Cum poate fi omul asa de ''orb''?

20 6 1
                                    

Cum poate fi omul asa de ''orb'' este intrebarea pe care mi-o pun in fiecare zi cand intru pe poarta scolii locul unde nu mai esti om adevarat.
De fiecare data ........
Este lucrul care mi-l spun in minte pentru a nu-mi exprima sentimentele sau gandurile uneori rele fata de unele persoane care nu isi dau seama sau nu cat de mult ma ranesc.
DE FIECARE DATA SA NU INEBUNESTI
DE FIECARE DATA SA NU SA NU ITI EXPRIMI SLABICIUNILE SAU SENTIMENTELE CUI NU TREBUIE.
Aceste lucruri m-au facut mult mai puternica chiar daca unii copii isi bat joc de mine gandindu-ma la Isus cum a indurat jignirile bataile si moartea pentru noi.Ce mi se intampla mie este doar un lucru mic in aceasta lume mare.
Cel mai mult ma deranjeaza faptul ca unele persoane nu vad tensiunea dintre cei care nu se inteleg si ii pun sa se impace si sa faca promisiuni false astfel crescand cearta dintre noi incalcand o porunca a lui Dumnezeu''Sa nu marturisesti stramb impotriva aproapelui tau''
Daca fiecare om s-ar ingriji de sufletul sau cum se ingrijeste de corp toti oamenii am fii foarte curati si fericiti stiind ca ne vom duce in rai.
Dupa ce murim nimic nu ne mai apartine decat sufletul care se va duce in cer purgator sau iad dupa decizia lui Dumnezeu.
Dumnezeu mereu ne va iubi sufletul nu trupul❤

Drumul Spre AdevarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum