CHAPTER FIVE

12.6K 477 25
                                    

👿SHE IS A SO SASSY GIRL👿

Охин Сэүнрүү дөхсөөр ширээн дээр сууж байсан түүнрүү очин хөлөө нугалан хөлөн дээр нь тавин задгайлсан үсээ нэг талруугаа унжуулан хүзүү гарган Сэүний зангианаас нэг хүчтэй татан өвөр дээр нь гарч хөлөө нугалаж суугаад хүзүүрүү нь үлээж эхэллээ.
Сэүн: би-- битгий  чи хөө хөөе
--: Минхи гэж дууд хэмээн түүний хатуурсан эрхтэн дээр нь гараа тавин нүүрэнд нь тулан "наадхаа буулгая л гэж бодож байгаа бол камер суулгасан газраа орой 9гэхэд ирээрээ гэж хэлээн үсээ сул боон шилээ зүүн доош буулаа.
Сэүн: ээ тэнгэр минь тэр ч үнэхээр энгийн охин биш бололтой. Гэсээр андруугаа харвал өмдийг нь цоолох шахаж байлаа. Цагаа харвал дөнгөж найм. Байж ядан уурлан жолоочыгоо дуудчихаад машиныг нь аван нөгөө хүлээн авалт болсон харшин гадна ирхэд хаалга өөрөө онгойн дотогш орж ирэхэд ийшээ гэсэн шиг нэгэн жим байлаа. Тэрийг дагаж явбал хойд хаалга угтаж аван дотогш орвол нам гүм байх бөгөөд шат харагдав уу үгүй юу хажуунаас нь хэн нэгэн татаж аван хайр найргүй бүх газар нь үнсэж таалж шимэж хөхөж татаж чангаасаар өнөөх содон хаалгаруу ороход Минхи хаалга хаан түгжээд шууд л түүнийг өнөөх гүнжийн цагаан хөшигтэй орлуугаа шидлэн формынхоо хувцасыг тайчиж эхэллээ. Яг л анх харахад яаж тайчсан түүн шиг. Цагаан цамцаа тайлалгүй товчнуудыг нь тайлин ингэрийг нь задгайлан орхиход түүний дотроос хөхөвч үл харагдан цамц нь бараг өгзгийг шүргэж байлаа. Тэр энэ удаад өнөөх сайхан дотоожоо өмссөн байхад Сэүний тэсгэл алдан " чи ч унтаж буй араатанг сэрээлээдээ" хэмээн өөрөө орон дээр суур Минхи зогсоон өгзөгнөөс нь татан өөртөө наан түүний гэдэсний булчинг үнсэж хоёр гар нь түүний зөөлөн өгзөгийг хүчтэй базлан байх агаад Минхи зөөлөн гиншиж эхлэхэд Сэүн шууд л цамцаа тайлан босч ирэн түүний задгайлсан цагаан цамцыг нь талилгүй хананд шахан ташаанаас нь өргөж ханатай тулан түүнийг тогтоон хөх цээж уруул хүзүү амыг нь зай завсаргүй үнсэж өнөөх сайхан өгзөгийг нь базалсаар орлуу шидэн өмдөө тайлахад түүний анд 90°с илүү өндийсөн байхыг харан Минхи уулга алдан шууд л хойш нурж унан хөлөө дэлгэн таашаалыг мэдэр хүссэнээрээ шаа гэсэн шиг хэвтэхэд Сэүн дотоожыг нь тайлж аван толгойндоо углан залжин инээн бүх хувцасаа тайлан дотоожоо үлдээн түүнийг дэрээс нь харан дарж гар нь хаа сайгүй гүйхэд нөгөө гар нь Минхигийн хэлүүг оролдон сэрлийн шингэнийг нь гаргаж байлаа. Минхи янагаар дуу алдан "өшөө ахиад аихх Сэүн намайг эзэмдээч хэмээн уянгалаг хоолойгоор гиншихихэд түүний биеэр тог цахилгаан дотоожоо бүрэн тайлалгүй эрхтнээ сумлан алгуурхан зовоож буй мэт хийн эртхнийхээ үзүүрээр Минхигийн алыг өдөөж сэрлийн шингэнийг ихээр урсгаж байхад минхи өндийн түүний өгзөгнөөс базан шууд л хөлөө байдгаар нь том дэлгэн өөрийнхөө дотогш хийлгэхэд тэр өрөөгөөр нэг минхигийн янаг хоолой тархан аахилж гиншиж Сэүний нэрийг дуудаж сонсогдоно. Сэүн том нүдэлсээр " хонгор минь чи онгон байж" гээд баярлан хурдан хурдан хөдлөж ор бараг тарж унах шахаж байхад тавих гэхэд Минхи "битгий гарга дотор нь тавь" хэмээхэд Сэүн шууд л дотор нь тавьж орхиход Минхи аэиххх Сэхүн ойххх хэмээн гиншихэд ахин Сэүний анд нь босоод ирэхэд Минхи инээн "чамд виаграны ч хэрэг байхгүй юм байна. Би хүсэж байна" гэж хэлээд өгзгөө оцойлгон доош харан сүүлээ шарвалзуулж буй муур шиг өгзгөө хөдөлгөхөд Сэүн орноос түүний буулган ханаруу харуулан "тонгой хонгор" миний гээд ташаанаас нь барих хүчтэй хийхэд түүний а*наас ч бариу ертөнц унтган авч түүнд үнэхээр таашаалтай байлаа хүчтэй хийн өрөөгөөр нэг тэдний тарсан хувцас аахилж уухилах чимээ гаран тавихад Сэүн ядрангуй царайтай харагдаж байсан Минхи огт ядарсан шинжгүй байлаа.
Минхи: хүсэж байнуу хэмээн шүүгээнээсээ нэгэн шахмал зүйл гаргаж ирэхэд Сэүний нүд орой дэрээ гаран гайхад Минхи инээн "виагра" хэмээхэд шууд л хёорыг ууж орхиход үйлчилгээ нь түргэн эхлэж Минхи дарж аван түүний нэг хөлийг мөрөн дээгүүрээ давуулан нөгөөхийг нь ташаан дээгүүрээ давуулан ахин босож хөвчирсөн эрхтэнээ түүний анусруу хийж орхин галзуу мэт хөдөллөө. Үүр цахайд бараг тэдний ажил дуусан биенийгээ барьж идэх шахам үнсэлцэн Минхи дээрээ гарган хэвтүүллээ.
Минхи: их порно үзсэн ач уу?
Сэүн: чиний сэрэл хөдлөгөсөн биеийг их харсаны ач олон удаа хэрхэн ямар байрлахаар хийж яаж хийвэл таашаалтай вэ олон бодсоных гэхэд минхи хөмсгөө өргөн
Минхи: чи үнэхээр гаж донтон юм. Анх кларагийнх гэж бодож чи түүний өвөртөө оруулах санаа гаргасанг чинь мэдээгүй гэж бодоо юу залжин тультраа минь хэмээн инээхэд
Сэүн: чи Кларагаас ч илүү сайхан биетэйгээ мэдэх үү?
Минхи: ганц шөнийн охин болгочихгүй юм байгаа биздээ
Сэүн: чи л биш бол анд босохгүй болчихсон :/ чиний ариун нандинг авсан болохоор чамайг хаях бодол алга хэмээн түүнийг дороо оруулан хөхнийх нь толгойг эмрэн доош гүйлгэн үнссэр ** дээр нь ирэн хамар нүүрээ наан сорон үнсэхэд Минхи нуруугаараа нум шиг хотойн гиншиж эхэллээ. Сэүн бүр дотор нь хэлээ оруулан чихэр идэж буй мэт л боллоо. Хоёр хөлийг нь мөрөн дээгүүрээ давуулан үнсэж сорж үнэрлэн хазаж байлаа.

Тэр өдрөөс хойш сургуулиар нэг шуугиан тарьж буй асуудал бөгөөд сургуулийн саятад хамгийн их уншигчтай хоёр мэдээ бол 1т "СУРГУУЛИЙН НОМОЙ ОХМН И МИНХИГИЙН ӨӨРЧЛӨЛТ" 2т"У СЭҮН БОЛОН И МИНХИ НАРЫН ҮЕРХЭЛ". Мэдээж ихэнх хүүхдүүд Минхиг гадаад төрхөө өөрчилж Сэүнд ойртсон гэж бодож байсан ч Сэүн "бид үерхээд 6н сар болж байгаа" хэмээн хэлэхэд бүгд Минхиг  ийн өөрчлөлт тэдний үерхэлд хамааралгүй хэмээн бодож Минхи ч бас бас нэгэн асуудлаа багасгаж чадсан юм. Мэдээж зургаан сар гэж түүний гэрт камер суурьлуудсан өдрөөс эхэлсэн хэрэг л дээ.

~끝~

Маааш богинохон хэсэгтэй маааааааш цөөхөн үгтэй гаж фик минь энэ хүрээд дууслаа. Энэ хүртэл хамт байсан уншигчиддаа баярлалааа~

•PERVERT•Where stories live. Discover now