Sve što zasad znamo je da napolju nered.
Ljudi paniče, skupljaju sve svoje stvari, sedaju u kola i beže, ali kuda? Apokalipsa je zahvatila sve delove i stvarno ne verujem da će sigurnije biti kod babe u Budvi.
U ovom podrumu koji nam sada pruža skrovište isto nije sigurno, ali to niko ne zna niti želi da čuje. Vrisci van Skrovišta nam ne daju mira, ni sna. Nisu samo vrisci već i pomisao koliko smo laka meta ovde ovako zbijeni.
• Prvo pravilo svake apokalipse •
ILI NADJITE SIGURNIJE MESTO OD PODRUMA ILI SE RAZDVOJTE
Jako lako može da se zbriše grupa zbunjenih, vojno neobučenih ljudi koji su bez oružija. Zato je bolje da se zbriše jedan po jedan zbunjen, vojno neobučen pojedinac bez oružija. Mislim produžiće vreme ljudskog roda na planeti Zemlji za nekoliko sati. Zato je preporučljivo razdvojiti se i gledati sam svoje dupe dok se razvlačiš po vrzinama u nadi da ti onaj laser neće odrubiti glavu. I tako se vucarajte i odugovlačite dok Vas neko ne smakne.
E sad oni što su otišli tamo negde 'sigurnije', a to podrazumeva atraktivne lokacije za letovanje 2016. na Balkanu kod svojih rodjaka bilo bližih ili onih baba tetki koje si video samo dva puta u životu i još ti je za ta dva puta jednom zauvek deformisala obraze,a drugi put ti promašila deformisani obraz pa te poljubila usta. Iako se odlučite na putovanje idite strogo pešaka i razdvojeni. Mislite li da će poštedeti one koje idu autom natrpanim svim stvarima koje smatrate potrebnim za spas ljudskog roda u ovoj apokalipsi kao što su plazma televizori, punjači, telefoni, laptopovi i svako moguće sranje koje sigurno ovu apokalipsu neće preživeti duže od vas. Stvarno ne bi imalo nikakvog smisla da vas puste jer očigledno kako se tada otarasiti ljudskog roda? Oni vas mogu isto tako i u šancu da skenjaju, ali neće jer vide barem da se trudite, a ovako automobilima, kombijima i kamp prikolicama im samo pokazujete nepoštovanje jer ih smatrate toliko slabim da se i ne krijete od njih.
Sad sigurnija mesta mogu samo da budu bunkeri jedno 2km ispod zemlje ili eventualno rake 2m ispod zemlje. Druga opcija je sigurno manje privlačna, ali bi Vas bolelo uvo za sve.
Ovo je sve što treba da znate za početak i preživećete garant prvih 14 minuta i 38 sekundi propasti sveta. Ostanite apdejtovani jer u sledećem poglavlju učimo o improvizovanom oružiju.
DU LIEST GERADE
Priručnik kroz apokalipsu (very, very, very slow updates)
HumorNema sumnje da se dešava, svet je osudjen na propast, ali ljude sad interesuje samo jedno pitanje: Kako preživeti? To ću vam ja otkriti. Sve što je potrebno da znate da se odbranite od zombija ukoliko nemate dijamantski mač ili biljke da vas brane...