Εε λοιπόν δεν τη διέγραψα απλά θα ανεβάζω πιο συχνά στην άλλη μου ιστορία...
Σχετικά με το παρτ...διαβαστε αν θέλετε μάθετε😝😝......................................................
Τα πιτζάμα πάρτι θα πρέπει να μείνουν αξέχαστα σε όλη την παρέα...για αυτό λοιπόν:
Εκμεταλευτήτε τους χώρους όπου μπορείτε να πάτε.
Ο χώρος όπου γίνονται τα πιτζάμα πάρτι συνήθως είναι το δωμάτιό σου, αλλά εσύ θα ήθελες να κάνεις πιο ενδιαφέρον το πάρτι και γι αυτό θα πηγαίνατε για πιτζάμα πάρτι στο γκαράζ σας ή στο κήπο σας σε υπνόσακους και σκηνή(εάν έχετε κιόλας).Καλές προμήθειες.
Ελπίζω να καταλάβατε ότι εννοώ τα σνακ του πάρτι σου.
Διάφορα τετοια σνακ είναι:πατατάκια(με ρίγανη φυσικά,πλάκα κάνω ό,τι θελετε),αναψυκτικά ή χυμοί,μπισκότα κ.ά. κατα την προτίμησή σας.Προσκλησεις
(Δεν είναι και απαραίτητο...)
Τις προσκλήσεις θα τις φτιάξετε όπως θέλετε εσείς,π.χ.μπορεί να είναι σε στυλ φάκελου και να έχει πάνω ζωγραφισμένα φεγγαράκια κι αστεράκια με φωσφορούχο κίτρινο μαρκαδόρο.Διακόσμηση.
Εννοείται πως θα διακοσμήσετε μόνο το χώρο που θα γίνει το πάρτι.Μπορείτε να βάλετε φωτάκια(σαν αυτά τα Χριστούγεννα στο δέντρο)στους τοίχους ή αν δεν θέλετε και δε σας αρέσει μπορείτε απλά να έχετε φακούς.Γεμίστε μαξιλάρια στο πάτωμα(ή το κρεβάτι) για να παίζετε διάφορα παιχνίδια και να μιλάτε(όπως και να γελάτε😀😁😂😴😴)......................................................
Αυτά λοιπόν για το καλύτερο πάρτι...🙌🙌Πλιζ ρίξτε μια ματιά στην άλλη μου ιστορία ("Επιτέλους λύκειο",λέγεται).
Buy buy!!😘😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
Κοριτσίστικες ιστορίες!
DiversosΑυτό το βιβλίο περιέχει συμβουλές και ιδέες μόνο για κορίτσια (στην εφηβεία). Α και με λένε Κωνσταντίνα και (θα) πάω β' γυμνασίου.Ελπίζω να σας αρέσει!