Ben Masala mesaj atana kadar ve onunda benle konuşmaya başlamasıydı.8.sınıf balosu olmuştu.Çok güzeldi.Tabi biz o balo var,gençler 8.sınıf son sene woww diyerek şık giyinelim dedik ben takım elbise giymiştim.Yakışmış mıydı? bilemiyordum.Bundan önce 5.sınıfta da balom'uz orada daha küçük olduğumuzdan ama bütün herkesle dans etmiştim.Tabi Masalla ayrı <3 tabisi ''haahahahah'' neredeydim bir an kayboldum da 8.sınıf balosu işte takım elbiseler şekil gittik.
Tabi girdim içeri o kanka çok yakışıklısın falan fotoğraflar yıl sonu fotoğrafları hiç yaşamadığımız anlar ta ki Masal gelene dek krem rengi bir elbise giymişti.Diğerlerine göre arkadaş gözüyle bakılan Masal benim sevdiğim kız ya bir an kalbim sıkıştı o an koptum ve bakakaldım tabi kalabalık olduğundan çok çaktırmadan hemen düzelttim kendimi işte bizim 3'üz kızlarımız çıktı.
Su,Cansu ve Masal konuşma yaptılar.Hoş geldiniz herkes tabi ayrılacak eğlenelim fotoğraflar selfiler sevdiğimiz hocalarımız falanda gelmişti.5 sene okutan hocamız ve sonradan gelen değerli öğretmenlerimiz vardı.Yemekler yedik,konuştuk,dans ettik. Ben yine her arkadaşımla dans ettim.Cansu ile aramı düzeltmem lazımdı.Onu dansa kaldırdım, konuştuk dans ederken küs müyüz? diye sordum.
Hayır küs değiliz demişti.Onun öyle demesine sevinmiştim.Tabi ki dans ettik,muhabbet ettik.Tabi sevdiğim kızı çıkarmasam olmazdı.Masalı gördüm ilk bir utandım.Arkadaşlarım bana hadi git kaldır kızı diye moral ve motivasyon verdiler.Ben gittim ve acaba bana eşlik eder misin? dedim.Tabi bir şey diyemedi.Elimden tuttu ve kalktı tabi ben seviyordum bazı arkadaşlarımda biliyordu.Kaş göz işaretleri yapıyorlardı.
Bana bakıp ve içimden diyordum ben sizi seveyim hahahaha tam yarım saat Masal ile dans ettik.Dans ederken diğer yandan ona ve o güzel yüzüne bakıyordum.Çok güzel bir gülüşü var.Gelen arkadaşlarımız bize yan yana durun sizi fotoğraf çekiceğiz.Dediler ve gittiler.Bizi fotoğraf çekmişlerdi.O gün bitti yazın pek görüşemedik.Tabi ki arada annemle gitmiştik.Aysu Teyzelere Masalım'ın Annesi idi.Aysu Teyze Annem diyebileceğim iyi bir insandır.
Kendisi çok güzel ve çok nazik bir insan kendisi Masalın babası da saygı değer bir insan diyeyim.Ama hiç görmedim.Birde Abisi var.Tabi Abisi olan kızı almak zordur.:D Bilindik üzere Ali Abi küçükken onlara gittiğimizde çok cana yakın ve yardımsever bir insan ama onla da çok görüşemediğimiz için nasıl biri oldu.Bilemeyeceğim.Ama çok değişmemiştir,hal ve tavırları.Sonra Liseye falan geçtik.Tabi hayalimdeki olmadı.Masalım ile aynı okulda olamadım.
Olsun aynı şehirde olduğumuzdan sıkıntı yoktu.Sınavlar geldi geçti.1.Dönem geçti.15 gün tatil geldi ve 15 gün boyunca 1- 2 saat konuşmuşluğumuz olmuştu.Masalım ile bazı günler gece 3-4'e kadar konuştuğumuz olmuştu.Sonra 2.dönem başladı.Yine sınavlar iyi geldi ve bizi güzel geçti.Teşekkür alıyordum.Çok çalışan biri değildim,açıkçası ama üniversite sınavı vardı.O yüzden ilerleyen yıllarda çalışmam lazımdı.Ama Masalım aklımdan çıkmıyordu.
Ne kadar başkalarını sevsem de sevmek denmez. Masalım'ın yanından bile geçemezlerdi.Bazıları diyordu ne buluyorsun bu kızda bende derdim bazen gözlerine bakınca geleceğimizi görüyordum diye çok efsane sözler dimi ama :D Ben insanların demesine aldırış etmeden sevdim,konuştum konuşmayacağım dedim.Yine konuştum,ama hiç pişman olmadım.Çünkü pişmanlığın önüne geçerdi,hep aşk 3 harfle kısacık yazılan aşk benim hayatımda bu kadar uzun yer alıyor işte hayatımda en sevdiğim şeydi müzik hep müzik dinlerdim.Kafamı dağıtırdım.
Masalı düşünürdüm ağlayacak gibi olurdum.Fotoğraflarına bakardım.Kendisi o kadar tonca makyaj yapmayı sevmez.Bence doğal olarak çok güzel biri her gün onu düşünüyordum ve onu araştırıyordum.Müzik dinleyip aklıma onu getiriyordum ve yine kalbim ona çarpıyordu.Düşünsenize siz bu kadar sevseniz vazgeçebilir misiniz?
Onun hiç yüzüne doğru söyleyemedim sevdiğimi sonsuza kadar sevdim ve hala devam ediyorum. Bana sorsalar ona en büyük hediyen ne? diye hayatımdan 9 senem derdim.Çünkü neredeyse 9 senedir seviyordum. Kendisini hatta internet'te bazı testler yapardım hep o çıkardı.Buda bana cesaret verirdi. inatlaşır ve kavga ederdik ama hep barışırdık.Her istediğini yapardım ve bu günlerde mesaj yazıyorum ama görüldü atıyor.İnşallah başka birini sevmiyordur.Kötü bir şey olmamıştır.
Bakalım diğer bölümde neler olacak? Beklemede kalın hepinizi seviyorum. :))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın Eş Değer Parçası
Teen FictionAşk, bir başka varlığa duyulan derin sevgi.Sevgi kuramının kurucusu Psikanalist Erich Fromm, sevgiyi, insanlığın sorunlarına bir yanıt olarak, kişideki aktif ve yaratıcı gücün kaynağı bir enerji olarak ve bu söz konusu yaratıcılıkla sevmeyi de bir s...