Cadde ışıl ışıl dı araba kornası sesleri insan mırıldanmaları el ele yürüyen çiftler sokak çalgıcıları sanki bugün herkes benim doğum günümü kutlar gibiydi. Tamam vurmayın biraz abartmış olabilirim yani 'azıcık'
Caddenin sonundaki tekel bayisine girdim alkol dolabına göz gezdirmeye başladım. O anda yanımda dükkanın sahibi belirivermişti " buyrun küçük hanım size nasıl yardımcı olabilirim" bu soruyu soran en fazla 20-25 yaşlarında uzun boylu bir geçti. Yüzümü ona doğru çevirdim ve cevap verdim. " alkollü bir şeyler almak istiyorum " dedim heyecanlı ses tonumla " alkol almak ici bir biraz küçük değilmisiniz küçük hanım."
" Hayır ben bugün 18 yaşına girdim ve artık reşitim istediğimi yaparım " diyip parmağımla kırmızı kutu şişeleri göstererek şunlardan istiyorum dört tane dedim. Adam gülümsedi ve dolabın sürgülü kapağını açıp benim dediklerimden dört tane alıp kasaya doğru ilerledi elindekileri masaya koydu ve bana yine o sevecen gülümsemesiyle " evet küçük hanım başka isteğiniz var mı " diye sordu bende sorusu karşısında ona gülümsedim. Elimi masanın üstündeki içeceklere uzatıp bir tanesini aldım. Üstünde büyük harflerle ' TUBORG ' yazıyordu .
Aldığım içeceği tekrar yerine koyup ona döndüm ve " iki pakette sigara" dedim peki dedi ilk önce sevecen bir tavırla daha sonra da devam etti " hangisinden olsun "" farketmez ya işte koy bişeyler " dedim bu umursamaz tavrım hoşuna gitmiş gibi baktı bana daha sonra da raflardan iki farklı sigara alıp içeceklerin yanına koydu. Birinin üstünde malbora diğerinin ise parlament yazıyordu. Hepsini alıp çantama tıktım ve parasını ödeyip tekrar yürümeye başladım. Nereye gidecegimi bilmiyordum nereye gittiğimi de sadece yürüyordum. Bir parkın önünde durdum kimsecikler yoktu. Benim istediğimde buydu zaten hemen oraya doğru yürüdüm ve banklardan birine oturdum. Çantamı açtım içinden aldıklarımı çıkarttıktan sonra masanın üzerine yerleştirdim. Paket lerden birine uzanıp açtım o an aklıma cakmağımın olmadığı geldi ' kahretsin'
Bölüm nasıldı umarım beğenmişsinizdir vote sayılarına göre yeni bölüm gelicek hepiniz öpüldünüz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnızlığımın Tacı
Fiksi Remaja( Merhaba arkadaşlar yeni bir hikayeye başladım umarım beğenirsiniz sizi çok seviyorum ♡♡)