsü gibi bi şey için deil. Sanırım çok umutlanıp önemsedim. Gözlerimden yaş akarken - ki bu aralar çok çabuk ağlıyorum .- yatağa uzandım . Ne kadar süre geçti bilmiyorum ama baya ağlamış olmalıyım ki yastık yüzeyi baya ıslanmış . Ölürsem mezar kendi göz yaşında boğuldu yazın olur mu!? Ay şu halimle bile edebiyat parçalıyom yaw
" Edebiyat parçalamışmış hah kıçım . Nerde sende o zeka ..!"
"Vaaay iç ses bende seni çok özledim nassın . Bende ne kadar oldu bu iç ses bana laf sokmayalı diye düşünüyodum"
"Ah iyiyim saol ... Beni özlediini de anlamak hiiç zor olmuyo. "
" Sus iç ses ya sus artık . Bu ne böyle az mütevazi ol az insanlık yap ya yazık günah bana "
"Napıyım yani benle konuşan insan olmayınca insanlık yapasım gelmio"
harika deil mi resmen içimdeki sesle savaşıyorum. Kafamı yastıktan kaldırıp etrafımda göz gezdirdim. Kulağımı gelmeyen seslere adadım ama hala ses yoktu . Odadan çıkma kararı alıp yataktan indim . Tek tek odalara bakmak yerine direk salona girdim. Ama salonun boş olduğunu görünce odalara bakmaya başladım. Önce Öykü nün odasına baktım. Öykü nün yatağında Pelin uyuyordu. Ayak ucundaki pikeyle üzerini örttüm . Odadan çıktım. Yatak odasına girdim . Egemen le Öykü de bu odada uyuyorlardı. Ama Eren yoktu. Belki dışarı çıkmıştır diye düşünerek evden çıkacaktım ki telefonumu unuttuğumu hatırladım . Odaya gidip telefonumu aldım . Tam çıkacakken yatak odasından telefon sesi geldi . Koşarak odaya gittim telefonu kaptığım gibi odadan dışarı çıktım . 'Gereksiz ' arıyor yazıyordu. Eren arıyordu . Salak Egemen abisini öyle kaydetmiş . Telefonu açıp kulağıma götürdüm .
"Alo Eren nerdesin !?" Dedim çok yüksek çıkmayan sesimle .
"Şey ben Emir Eren in arkadaşıyım Eren çok içti de evi de bilmiorum alırmısınız dicektim. "
"Tamam hemen geliyorum ! Konum at !" Deyip askıdan ceketimi aldım. Apartmandan çıktım . Ahh Eren Ahhh !! Eren öyle çok içmez en son içtiğinde onu uçurumun kenarında bulmuştuk. Yani tamam kabul yanında insan var ama işte insan yinede tedirgin oluyo . Kapının önünde taksi beklemeye başladım . Cebimdeki kulaklıkları çıkarıp bi müzik açtım .Bekledim bekledim bekledim . Nerdeyse 15 dk dır taksi bekliorum . Geçenlerde dolu olduğu için durmuyo. En sonunda dayanamayıp buraya doğru gelen taksinin önüne atladım. Adam öyle bi fren yaptı ki sanırsın dabbe ye kapı gıcırtısı sesi arıyolar . Aynı öyleydi . Bence oscar ödülüne layık bi ses. Yani bn kulağımda kulaklıkla müzik son sesken bile duyduysam neyse . Adam durunca hemen arka kapıyı açıp oturdum . Yanıma baktığımda benim yaşlarımda yakışıklı sert yüz hatlarına sahip kumral kaslı bi çocuk oturuyodu. Ama baya sinirli bakıyodu . Hem de baya . Hey o ağzını mı oynatıyo . Ha sanırım bişeyler söylüyo. Ama beb duymuyorum . En sonunda elini kulağıma götürüp kulaklığımı çıkardı . O an sesiyle irkildim . Bana bağırıyordu .
''Lan sen manyak mısın . Niye taksinin önüne atlıyosun . Duramasaydı ölebilirdin gerizekalı!!!!!! Ölmek mi istiyosun !!!'' Diye bağırdığında
''Sanane be sen kimsinde benim yaptıklarıma karışıosun hayat memat meselesi olmasa atmam heralde kendimi taksinin önüne !! Ayrıca manyak da gerizekalı da odun da sensin hödük !!! Bi kızla nasıl konuşulur daha onu bile bilmiosun.!! Ne ölmesi be hem ben daha çok gencim . Kim demiş ölceğimi Allah yazdıysa bozsun . Ormandan kaçmış şempanze kılıklı ukala seni.!!!!'' Deyip derin derin nefes aldım. Adını bilmediğim yakışıklı sert yüz hatlarına sahip kaslı...-
''Anladık yanında oturan çocuk . Bi kere zaten orda iki tane adam var biri yakışıklı biri taksici ki taksici de her an levye çıkarırım diye bi tip var. Lan onun kaşlarında kürk bile olur ha..:)) ''
''Sen espri yapma hele !''diye bağırdım . Bana az önce sinirle bakan kişiler şu an deliymişim gibi bakıyolardı. Yanımdakine bakmadan taksiciye elimdeki telefondan Emir denen çocuğun attığı konumu gösterdim . Yalvaran gözlerle bakınca en son pes etti ve kabul etti. Yanımdaki adını bilmediğim ama yakışıklı sert yüz hatlarına sa...-
''Ewt o çocuk ''
Hah işte o öne atılarak
''Ama önce Dark Bar !''
Diye haykırdı . Gülmemek için kendimi zor tuttum . Çünkü bende Dark Bar a gidicektim . En son arkama yaslanarak kafamı cama dayadım . Bar ın önünde durduk elimi cebime attım . Yirmilik kaldığını gördüm . Çıkarıp taksiciue uzattım . Elimi ani bi şekilde yanımdaki çocuk çekince çatık kaşlarımla ona baktım . Elindeki yüzlüğü
''Üstü kalsın ''diyerek şoföre uzattı. Bana döndü
''Şimdilik bn ödiyim borç olsun karşılığını alırım . '' deyince
''Sanki seni bi daha görcem. Gerizekalıya bak artistlik yapcam diye afedersin bi taraflarını yırtıyo . Salak senin yüzünü şeytan görsün.''
Allah Allah lan bana noluyo işte varya illet oldum bi kere... Hala takside olduğumu fark edip taksiden hızlıca indim . Koşarak kağıya doğru gidiyordum ki iki izbandut timsali adam önümü kesti.
''Hanımefendi kimliğinizi görebilir miyiz ?''deyince ben şok ben iptal ! Ne kimliği koçum demek geçsede içimden sustum . Yuttum.
''Abi valla bir arkadaşı alıp çıkcam '' dedim son bi şans ama cık yemedi...
''Sahip Eren i ara dışarı getirsinler sen niye çabalıon !?''
Sahip? İç ses haklıydı . Onu aramalıydım. Bunu yapabilirdim . Ben Eylem... --
''Sadce araaaa!!!!''
Tamam arıyom . Aradım . Çalıyo çalıyo ama açılmıyo . Offf yhaa offf. Tekrar görevlilere dönüp yalvar maya başladım .
''Yaw abi ben buraya gelebilmek için taksinin önüne atladım ondan sonra taksiciden de takside oturan hödükten de azar işittim . Zaten başım çatlıyo . Gece gece dışarda ne işim olur benim . Ya benim arkadaşım diye bahsettiğim adam varya bu bi kere sevgilisinden ayrılmıştı işte sen gel bara iç iç iç sonra biz ara ara ulaşamadık mı !!? Valla her yere baktık. En son bu salak beni bi uçurumun kenarına götürmüştü . Orda kafa dinleyip çekirdek falan çitlemiştik . Tabi çekirdek tuzlu falanmış . Benim dudak yara oldu . Valla bi ağrısını çektim bi acısını çektim ki sorma . Neyse işte biz bunu aramaya dewam ederken benim zeki aklıma uçurum geldi lan bi git...---'' derken ağzıma kapanan elle susmak zorunda kaldım . Önümdeki adamlar gülmemek için kendilerini zor tutarken ben ağzımın üzerindeki eli ısırdım. Arkamdan gelen kaba çığlıkla arkamı döndüm . Acının etkisiyle elini tutmuş ve yüzünü buruşturmuştu . Kim mi !? Ha şey şu adını bilmediğim taksideki yakışıklı sert yüz hatlarına sahip karizmatik şey varya o .
''Hayırdır iç ses bu sefer bölmedin .''dedim kısık sesle .
''Kızım bu saydıkların az buna valla . Şu an içinde bayram var da senin haberin yok ''
''Oha iç ses çüş brüş bi dur yani . Ağzının suyu aktı resmen tabak verim mi . ''
''Kapa çeneni gerizekalı . Şunun tatlılığına bak ya yerim. !!''
''İç sesim ben az önce tattım . Bunda fazlasıyla sinir var ve eti hiç terbiye edilmemiş . Üstelik tatlı matlı da değil .''dedim yüzümü buruşturarak .
''Eylem zirvede bırak !!''
''Okey '' deyip iç sesimle oluşan konuşmama son verdim. Gözüm artık ısırdığım yakışıklı sert ..- Ahh!! Boşversenize kaydı işte çocuğa. Bana çatık kaşlarla bakıyordu. Salak salak sırıttım . Ne yapıyım ya Allah Allah .
.''Özür dile çabuk'' dedi sert bi sesle . Duydu mu lan beni . He Eylem zati onda akıl okuyan bi güç var hıhıhı tabi tabi. Kendimi boşvererek
''Bi şartla .'' Dedim . Bana hala çatık kaşlarıyla bakarken ona doğru bi adım attım .
''Beni içeriye sokmanın bi yolunu bulup beni burdan çıkarıcaksın '' dedim sadece onun duyabilceği bi şekilde . Pis pis sırıttı . Sonra kulağıma doğru eğilerek
''Buraya benimle giren kızlar anca sabah çıkar ama '' deyip tuhaf bi şekilde gülümsedi . Anlamamaıştım ama neyse .
''Sorduk mu ??'' Diye karşılık verince yüzü şaşkınlıkla kızgınlık karışımı bi ifade aldı . Sonra kolumdan tutup
''Laf anlatanda kabahat zaten ''dedi ve beni sürüklemeye başladı. Tam kolumu çekip atarlanacaktım ki . İçeri giriyim ondan sonra dedim kendi kendime . Arada bir zekiliğim tutuyo yhaa. Neyse bu adını bilmediğim hayvan beni resmen yerde sürüyoken içeri girdiğimizi farkettim . Leş gibi içki sigara kokuyodu .
''Hayatım bar burası lavanta mı kokaydı ..!''
İç sesimi es geçerek etrafı süzmeye başladım . Gözlerimi sigara dumanından yanmaya başlayınca kısmak zorunda kaldım . Etrafımda göremiyordum . Dans edenlerin arkasında olabileceğini düşünüp tam dans edenlerin arasına dalıcaktım ki kolumdaki el buna engel oldu . Arkamı dönüp kolumdaki elin sahibine döndüm . İnanamıyorum. Yok artık. Yine mi sen !!? Adını bilmediğim çocuk hala kolumdan tutarken kaşlarımı çattım .
''Yaw sen benim kolumu çok sevdin heralde bi bırakamadın mübarek!!'' Dediğimde güler gibi bi şey yaptı ama hemen düzeltti . İşaret parmağıyla hayali bir yol çizmeye başladı . Ben parmağını takip ederken kapsama alanımın içine Eren girdi . Adını bilmediğim çocuğun yanından koşarak uzaklaştım . Eren in oturduğu masaya yaklaştığımda Eren in uyuduğunu fark ettim . Masasına baktığımda çoktan dibi görülmüş bi içki şişesi ve iki fincan içilmiş türk kahvesi vardı. Kahvelere rağmen daha ayılamamıştı anlaşılan . Kafamı bize doğru yaklaşan silüete çevirdiğimde elinde türk kahvesi ile gelen bi çocuk vardı . Çocuk dediğimde Eren in yaşlarında falan . Yakışıklı ve kumral dı . Yanımıza geldiğinde önce gülümsedi ve sonra kendini tanıttı
''Meraba ben Emir . Eren in arkadaşı . Sen telefondaki kızsın sanırım'' dedi . Onu onaylarcasına kafamı sallayıp ne ara uzattı bilmiorum ama işte uzattığı elini tutarak
''Eylem .'' Dedim .
''Çok içti bu kahveyide içsin biraz toparlar sen burda otur . İstersen .'' Dediğinde tamam anlamında kafamı salladım . Eren in yanına oturdum . Onu uyandırıp kahvesini içirirken yanımıza gelen garson
''Emir bey Aras bey sizi çağırıyor efendim . ''
''Niye ?''
''Bilmiyorum efendim .''
''İyi çok önemli değilse kendi gelsin . '' dediğinde garson peki deyip geldiği kapıya doğru ilerledi ve gözden kayboldu . 5 dk sonra adını hala ama hala bilmediğim çocuk aynı kağıdan çıktı ve bizim oturduğumuz masaya yöneldi . Emir o sırada ayağa kalktı . Erkekçe selamlaştılar . Ben hala mal gibi onlara bakarken Emir
''Eylem bu kardeşim Aras Aras bu da Eren in ...-''
''Kardeşiyim ..''dedim Emir in sözünü keserek . Emir beni onaylarcasına kafasını salladı . Sonunda tanışabildik ha yakışıklı öküz . Kahve fincanını masaya bırakıp orta derecede ayık olan Eren e
''Hadi bakalım abicim daha evde hesap vercen bana . ''Dedim Eren in kolunu çekiştirirken . Oflayarak ayağa kalktı .
''Benim kafa kırılıyo be belalı . ''
''Çok mu içtin ??''
''Ya çok deil aslında 2 veya 3 şişe falan işte . ''
''Ohaa ohaa ohaaa hiç çok deil canım sadece ufak bi kalp krizi sonra ufak bi pamukla toprak altı olun ... Harika ya '!!!''
''He sen çok bilion hehe!!'' Bu haline sırıtmadan edemedim . Saçlar dağınık gözler mayhoş Eren sarhooooş . Baya bi tatlı olmuştu . Eren yüzünden yavaş yavaş ilerliyorduk . Tam dans edenlerin yanından geçiyorduk ki kolumda hissettiğim elle duraksadım eğer tanımıyosam veya sevmiosam yumruğu gömerim na bırayada yazıyom deyip arkamı döndüm . Gördüğüm manzarayla ben şok ben iptal.....

Bay  ÇapkınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin