antra dalis

15 1 12
                                    

Ryte atsikeliau nuo Joe. Jis vėl ryte daro tos savo kažkokius video!? Rimtai!? Atsikeliau ir nuejau i jo kambarį.

-Ė, tu, tyliau aš miego noriu,-pasiskundziaau.

-tu man sutrugdei dabar specialei neiskirpsiu tos vietos kur tu atėjai,-nusijuokė jis.

-Nū Joeee uknisai,-susiraukiau.

-Nū gerai gerai iskirpsiu,-pavarte akis.

-nevartyk akių,-subariau ir išėjau iš jo kambario.

Greit apsirengiau, nes nebejo uzmigt. Galvojau eisiu pasivaikščioti.

Išėjau iš namu ir ėjau link kažkokio parkelio. Staiga atsitrengiau i kažkokia mergina.

-Oj atsiprašau,-pasakiau.

-Ne nieko,-draugiškai syptelejo.-tavo akys labai matytos,-nusijuokė.-beje as Karina Kvens,-vėl syptelejo ir ištiesė ranka. Draugiškai ja spustelejau.

-Aš Danile Campbell,-taip pat syptelejau.

-Omg tu gi Joe sugg sesuo,-ji cyptelejo. Musu su Jos pavardes skyrėsi. Aš turiu mamos o Joe tėčio. Musu šeimoje tokia tradicija, net nežinau kodėl, bet aš ja nutrauksiu kai turesiu saavi vaiku.

-Na taip,-pavarciau akis.-bet iš kur tu zinai?-paklausiau.

-Naaa buvo video klausimu tiesiogiai kažkas įsiminė ar turi broliu ar seserų jis pasakė jog turi sese ir visi pradėjo klausinėti visko, o tada netyčia tu iejai i kambarį kadangi buvo tiesiogiai visi mate tave,-nusijuokė

-ohh rimtai?-paklausiaum

-taip,-nusijuokiau.

-Na ir debilas,-pasakiau.

-Ahh atleisk turiu eiti,-patempe lupa.-tikiuosi susitiksim ar galėtum duoti savo numerį?paklausė.

-žinoma šuo telefoną ivesiu,-jjpadave telefoną ir aš ivedziau jai savo nr.

-gerai parasysiu iki,-pasakė.

-Bye,-pasakiau ir nuejau gylin i parką.

Atsisedau ant soliuko.

-Nagi nagi ką aš čia matau?-pasakė kazkokia mergina, bet balsas buvo girdėtas.

-Atsiprašau?-truputį susiraukiau.

-Nagi Danielle matemes prieš metus,-pasakė mergina aš i ja atsisukau.

-Omg! Evelina(vėl pavogiau varda tipo)!-susukau ir apsikabinau ja.

-Jau pasiilgau tavęs,-nusijuokem.

Prieš metus Evelina išsikraustė iš Londono mes buvom kaip ir geriausios draugės. Daug esam padare šunybių.

-Tai ką čia veiki?-paklausė ji manęs.

-Mes vakar čia atsikrasutem būčiau pranešus, bet visai pamirsau apie tave, kad tyčia gyveni,-nusikuokem.

-Čia labi smagu žinai čia gyvena musu meilės,-nusijuokė iškart supratau apie ką ji.

-Norėčiau kadanors sutikti ir nusifotografuoti,-nusijuokiau.

-Pavydek man aš su jais kelis kartus mieste buvau susitikus,-pasake ir abi nusijuokem.

-Jie visi čia gi ane?-paklausiau.

-taip gi jiems pertrauka,-nusijuokė. Apsidziaugiau jog gal juos sutiksiu. Vis dėlto juk jie one direction.

Su Evelina pasikalbejom ir issiskirnauja

-Danielle, turiu tau pasakyti gera naujiena,-sypteleji mama.

-na ir kokia gi ji?-paklausiau.

-na........

Soooo nauja dalis žiauriai bored:/ jooo gi esu nuobodus žmogus....

Again (LTU)Where stories live. Discover now