Bölüm 1: KIZLAR

104 11 7
                                    

Arkadaşlar bu ilk kitap deneyimimiz ve hatalarımız varsa lütfen söyleyin. ve bu kitabı iki kuzen ortaklaşa yazıyoruz bu yüzden fikir ayrılıkları olduğu oluyor. size saçma gelen yerlerini yorumda belirtirseniz çok iyi olur. İYİ OKUMALARR!!!

Elis'den

Doğduğumdan beri hayatımda olan sadece iki kişi vardı. onlarda Eda ve burcu. Hayatım onlardan ibaretti çünkü başka hiçkimsem yoktu. Ben bebekken ailem öldüğünden yetimhanede büyüdüm. Hep bir abim veya ablam olmasını istedim ama hayatın gerçeği buydu.

18 yaşına gelince kızlarla yetimaneden ayrılma vaktimiz gelmişti. Hazırlandık ama nerede kalacağımızı bilmiyorduk. Aslında Edanın parası vardı fakat biz o parayla ev tutacağımızdan şimdilik kendi biriktirdiğimiz parayla bir pansiyonda bir haftalığına oda tuttuk.Ertesi gün kızlarla birlikte iş aramaya koyulduk.Ben cafede bir iş buldum.ilk defa şans yüzüme gülmüştü.Burcuyla Edayı aradığımda Burcuda kütüphanede iş bulduğunu Eda ise henüz iş bulamadığı için üzülmüştü.Biz çalışacağımızdan fazla takmamasını söyleyerek konuyu kapattık.Bir haftada çevresi temiz düzgün olan bir ev kiraladık fiyatı biraz pahalıydı ama çalıstığımız ve aynı zamanda Edanın mirasıylada geçindik.

2 YIL SONRA

Sabah alarmın susmak bilmeyen sesiyle uyandım.Kızları uyandıramadığımdan çareyi kahvaltı hazırlamakla buldum.

Burcu: ooo bu nefis kokular nerden geliyo??

Eda: balkanlardan :)

Burcu: ıyy bari sabahları yapma şu espirileri ya..

Eda: kızım en azından eğlenceliyim sizin gibi muşmula suratlı değilim.

Elis: hadi sofraya gelin sonra atışırsınız.

Kahvaltıdan sonra

Burcu: haydi kızlar o koca popolarınızı kaldırın temizlik zamanııı!!!

Eda: hayırrr!

Elis: bencede hayır bütün gün uyuyalım zaten bir gün tatilimiz var onuda güzel geçirelim.

Eda: kızım diyorum size çalışmayın ailemden kalan parayla geçinir gideriz.

Burcu: harbi lan geçinir gideriz.

Elis: saçmalamayın! o para bitince nolcak!

Eda: öncelikle saç malanmaz taranır ikinci olarak haklı lan.

Burcu: bunu hallettiğimize göre temizlik yapabiliriz.


yinede Burcu Edanın gripinden beni boş yere yorma şarkısını söylemesine,benim cırlamalarıma aldırış etmeden bütün evi canımız çıkana kadar temizledik. Burcunun titizliği bizi birgün öldürecekti ama hayılısı...


Kısalığı için kusura bakmayın hikayenin devamlılığı oylarınıza bağlı :)

beklenilmeyenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin