Bölüm-1 İlk

10 2 2
                                    

Masalım'a Sevgilerle;

Böyle iyi sevgi dolu bir kızla tanışacaksın,deseler yok öyle biri yoktur derdim.1.Sınıfta gördüğümde tabi nereden bileceksin sevgiyi falan ama kendime yakın bulurdum onu tabi seneler ilerleyince sevdiğimi anladım.Tabi her insan gibi bizde büyüyoruz.

Her şey yerine oturuyordu.Tabi benim duygularımda öyle olmaya başlamıştı.Zaman geçtikçe onu daha çok sevmeye başladım.Daha yakından tanıdım,tabi o zaman biz çıkma teklifi falan nereden bilelim çocuğuz ya çocukluğumuza verip yaptık bir şeyler arkadaşlar aracılığıyla söylemiştik.

O zamanlar küçüğüz demişti.Tabi benim sevgim çok büyüktü ve onu o kadar çok seviyordum ki ilerleyen seneler daha güzeldi.8.sınıftaydık yada 7.sınıf tabi ben çok utanıyordum onu uzaktan seyretmek benim çok hoşuma gidiyordu.Ama gözleri gözlerime baksa utancımdan gözlerine bakamaz olurdum.8.sınıfın sonlarıydı yada başıydı tatil zamanı gibi bir şey tabi kardeşi vardı.Sevdiğim kızın kardeşi vardı.

Tabi kardeşinin adı ''Cansu'' çok iyi biri Masal ile çok samimiler kardeşlik duyguları çok yoğun birbirlerini çok seviyorlar.Tabi ki ben Cansu ile çok anlaşamazdım.Nedenini pek bilemesem de yani kardeşinden de

çekiniyordum.Cansu aslında iyi biri ama kardeşini çok düşündüğü ve ona bir şey olmaması için böyle yaptığını düşünüyordum hep.Tabi küçükken her şey hemen yayılırdı ben Masalı sevdiğimi söylediğimi 1-2 kişi duysa hemen sınıfa yayılırdı.Sınıfa yayılınca da utançtan yerin dibine giresin gelir ama ne nafile çünkü onlar senin arkadaşın ne diyebilirsin ki öyle değil mi sizce de?

Ama arkadaş dedik bu sefer aramız bozuktu tabi ben sevgimden dolayı Masala ne sinirlenebilirdim, ne de bir şey diyebilirdim.Çünkü seviyordum.Kırılır kötü bir şey derim olmazdı.Eski arkadaşlarımızdan gidenler olmuştu.Eski diyorum ama onlar benim her zaman kalbimde ve sevdiğim insanlardandır.Öyle dediğime bakmayın.Tabi bu sevme olaylarından dolayı aramız baya bozuktu Cansu kardeşi ya onunla da otomatik aramız bozulmuştu.Ben aldırış etmiyordum ta ki........

Hayatımın Eş Değer ParçasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin