P.o.v Kylie
Er komt een brede grijns op mijn gezicht. NOWAY dat hij dat voor haar gehaalt heeft.
"Is dat wat ik denk dat het is" grijns ik.
Victoria kijkt me verbaast aan en kijkt omlaag. Ik zie wanneer ze nerveus is en dat is ze nu duidelijk. Een van de kenmerken als ze of zenuwachtig is of nerveus gaat ze aan haar haar friemelen of met haar benen snel heen en weer.
"Ja dus!" Gil ik.
Victoria slaat snel een hand voor mijn mond.
"Sssst" sist ze. Ik steek mijn tong uit en grijns naar haar.
"Ik heb honger...... is het oke als ik nog wat eten ga halen?" Zeg ik meer dan dat ik het vraag.
"Mmh ja hoor" zegt ze schouderophalend.
"Ga je mee of wil je nog wat?" Vraag ik haar. Ze schud nee en ik loop de kamer uit. Ik sluip voorzichtig door het gebouw rond met mijn riem om mijn middel. Ik laad mijn pistool en hou hem in mijn hand. Heey? Je weet maar nooit he. Ik sprint de hoek om en ren naar de kantine.
"WTF GAST!!!" gil ik oppeens.
"Sssst! Wees stil!" Hoor ik iemand sissen.
Niall staat voor me. Staat? Ik bedoel zit in de rolstoel. Ik grinnik even en kijk hem aan.
"Wat doe je hier!? Ik had je bijna weer geschoten! Maar geloof me dan op een andere plek" zegt ik kwaad.
"Ik heb honger" zegt hij verlegen en zijn buik rammeld.
Ik grinnik.
"Ik heb ook honger" glimlach ik.
Wow? Sinds wanneer glimlach ik. De laatste keer dat ik dat gedaan heb is toen ik klein was voordat het virus uitbrak, toen met mijn ouders. Ik doe snel mijn korte zwarte haar in een staart en loop naar hem toe.
"Dus... wat kan je allemaal halen?" Vraag ik hem.
"Pfff, van alles hier" zegt hij en geeft me een soort telefoon.
"Is deze van jou?" Vraag ik hem en hij knikt.
"Wat moet je hiermee?" Vraag ik hem verlegen. Wat is er mis met mij? Ik ben verlegen. Ik voel mijn wangen rood worden.
"Oh kijk" zegt hij en pakt mijn hand. Er gaat een hele schok door mijn lichaam en snel trek ik mijn hand weg waardoor zijn telefoon bijna op de grond valt maar ik weet hem te vangen met mijn voet. Ik gooi hem omhoog en vang hem op.
"Hier!" Zeg ik.
"Kijk, als je hier op klikt krijg je allemaal keuzes voor eten. Dus je kan kiezen wat je wilt, dan klik je hierop en dan op bestellen en dan komt die dalijk uit dat gat daar" legt hij uit en wijst naar een gat.
"Uhu" mompel ik en neem de telefoon in mijn hand.
Ik klik op een paar knopjes en zie allemaal eten voor me op het beeldscherm. Mmh, ik zie een soort vette hap. Mijn ogen worden groter. Al sinds 6 jaar heb ik geen vet meer gegeten. Ik klik er snel op en klik ook op drinken. Dan klik ik op bestel en geef ik hem terug.
"Ik moet ook zo'n ding" grinnik ik en pak mijn eten aan.
Ik loop maar de kantine tafel en eet het snel op. Als ik klaar ben praat ik nog wat met Niall over hoe hij en de jongens elkaar ontmoet hebben en over zijn leven voor de zombie's. Als ik mijn drinken op heb zeg ik gedag en loop ik weg. Ik loop een hal in en open de deur. Alleen het is de verkeerde deur. Het eerste wat ik hoor is een alarm dat afgaat en dan dat ik allemaal ogen open zie gaan. Even gaat er angst door mijn lichaam maar dan pak ik mijn geweer. Langzaam kijk ik om me heen en hoor een raar geluid. Ik volg mijn instinkt en schiet erop. Er valt een hoofd voor me neer wat op een zombie lijkt. KUT! Ik loop de kamer binnen want ik kan niet iedereen in gevaar brengen. Alles schiet ik een voor een neer. Trots kijk ik de kamer rond maar word dan gebeten in mijn been.
"Fuck! Fuck! Fuck!" Scheld ik en schiet hem 3 keer door zijn kop.
Panikerend loop ik door de kamer en val op de grond neer! Nee het kan niet gebeuren na al die jaren van training. Ik doe mijn joggings broek iets omhoog en zie heel veel bloed met een paar tanden. Ik scheur iets van mijn shirt af en wikkel hem eromheen. Dan doe ik mijn broek weer omlaag en loop snel weg. Ik zie iedereen in de kantine staan. Zweet loopt over mijn hoofd.
"Oh, heey jongens" zeg ik zo nonchalant.
"Kylie is alles oke?" Vraag Liam.
Ik knik ja.
"Wattan?" Vraag ik hem.
"We hoorden het alarm van de zombie kamer..." zegt Zayn bezorgt.
Ik kijk Victoria aan die me grondig bekijkt. Ze scant me helemaal en merkt iets aan me op.
"Wat is dat op je been?" Zegt ze snel.
"wat op mijn been? Er is niks op mijn been" snauw ik.
"Kylie ik zie bloed op je joggings broek... ohgod je bent toch niet gebeten!" Roept ze in paniek.
"Owja dat! Ik eh.. ik liep ergens tegen aan toen ik die zombie's in hun kop moest schieten dus er viel wat om alleen begon te fikken" lieg ik.
"Uhu..." zegt harry ongelovig.
Het steekt maar ik zet me over de pijn heen.
"En pfft ik zou nooit worden gebeten.... ik kan heus wel voor me zelf zorgen" snauw ik en met dat storm ik de kamer uit mijn pijn negerent.
~~~~
Shittt mensen!
Kylie is gebeten!😭
Dit hoofdstuk was helemaal weg😭
Dus ik heb het stukje waar kylie word gebeten bijgedaan!😏
Zou er een tegengif zijn?
En zou dat dan wel optijd komen?
Zal ik een weerwolf boek op dit account maken?
Maarja ik stop wel met praten!
Doordat ik niet zo snel mogelijk kon updaten een extra lang hoofdstukje💘💘
Hopeyalikedit💜 Loveya💜
Bye💜
Xx Me💘🎉
JE LEEST
️️Dangerzone (H.s) (N.h)
FanfictionVictoria en Kylie zijn allebei 17 jaar. Als ze op een dag naar het nieuws kijken is er een mega ramp. In een laboratorium is een test mis gegaan en is er een bacterie vrij gekomen op één van de mensen die meedeed. Ooggetuigen vertelden dat het een k...