viata este ciudata

34 8 0
                                    

Nu v-ati intrebat niciodata cum putem sa facem atatea lucruri fara sa fim constienti de ele?
Cum ar fi dormitul.Nici un om nu stie unde se afla cand doarme sau ce se intampla cu organismul lui.Desigur cercetatorii au explicat ca somnul este doar un moment de cateva ore de odihna sau repaus pentru corp.
Dar eu cred ca este mult mai mult.
Este un moment de conexiune cu Creatorul universului Dumnezeu.
La inceput nu eram asa de convinsa ca il cunosc ca pot sa il iubesc sau ca el l-a trimis pe Isus pentru a se jertfi pentru noi.Ce om s-ar jertfi pentru ceilalti in zilele de astazi?Am inceput sa cred mai mult in el dupa multe vise si intamplari care sau implinit.Intr-o noapte cu vreo doua luni inainte am visat ca un copac din gradina bunicii care sta la munte va fi taiat.Cand am ajuns acolo a fost taiat chiar respectivul copac in care ma urcam de fiecare data.Ce ni se intampla noua nu este din greseala sau din intamplare.Toate se intampla cu un scop.Daca toate s-ar intampla din greseala de ce nu a dat pe 13 vineri februarie masina peste si am scapat in ultimul moment?Acum puteam fi moarta sau paralizata .Dar Dumnezeu a vrut sa mai stau aici nu stiu cat deoarece niciun om nu stie cat traieste pentru a ne indrepta greselile si sa ne indreptam mai mult spre el.Dupa acea intamplare i-am multumit ca m-a salvat si mi-am continuat drumul gandindu-ma ce s-ae fi putut intampla daca masina aceea dadea peste mine.


Drumul Spre AdevarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum