Sanırım bu bölümde biraz kısa oldu ama okunma sayısı ve oy sayısı artınca bölümler daha uzun ve daha sık olacak.
Daniel ile birlikte Kate' nin kocasını bulmak için uğraştık. Adam eski karısının öldüğünü duyunca yıkılmıştı. Oğlunu düşünmüştü ama yapcak hiç bişey yoktu artık.
"Kim öldürdü onu kim" diye sorgu odasında bağırmaya başladı.
"sorunda bu Kate kim öldürdü Michael? Bunun hakkında bir fikrin var mı?"
"Y-yok ben bilmiyorum"
"Bak Michael Kate dün gece evinde ölü bulundu. Kapı ve pencerelerde zorlama yok yani içeri hiç kimse girmemiş gibi gözüküyor. Kate'nin bedeninde her hangi bir ize rastlamadık"
"Bu nasıl olur"
"Bilmiyoruz dostum"
"Sen bir şeyler söylemek istediğinde bizi ara" deyip sorgu odasından ayrıldık. Gerçekten bu nasıl olurdu aklım hala almıyor.
"Birer kahve içelim mi Jessica ondan sonra olay yerine gideriz"dedi Daniel. Sabahtan beri bu olayla uğraşıyorduk ve saat 2 olmuştu."Olur tabi kafam çok karışık Daniel"
"Biliyorum Jessica biliyorum"
***Kahvelerimizi içtikten sonra olay yerine geri döndük ve bir iz buluruz umuduyla içeriye tekrar girdik.
Her yer temizdi ve bir parmak izi bile yoktu. Aklıma bişeyler geliyordu ama bunun çok saçma olduğunu biliyorum. O yüzden bunu Daniel' e söylemicem.
Akşam olmuştu ama hala o evdeydik evde Daniel, ben, Garry ve bir kaç tane polis vardı.
Garry Ashford bu şehrin en ünlü ve en bilgili dedektifiydi.Daniel'in telefonu çaldı insallah bu davayı çözecek bir haberdir düşüncesiyle telefonu açtı.
"Alo?" Daniel telefonu hoparlöre aldı ve adam konuşmaya başladı. Sesi biraz ürkekti sanki çok tedirgindi. "Dedektif Daniel'in mı görüşüyorum?"
"Evet, siz kimsiniz?"
"Ben sadece bu sabah bulduğunuz cesetle ilgili konuşacaktım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİLİTLİ
ActionDedektif Jessica ve Daniel'in görevi katili bulmaktı fakat katilin kilitli eve nasıl girdiği Bayan Kate'yi nasıl öldürdüğü bilinmez. Aylar sonra aynı olaydan bir tane daha kim bu katil? En önemlisi bulundukları ülkenin en ünlü dedektifleri Jessica v...