Nu am gasit nicio explicatie

25 7 0
                                    

Nu am gasit nicio explicatie la tot ce mi se intampla .De ce oare Dumnezeu ne-a dat atatea mistere de elucidat?
Normal dupa DEX Misterul este un adevar deacoperit de Dumnezeu noua pe care nu-l putem pricepe.Cum ar fi minunile facute de Isus.Nu avem nicio explicatie cum el a putut sa invie morti si sa hraneasca multi oameni doar cu 5 paini.Asa cum nu avem nicio explicatie cum Dumnezeu s-a gandit sa ne creeze pe noi niste organisme foarte complexe.Desigur in Sfanta Scriptura se precizeaza ca oamenii sunt facuti dupa CHIPUL SI ASEMANAREA LUI DUMNEZEU dar Dumnezeu este un duh desavarsit dupa definitia catehismului.
Cum de fiecare om are constiinta pe care doar el o aude in capul lui ?
Nimeni nu poate raspunde la aceste intrebari.De ce? Nu stim.
Exista doua teorii ale creatiei omului .
Prima este despre cum omul a fost creat de Dumnezeu  si a doua este despre cum stramosul omului ar fi maimuta .
Fiecare sustine teoria pe care o crede el mai adevarata dar daca nu ar fi existat Biblia cu siguranta a doua ar fi cea adevarata dar cum exista amandoau teorii au argumentele lor.
Desigur ca cei credinciosi o cred pe prima adevarata cum o cred si eu de asemenea dar s-au gasit prea multe dovezi ca suntem inruditi cu maimutele ca sa nu putem elimina cu usurinta pe cea de a doua.
Nimeni nu stie exact si nimeni nu va sti pana la sfarsitul lumii.

Drumul Spre AdevarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum