BÖLÜM 1

16 5 2
                                    

Arkadaşlar merhaba bu ilk hikayem ve ilk bölüm biraz kısa oldu gibi. Eğer beğenirseniz lütfen oy vermeyi unutmayın. Şimdiden teşekkür ederim 😊✋

Sabah telefonun sesiyle uyandım. Terfi almıştım ve artık işlerim daha yoğundu. Arayan Polis Jack' ti. Telefonu bulmam uzun sürdü masamın üstü tam bir kargaşa. Sanırım bir ara burayı toplamam lazım.
"efendim Jack"

"Jessica hemen buraya gelmen gerek çok önemli bi olay" biraz heycanlammıştım sonuçta eskiden böyle işlere bakmazdım.

"tamam adresi ver hemen geliyorum"

***

Olay yerine gittiğimde Daniel beni yanına çağırdı ve konuşmaya başladı.

"neler oluyor Daniel'

"Bayan Kate dün gece evinde ölü bulunmuş. En yakın arkadaşı Mika Eleanor evi bir alt sokakta gidip onunla konuşmamız lazım"

"Hadi öyleyse gidelim" her yerde polis arabaları ve bir çok insan vardı. Bazıları pencerelerini açmış bizi izlerken bazıları polislerden bilgi almaya çalışıyordu. Ah sabah sabah buda neydi böyle.

Mika' nın evine gelmişik. Kapıyı ağlayarak açtı. Yanında kocası sandığım adam ona destek olmaya çalışıyordu ama pek fayda ettiği söylenemez.

Salonda oturmuş soruları sormak için Mika' nın biraz toparlanmasını bekliyorduk.

"Mika onu ne zamandır tanıyorsun?"

"Yaklaşık 2 yıldır komşuyuz aynı zamanda yakın bir arkadaşım. Onu en son dün sabah gördüm sonra evine gitti ve biraz yorgun olduğunu söyledi"

"Evde tek mi yaşıyor"

"Evet kocasından nerdeyse 4 ay önce boşandı ve kocası tekrar evlendi. Bir oğlu var fakat okul için babasının yanında sadece hafta sonları gelirdi"

"Peki evin anahtarı Kate' den başka kimde vardı?"

"Kimsede" Daniel' le göz göze geldik ve teşekkür edip evden ayrıldık.

Olay yerine geri döndüğümüzde araştırmalara başlamıştık.

Ama ortada çok büyük bir sorun vardı. O ev kilitliydi katil oraya nasıl girdi? Nerden girdi? Evdeki her yer kilitli ve kurbanın üstünde hiç bir iz yoktu.

Bunu çözmek biraz zor olacak sanırım.

KİLİTLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin