Gene geldin yanıma ya yeter ama,dedimya ben sana istemiyom seni git şu başımdan.
Anlamıyomusun sen git diyorum gitmiyorsun kal desem duruyorsun ,bu ilişki olmaz diyorum inkar ediyorsun,hani evlenicektik hani tatliş çocuğumuz olacaktı,işte bunların hepsi yalan,unut beni bu kalp sana haram.
Her ne kadarda tatlı olsanda senin şu kalbin tam bir yaman,yakıp gitsem nasıl olur acaba yada vurup gitsem ne dersin,ama yazık elime tamam vuramam,ama sen saplarsın kalbime ortadan bıçağı falan.
Hatta ortada bırakıp gidersin beni sen aynen yoksuz olsam paranla iki hava atçakmışsın gibi tam bir rezalet dur yada sana gene haram o parayı alıp **** yaparsın anladınmı beni onla bana sakın hava atma.
Üçkuruşluk mal için uğraşma benle bırak yada al biliyorum her sabah senden hep o sahilde olan,aklıma geldikçe kendime kızıyorum nasıl adamla beraberim ben diye anlamıyorum sanki köpek gibi peşinden koşuyorum bu benim en tatsız duam.
Allahım sen beni kurtar bundan.
Ben size kendimi tanıttımmı yok tanıtmadım ben mira buranın yabancısı.
Bu aşkın kahrolmuş tabancası,her sıktığımda Dank ediyor kafama dur yapma değmez buna.
İşte bende böleyim falan filan.
O öküz hala peşinde onu affedermiim bulmiorum ama naabtığınida bilmiyorum genelde seviyorum aklım karışık .
Ben sözle konuşurum baştan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huzursuz Ama Mutlu
PoesíaAşkta sarılmaktır sonucu Aşkta tek yönlü değildir bu ömrü Senli benli değil bu aşk Yaşamaksa hayat kaçmaz bu şans. AŞKIN BELİRTİLMEMİŞ YÖNÜ.