Bölüm 1 (Hayaller)

17 1 0
                                    

Her insanin hayali vardir degilmi,mesela benim de bir hayalim var.Nemi tabikide kucuk bir ama cok sirin bir pastane acmak.

Hayallerimizi gerceklestirmek icin pesinden gitmemiz lazim.Bir hayali gerceklestirmek icin 1000 emek vermek lazim.Hani annemiz bir kurabiye yaptiginda kurabiyenin parcaciklari dokuldugunde mmm mis tam da anne eli degmis gibi diyoruz ya,he iste oyle birsey lazim bizede bir kisi bir hayalini gerceklestirmesi icin bir kisinin de yardimina ihtiyaci var degilmi.Yani birinin yaninda calisip o hayalimizdeki pastane dukkanini acmak icin biriktirdigimiz bozuk paralari hatta guzel birbirinden sirin pasta malzemeleri lazim degilmi bunlar bedava degil.
Maalesef her seyin ucu para'ya kaçiyor.
Bazen bizim icin degersiz olan gozumuzde az gozuken ama bir yandan da bazi insanlarin cok ihtiyaci olan o bozuk paralara bizimde ihtiyacimiz oluyor.Iste hayatimizda boyle ihtiyaclar oluyor.Mesela;
Bazi insanlara sen buralara nasil geldin? diye sorunca cevap ya çalisarak yada emek sarfederek geldim olur.Tabi o gordugumuz insanlar mutludurlar biz yani insanlar dusunurler ki hic birsey yapmadan gelmis saniriz.Ama oda alin teri dokmustur e tabi birazda sabir ister bu hayaller degilmi;
Evde oturan genc kizlar ise dizilerde erkegin sevdigi kizin hayalini gerceklestirdigini ve onu mutlu ettigini gorur.Ama onlarin hepsi yalan ve yolda cok mutlu bir kisiyi durdurup sorun iste o dizilerdeki gibi anlatmaz,size hayat hikayesini degilmi farkli anlatir boyle bogazinizda dugum olusur,bazende kalbinizde kelebekler uçusur.Sasirir kalirsiniz bir an boyle sonra ip gibi cozulursunuz.Nerde kalmistik hayaller degilmi,emek ister sabir ister herseyden once para tabikide ama basarmak icin herseyin yolunda gitmesi icin de dua etmek gerekir allahtan yardim istemek ve o edecegin duana inanmak gerekir.Insan bazen yapamam edemem diye umutsuzluklara kapinir,bir yandan da yapabilirim edebilirim diye kendine inanmasi gerekir.

Hayallerini gerceklestirmek icin ise 6 sart gereklidir:bunlar
1-inanmak
2-dua etmek
3-sabirli olmak
4-etrafinizdakilerden yardim istemek
5-düsünmek
6-son olarak da hayallerin icin gozune az gozuken bozuk paralari bile istememekten vazgeçip biriktirmek...!

HayallerimizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin