Bölüm 1

2 2 0
                                    

Antalya..
Benim cehennemim. Annemi küçük yaşta kaybettim ve babamla Antalya da yaşıyorum. Ben kim miyim? 'HAYAT PEKTAŞ' ismimi annem koymuş onun haricinde bir de göbek adım var Serin. Şimdiye kadar bundan kimseye bahsetmedim sadece babam ve ben dışında kimse bilmiyor. Ve size bir itiraf daha bugün benim 18. Yaş günüm ... odanın soğuk duvarına dayanmış sigara içiyorum ilk sigara içişim olduğu için pek becerdiğim söylenemez . Yarım içilmiş sigaramı paketin kapağına bastırarak söndürdüm ve geri kalan kısmını pakete geri koydum. Ağır bir şekilde sigara kokan ellerimi belime kadar inen saçlarımın arasından geçirdim . Ve aynanın karşısına geçip yansımama bakmaya başladım. Galiba saçlarımı kısaltman8n vakti gelmişti komidinin üzerinde duran makası aldım ve tekrar aynanın karşısına geçtim. Nasıl olsa artık 18 yaşındaydım reşittim yani kimse ne yaptığımı sorgulayıp karışmazdı. Saçlarım artık belimde değil omuzlarımdaydı. Odamın kapısı birden açılınca irkildim. İçeriye o gereksiz girdi yani babam. Sesimi sert çıkarmaya çalışarak "sana gir diyen oldumu " diye çıkıştım . Bu ani tavrım karşısında biraz afalladıysa da duruşunu bozmadan gözlerini çalışma masasında duran sigara paketine çevirdi.
"Sigara mı için sen"diye sordu ifadesiz bir yüzle . Hiç umursamadan omzumu silktim. "Evet" dedim umuramaz bir ses tonuyla . Aynı ifadesiz suratıyla Tekrar konuştu "aynı annene benziyosun" işte vu sözü sinirlerimin zirve yapmasına neden olmuştu. "Annem hakkında sen nasıl böyle konuşursun pislik herif sen kendini ne sanıyorsun sen benim için babalık yapmaya çalışan bir piçten farklı değilsin şimdi siktir ol git odamdan " söylediklerimi inanamıyormuş gibi bana bakıyor du doğrusu bende söyledilerima inanamıyordum hayatımda ilk defa küfretmiştim ve kendimi şu an o kadar rahat hissediyordum ki. Bana bir iki adım yaklaşıp yüzüme sert bir tokat geçirdi işte bunu hiç beklemiyordum . Tabi tokatı yiyince başım yana doğru savruldu ve bir kaç saniye olayın şokunu atlatmak için öylece bekledim ve öyle bir sinirle yüzümü ona doğru çevirdim ki bir an afalladı ve bir kaç adım geriye gitti . "Çık odamdan"diye bağırdım .
Bir adım daha geriye gitti ve arkasını dönüp hızlıca çıkıp kapıyı sertce kapattı . O sinirle hızlıca elbise dolabına doğru yürüdüm ve üstündeki sırt çantamı aldım içine bir kaç pantolon bir kaç tane kazak ve iç çamaşırı aldım . Üzerime de lacivert pantolonumu onun üzerine siyah kazağımı geçirdim ceketimi de alime aldım. Ayağıma kahverengi botlarımı giydim ve odanın penceresini açıp ilk sırt çantamı yere bıraktım daha sonra da kendim pencereden çıkıp açık olan pencereyi biraz aralık kalacak şekilde kapattım nasıl olsa bir daha odama giremezdi o gereksiz . Çantamı aldım ve omzuma astım nereye gideceğimi bilmiyordum ama öylece yürüyorum.

(Arkadaslar birinci Bölüm bu kadar biraz sıkıcı olabilir ama diğer bölümleri daha eğlenceli yazmaya çalışıcam sevgilerimle .♥ umarım beğenirsiniz ...)
;)

Yalnızlığımın Tacı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin