Bölüm 2: SPOR SALONU

113 9 4
                                    

Eymen'den (elis'in henüz bilmediği abisi)

Geçen gün spor salonunda gördüğüm kız aklımda dolanıp duruyordu. İşe yeni başlamıstı heralde daha önce hiç görmemiştim. Kafamı iki yana doğru salladım bunları düşünmem doğru değildi çünkü daha dün bir kardeşimin olduğunu öğrendim ve onu bulmak istiyorum.Çünkü ondan başka kanbağım olan kimse yoktu. Tamam ailem ve kardeşim olabilirdi ama onlarla aramızda ne kadar iyi bir ilişkimiz olsa bile kanbağımız yoktu çünkü beni küçükken yetimhaneden evlatlık almışlardı küçük kardeşimle yollarımız orda ayrılmıştı.Beni yetimhaneden aldıklarında 5 yaşındaymışım. Üvey annemin ve babamın çocukları olmadığından dolayı beni evlat edinmişler.Tabi benden sonra  tedavi yoluyla kardeşim buğra doğmuş. Her ne kadar evlatlık olsamda ikimizide eşit seviyorlar.Acaba şuan kardeşim ne yapıyordu? yada yaşıyormuydu? hepsini zamanla öğrenecektim.İlk önce kaynaklarımın güçlü olması gerekiyordu.

Buğra: Günaydın millet!  diyerek yukarıdan gelen kardeşime baktım.N ekadar üvey olsakta onunla çok iyi anlaşıyorduk.Aramızda gerçek abi-kardeş ilişkisi vardı.

Eymen: Günaydın kardeşim.

Hakan(baba): Günaydın oğlum gel kahvaltı yapalım.

Elçin(anne): günaydın oğluşum

Buğra: Abi bugün birşeyler yapalım.

Hakan: şirketi çok boşladınız işler sizi bekler bnece çok biriktirmeden başlayın.

Buğra: Tamam biriktirmeden başlayalım bari

Eymen: Buğra sen git benim bugün spor salonuna uğramam lazım

Buğra: İyi öyle olsun kaçak yine yırttın hepinize afiyet olsun ben gidiyorum.

Eymen: bende kalkayım afiyet olsun

Hemen odama çıkıp üzerimi değiştirdim v spor salonuna kadar yola çıktım.Bugün Barlasla yeni hareketler deniyecektik.(Barlas spor salonunda çalışan hocası)

Spor salonuna adım atar atmaz gözlerim geçen gün gördüğüm kıza takıldı. çok masum gözüküyordu. Hiçbir zaman playboy olmadım olanlarada özenmedim bana göre bi kişiyi sevdiyseni tam seveceksin.

Kızla göz göze geldik. Kız gözlerini hemen kaçırdı.tebessüm ettim .Utangaç kızlardandı.Daha fazla kafa yormayıp Barlasın yanına gittim ve çalışmalara başladık.

Burcu'dan

Kütüphaneden ayrıldığım için spor salonunda çalışmaya başladım. Buranın maaşı diğerlerine göre daha iyiydi. hem spor/pilates hakkında bilgilerim vardı.Bu yüzdende buraya gelenlere yardımcı olacaktım.

Ertesi gün salona gittiğimde burada iş bulduğum için kendimi tebrik ettim.Baya yakışıklı jojuklar :) vardı. Hele bir tanesiyle sürekli göz göze geliyorduk. Alışkın olmadığımdan hemen gözlerimi kaçırıyordum.

Daha sonra barlas yanıma gelip alışıp alışmadığımı sordu. Bende alıştığımı söyledim. Sonra öğle yemeği yemeyi teklif etti. Aslında Barlasla gitmek istemiyordum.Çünkü birçok kez kızlara asılırken görmüştüm ama kırmamak adına kabul ettim.

Barlas: Yanımda arkadaşımda gelecek senin için sorun olmaz değilmi?

Burcu: Hayır tabikide gelebilir.  tam o sırada sürekli göz göze geldiğimiz çocuğunda bizimle geldiğini gördüm. Ne yani gerçekten şansımmı var diyordum şansın bende 'ş' sı yok. Gerçekten utancımdan asla bakamazdım sonuçta beni sürekli kendisine bakarken yakaladı. Napıcaktım ben ya ?!!

beklenilmeyenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin