Karakter Tanıtımı

42 4 0
                                    

Serpil Kaçak; Sorunlu bir anne babanın umursamadığı kızı..
Kendine zarar vermeyi seven mazoşist ve psikopat , kavga meraklısı serserinin tekidir.
Her yerde sevilen ve popüler bir kişiliği vardır. Ahmet ve Batuyla düşmanlardır.

Semih Akkaya; İstanbul'a yeni taşınan ve taşındığı gün Ahmet ve Batuyla kavga eden sorunlu birisidir. Belaya bulaşmayı sever herkesin aptal kendinin zeki olduğunu düşünen egolu pisliktir...



Ahmet Akova; Herkesin korku duyduğu Ahmet, düşman olmasına rağmen Serpil'e aşıktır.. Bütün erkekleri Serpil'den uzak tutmaya çalışır.
Hakan dışında... Kavga onun göbek adıdır. Sapık ve psikopattır.




Hakan Caner; Söz dinlemez ve umursamaz bir tiptir.Belaya bulaşmayı değil,kendisi bela olmayı tercih eder.Ahmet'in gücü yetmediği tek kişidir. Eylül'ün sevgilisidir.Eylül'le ikisi Serpil'in en yakın arkadaşlarıdır.



Batu Emre Küçük; Anne ve babası ayrı, üvey babası ve annesiyle yaşayan serseri bir tiptir. Emre adını kimse bilmez.Babasından nefret eder.Emre adını babası koyduğu için Emre ismini kullanmaz.




Ece Yılmaz; İstanbul'a yeni taşınan Semih'ten hoşlanmaktadır. Ahmet'in kız kardeşidir.





Eylül Seçkin; Serpil'in bffsidir.
Her sırrını bilir.Sessiz ama kavga ettiği kişiyi fena benzeten bir yapısı vardır.

SerSem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin