The Future

91 9 14
                                    


Vše, co kdy chtěla, bylo jen trochu štěstí. To přeci nebylo moc. Jenže ani to se jí nedostalo.

Už od dětství vyrůstala v zámožné rodině, což se normálně nezdá být divné, ale ona žila v kouzelné zámožné rodině. Pořád by si někdo mohl říct, je na tom divného, avšak bylo toho mnoho. Jako někdo, kdo žije v zámožné čarodějnické rodině i u nich se přespříliš hledělo na krevní původ a s tím byla i spojena vznešenost, slušné chování a arogance. Nemohla si hrát s ostatní, jako to dělávali normální děti. Ona mohla jen s těmi, co byli schváleni její rodinou a těch bylo málo. A když už se našly, byly neuvěřitelně nafoukané.

Ona taková nikdy nebyla, i přes výchovu a snažení ze strany rodiny, se jim nikdy nepodařilo ji zlomit k takovému chování.

Jmenovala se Katelin. Jméno hodné urozené krve. Bylo to i to jediné, co na svém životě v té rodině měla ráda. Její jméno jí přišlo vždy čisté a tak něžné. Přece by se nemohla chovat špatně. Nesnášela své rodiče. Nutili ji dělat nepěkné věci, chovat se povýšeně a hrdě. Snažila se, ale nikdy jí to nic neříkalo.

V jejich domě byla, Merlin ví proč středem pozornosti. Nikdy tomu nerozuměla. Ona byla ta špatná. Jako jediná z celé rodiny neměla černé vlasy. Měla je oříškově hnědě, akorát trošku zvláštní, protože byly protkané černými pramínky, ale to bylo vše. Její bratr byl vždy dokonalý. Přesně podle přání rodičů, přesto se stále zajímali o ni.

Jak si oddychla, když v jedenácti nastoupila do Bradavic, kde měla většinu roku pokoj od nepříjemných rodičů. Bohužel tentýž rok tam nastupoval i slavný 'batoletský' hrdina Harry Potter, který ji po čas studování velice znepříjemňoval život.

Ano, dostala se do Nebelvíru, což jí moc nepomohlo se vztahem s rodiči, protože tu kolej přímo nesnášeli. Vždy byli zastánci Zmijozelu, stejně tak její o tři roky starší bratr. Neměla to lehké. Její rodina, přestože byla zámožná, měla menší vroubek. Dříve, když Lord Voldemort usiloval o moc, několik členů této rodiny mu pomáhalo a proto si vykoledovali takovou reputaci. Bývalí smrtijedi. To jí k jejímu postavení v koleji plné odpůrců Voldemorta nepomohlo. Kord, když tam chodili lidé, kteří tímto měli zruinované rodiny. Všichni ji v koleji neměli rádi. Nadávali jí a chovali se k ní hnusně, protože podle nich by měla být ve Zmijozelu a středobodem toho všeho se stala trojice, známá později jako zlaté trio.

Ze začátku z toho byla zhroucená. Neustále byla zachmuřená, utíkala se schovávat, vyhýbala se všem a hlavně plakala. Každý večer.

Takto si svá léta na vysněné škole nepředstavovala. Ovšem, netrvalo to dlouho a probudila se v ní její odvážná povaha. Začala se to mu bránit. Postupně to dokázala psychicky vstřebávat. Už si to nebrala tak špatně a tím i pomalu, ale jistě uzamykala své city.

Netrvalo dlouho a stala se chladnou. Dokonce si nenechávala některé věci líbit. Vracela je a lidé se jí začali trochu bát a stranit. Katelin to však netrápilo. Vlastně ani lidi neměla ráda. Jenže se stalo něco zvláštního. Od chvíle, kdy se změnila, si jí začal všímat její bratr. Bylo to zvláštní, ale moc se jí to líbilo.

Její bratr ji časem seznámil se záhadným plánem. S povstáním Pána Zla. A tak se i po nějaké době stalo. Její bratr v tu dobu vycházel z Bradavic a okamžitě se k němu přidal. Po dvou letech, i když stále studovala, si to vyžádali i na ni.

Sám Pán Zla si ji povolal a byla s ním úplně sama. Zdálo se, že si ji zvláštním způsobem prohlížel. Trochu ji to děsilo. Měl zvláštní vzhled. Takový až moc nelidský, ale jeho oči vypadali naprosto dokonale. Hluboké černé studny na první pohled postrádající jakýkoli cit, v kterých se jímaly kapičky krvavě červené.

The Future (Katuska26 B-day special HP FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat