Jerza 2

224 9 2
                                    


Lonca da deli gibi bağırıp önüme geleni dövüyordum.Çünkü benim değerli kekimi ezen 1 adet Natsu arayışındaydım.

-Yapma Erza!

Ve kahraman olmak isteyen Natsu çıka gelir.O an yanımdaki Lucy'i fark etmemiştim.

-Hoo?Natsu nasıl ölmek istersin?

Natsu gergince alnındaki terleri sildi.

-Sana bir teklifim var!

Teklif mi şu an hiç bir şey beni durduramaz yeni bir kek bile!

-Sana yeni bir kek getirdim!Ona ne dersin!?

Sinirle loncadaki bir adamın saçından tutup döndürmeye başladım.Erza,Erza diye sayıklıyordu.

-Sadece bir kekin beni durdurabileceğini mi sanıyorsun aptal!

Natsu telaşla atkısını gevşetti ve soğuk terler dökmeye devam etti.

-A-ama param kalmadı.Lucy'i öpsem?

Ve elimdeki adamı yere bıraktım.Aslında bu olabilirdi.Hem çilekli kek hem de pempe dizi.O sırada Mira'nın çığlıklar duyuldu.

-Omg!Omg!Omg!!!!!Nalu!!!!Happy qalk qız Natsu Lucy'i öpüyor!!!

Aradan Happy uçarak Mira'nın yanına gitti.

-Birrrrbirrlerinden hoşlanıyorlarrrrrr!

Dedi.Neredeyse loncada ki herkes buraya toplanmışken bu harika olacaktı.Aradan Lucy olmaz diyerek kaçacaktı ki!Benim lanet olası keskin reflekslerimle onu tutup piç bir sırıyışla Natsu'nun önüne ittim.

-Kekimi ver bunu kaçıramam Natsu.

-H-h-hai!

Diyerek keki bana uzattı keki alır almaz başlamasını söyleyen bir işaret verdim!

---Natsu-------

Lanet olsun gerçekten kabul edeceğini düşünmemiştim!!!!Öpemem!Lucy'i öpemem!Bu imkansız.Lucy bna gergince beni kurtar bakışlarıyla bakıyordu.O kadar masum o kadar muhtaç gözüküyordu ki!Kendime engel olamadan Lucy'nin dudağına yapıştım.Fakat Lucy hem kıkırmızıydı hemde gözlerinden yaş akıyordu.Tanrım ben ne yaptım!O beni sadece arkadaşı olarak görüyor.Sinirle kendimi geri çektim Erza'ya beğendin mi yaptığını diye bağırdım ve loncadan çıktım.Ve çıkarken herkesin Erza'ya bağırdı demesini duyabiliyordum.

----Lucy----

Natsu'nun beni kurtulmak için öpmesi grurumu incitmişti.O beni sadece takım arkadaşı olarak görüyordu.Ve bu benim göz yaşlarımı engel olamamamı sağlamıştı.Natsu beni öperken göz yaşlarımın yanaklarımdan süzüldüğünü hissedebiliyordum.Onun  öpücüğünün verdi sıcak hissi.Fakat o hemen kendini çekti ve Erza'ya bağırdı.Erza ise  sırada sinirden kendine vurdu.Siniri Natsu'ya değildi kendineydi.Benim yanıma yanağı kızarık bir şekilde geldi.

-B-ben senin arkadaşın olmayı hak et-etmiyorum Lucy.Gomennesai ben sadece çilekli kekimin sevdasına düşmüştüm.Senden beni affetmeni beklemiyorum.

Ona gülümsedim.En azından asla yaşayamayacağım bir şeyi yaşattı bana.Sadece hayallerimde yaşadığım şeyi.

-Erza kendini suçlu hissetmene gerek yok elbet bu yaptığın kontrolsüzceydi fakat...

Dedim ve kulağına yaklaştım.

-Ben Natsu'yu gerçekten seviyordum.Ve beni kurtulabilmek için öpmesi duygularımı incitti o kadar senin bir suçun yok Erza.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fairy Tail ÇiftleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin