Hepinize Merhaba Nasılsınız?Günleriniz nasıl geçiyor bakalım?:)))))))))
Maalesef Masala sorduğumda görüldü atmayı seviyorsun galiba diye ama her zaman hayır diye cevaplar veriyordu.Ama yine görüldü atıyordu.Ne kadar ters dimi:D
Tabi her zaman mesajı karşı taraftan beklersen olmaz ve ilk mesajı her zaman erkekler atar.Bu arada size ilk bölümde kendimi tanıtmayı unutmuşum.Hepinizden özürler dilerim.Adım Can kahverengi gözlü,kumral saçlı ve uzun boylu bir erkeğim.Basket oynamayı,bisiklet sürmeyi ve gitar çalmayı severim.Kısaca böyleyimdir.Şimdi asıl hikayemize dönelim.Tanıtma faslı bu kadar yeter diye düşünüyorum.
Masal görüldü atmaya devam ediyordu.Ben her zaman açık olduğunda sıkmadan naber yada nabıyon diye mesajlar atardım.Bir gün açık olduğunda attım bekledim,bekledim ve mesaj attı.Çok mutlu olmuştum ve sevinmiştim.Leonardo Di Caprionun ilk ödül alışı gibi sevinmiştim.Ne benzetme ama dimi yani bunu nereden çıkardın diye soran olacaktır.Eminim ki öyle işte.
Konuştuk,baya konuştuk arada şakalaşıyorduk yine eski günlerde ki gibi Masal ile çok güzel saatler geçiriyordum.Telefondan fotoğraflar mı atmıyorduk?Emojiler mi yollamıyorduk.Öyle böyle değildi.
Bazen Masalım ile konuşurken bazen arkadaşlarıma da yazardım.Bak cevap verdi falan diye onlarda bana moral verirlerdi.Helal olsun sana koca yürekli Can diye hep gülmüşümdür.Arkadaşlarımın bu dediklerine bir keresinde dizi izliyormuş.Bende sordum adı ne falan dedi işte bu dizi diye he bende o dizi çok güzel ve çok iyi dedim.Sohbeti kurmuştum başladım o dizi hakkında sorular sormaya olan olaylar hakkında yorumlar yapmaya karşılıklı iletişimi çok güzel sağlamıştık.
Konuşuyorduk güzel cevaplar alıyordum.Bir çocuk vardı ve bir kız vardı dizide bunlar birbirini seviyorlar hemde çok çocuk psikolojik sorunlar yaşarken hayatına bir kız giriyor formaliteden evleniyorlar.Ailesinin gönlü olsun diye ve bunu kıza söyleyemiyor.Kız öğrenince tabi çocuğa az da olsa darılıyor falan filan çiçekler ayıcıklar falan kapısında gecelerce sabahlıyor ve kız sinirli olduğundan çocuğa git diyor çocuk bekliyor konuşalım nolur dediğinde kız bir anda lütfen git bana bunu yaşatma lütfen!Çocuk kızı kıramayınca gitmek zorunda kalıyor böyle işte.
Bende sordum çocuğa yazık oldu diye Masal dedi seviyor belli bu yüzden bekledi.Sevmese beklemez dedi.Tabi benim direk aklıma böyle bir şey geldi.Ama biraz zaman geçmesi lazımdı.Böyle konuştuk konuştukça daha çok aşık oluyordum.Ona şimdi ise kafamda bir sürü planlar var onları düşünüyordum ta ki beni biri arayana kadar............
Arkadaşlar ve bu kitabı okuyan okurlar ne kadar iyi yazıyorum.Ben tam olarak yeniyim yani çok çok iyi yazıyorum diyemeyeceğim.Bu yüzden okuyanlar arkadaşlarıyla paylaşabilirse en azından sizlerin çabası ve hırsı ile yazacağım.Tabi bu bir rica yine yazacağım.Sizleri seviyorum okurlar oylamayı ve yorum atmayı unutmayın.Her şey yavaş yavaş.....Babayyyyyyy.....<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın Eş Değer Parçası
Novela JuvenilAşk, bir başka varlığa duyulan derin sevgi.Sevgi kuramının kurucusu Psikanalist Erich Fromm, sevgiyi, insanlığın sorunlarına bir yanıt olarak, kişideki aktif ve yaratıcı gücün kaynağı bir enerji olarak ve bu söz konusu yaratıcılıkla sevmeyi de bir s...