4.Δροσερά σνακ για το καλοκαίρι!

195 21 1
                                    

Γειαα, κανει πολύ ζέστη αυτές τις μέρες και έτσι μου 'ρθε αυτήν η ιδέα.Αρχίζω λοιπόν:

......................................................

#Φρούτα
Πρέπει να τρώτε φρούτα ή φρούτοσαλάτα, γιατί βοηθάνε σε όλα,δλδ ολα τα φρούτα περιέχουν διάφορες βιταμίνες που βοηθούν στο να μακραίνουν τα μαλλιά πιο γρήγορα, δροσίζεσαι, έχεις ΠΑΝΤΑ ενέργεια και είσαι ΠΑΝΤΑ υγειής.

#Milk shake
Τα milk shakes είναι φρούτα σε συνδιασμό με γάλα. Φρούτα που μπορείς να κάνεις milk shake είναι:μπανάνες/ φράουλες/ καρπούζι και οπιο άλλο φρούτο εποχής θέλετε.
Για πιο δροσερό και νοστιμό milk shake σας προτείνω να βάλετε και μια μπάλα παγωτό βανίλια.!(χεχεχε)

#Γιαούρι
Σας προτείνω γιαούρτι με δημητριακά και φρούτα του δάσους.

#Γρανίτες
Εχουν την τιμητική τους αυτό το διάστημα του καλοκαιριού και είναι πολύ αγαπητές σε μικρούς και μεγάλους. Επίσης μια γρανίτα έχει περίπου 90-100 θερμίδες.

#Ζελέ
Τώρα το καλοκαίρι είναι πολύ καλό να τρώμε ζελέ, ειδικά αυτα με κομματάκια φρούτων.

EXTRA:Τα ζελέ δεν παχαίνουν γι αυτό φάτε όσο θέλετε!!!

......................................................

Αυτα ήταν τα δροσερά σνακ του καλοκαιριού,ελπίζω να δοκιμάσετε κάποιο απ' αυτά!
{Σχόλιο & αστεράκι}

Φιλιά πολλά!<3

Κοριτσίστικες ιστορίες!Where stories live. Discover now