O iarna blanda , un colt de bloc , un sarut nefolosit

31 2 0
                                    

O iarna , un colt de bloc imputit , un sarut reprimat . Sa fie asta formula dragoste-i pure ?!
Nu desigur , e cel mai cumplit mod de a iesi la o intalnire gay .
El iesea de la clasa lui , avuse ora cu Ciupacabra ( profa de engleza ) , eu cu Gogonel cearta la Studiu Biblic , seminatul vuind SATANEL IL F*TE PE POPA !!! . El a intrat la baie sa isi goleasca rezervoru , eu la geam sa privesc porumbeii .

Desigur cand a iesit i-am zis :
- Acum ai scapat de Ciupacabra ?!
El nu apuca nici bine sa isi formeze perla in capul lui ca raspunde creatura anglicana :
- Cosmine te aud !!!
In gandul meu " acum afla ca nu-s surd , proasta naibii ?! " dar asta e viata . Iesim din teritoriul unde suntem niste cacati pentru ei si ne indreptam spre locul unde se practica sportul " trage pe nara Wistonu' si plamanu' e asigurat " sau unde magazinele au ajuns sa puna afise cu :

Dracii cappuncino sa nu mai traga pe nas aici ca ii punem de-o ciorba !

Desigur ca el si-a inceput campionatul amintit mai sus ^^^ dar eu il sorbeam din priviri , iar inima batea de parca beatul scos de boxe era nimic pe langa ea .
Dupa , am vorbit la colt unde inima se certa cu mintea mai ceva ca baba de la colt . Inima vroia sa il sarut , mintea zicea nu ca era timida . Spatiul era unu precar desi barbosu' ( Jesus ) ne sustine cu soarele cu dinti nespalati cu Colgate . Am ales spatiul ala nu pentru ca eram aceea clasa de oameni unde WC Public era loc de fuck perfect iar cacatul lubrifiant ci pentru ca populimea crestinopata , pupatoare de cadavre si ce sug p*la popii la spovedanie cotizand la limuzina patriahului afacerist acum se pricepea la maratonu' de aruncat in gay .

Love is LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum