-Na aš su tų penkių vaikinu mamomis suitariau susitikti,-syptelejo mama.
-Ką?? Kada?-nesupratusi paklausiau.
-Na penktadienį,-syptelejo mama.
-Ah gerai,-syptelejau.-Joe namie?-paklausiau.
-Jo savo kambarį turbut,-pasakė mama.
Nieko nesakius nuejau iki jo kambario. Norėjau daryti duris, bet jai jis filmuoja? Tad pasibeldziau.
-gali ateiti,-pasakė Joe.-taigi pasisveikink filmuoju vėl tiesiogei,-pasakė jis.
-Debilas,-pasakiau. Jis nusijuokė.
-Nejuokinga,-pasakiau. Jis net nefilmavo. Tai joo.
-Kažko norėjai?-paklausė.
-Pamirsau jau,-pasakiau ir nusijuokem.-aj taip davai paziurim filmą?-paklausiau.
-Žinoma, bet jai sutiksi nufilmuoti tiesioginį klausimu atsakymu video,-pasakė jis.
-Eik velniop,-nusijuokiau.-O davai ant bajerio paskelbk kažkur ką žinau kur jog filmuosim po 10min,-pasakiau.
-Rimtai? Nū davai,-pasakė ji ir kažką kažkur parašė. Aš nieko nenusimanau. Naudojosi tik Youtube, Facebooke, Instagram ir Snapchat. Jo aš nelabai mėgstu.
Tiesiog labiau patinka buti su draugais. Kuriu dabar neturiu...
Greit nuejau susiruosiau. Na tik tai pasidaziau ir persirengiau. Nueju i Joe kambarį. Filmavimas prasidėjo po keliu min.
Atsakinejome i nereikšmingus klausimus. Kurie dažniausiai būdavo apie mus abu ar mes gerai sutariame, ar mes isskreteme kokiu dideliu šunybių ir PNS.
Baigus filmuotis nuejau i savo kambarį ir alikau vakaro rutina. Atsigulus i lova greitai uzmigau.
Ryte pabudau nuo saules spinduliu kuria gloste mano veidą.
Nuejau ir nusiprausiau bei issivaliau dantis. Akis perbraukiau tušu, o lūpas vazelinu.
Nemėgstu daug dažytis.
Nulipau žemyn.-Labas rytas!-dzugei pasisveikinau.
-Labas,-pasakė pilna burna Joe.
-Labas rytas,-pasisveikino mama.
-Kada tėtis atvazios?-paklausiau.
-Kai pabaigs tvarkyti reikalus su darbu,-syotekejo mama.
-Aišku,-pasakiau darydama sausu pusryčių.
Papusryciavus nuejau persirenkti, nes vis dėlto buvau dar su savo pizamineis sortukais ir gan per didelę maikute.
Kadangi buvo šilta tai apsirengiau sitaip.
Ir nežinau kodėl, bet išėjau i miestą.Iš pradžių uzsukau starbuks.nusipirkau karamelines latte.
Prisipirkau daug visokių drabužių.
Tikrai smagiai praleidau diena.
Ėjau jau namo kol staiga kažkoks vaikinas aolieji mane kava. Gerai bent jau tai jog kava buvo tiktai šilta , o ne karšta.
-Aš atsiprašau,-pasak vaikinas.
-Ne nieko tokio,-syptelejauz Pakeliau galva ir pamaciau ko nesitikejau...
Sorry uz klaideles kuriu tikrai daug... Ir noriu nuomonių aj skaitytojuniera gi:DD
YOU ARE READING
Again (LTU)
RandomVėl atsikrautau čia. I LA. Vėl tie patys žmonės. Mylimi ir nekenciami. Coveri kure: Ernitommo