♦13♦

585 28 3
                                    

"Jej falošný úsmev ma raz zabije," poviem si sama pre seba.

"Rada ťa spoznávam," povie a ešte viac sa usmeje.

"Ja teba nie," šepnem potichu.

"Niečo si hovorila?" spýta sa podozrievavo.

"Nie,nič som nehovorila," poviem.

"No tak môžeme ísť," povie Brad a preruší dusnú atmosféru.

"Ja by som už mala ísť," poviem a namierim si to rovno domov.

"Prečo tej Simone nedám šancu?Veď aj tak Brada nemilujem.Alebo áno?Sama neviem," rozmýšlam.

"Doma" zabuchnem dvere a idem do izby.

"Čo má znamenať,že sa stretávaš s niakymi celebritami?!" spýta sa šlapka.

"Je to len môj kamarát," poviem a prevrátim očami.

"Ale veď,keď si ho vezmeš budeš bohatšia než ja a to nemôžem dopustiť," povie.

"Kto povedal,že si ho vezmem?A to,že budem bohatšia ti môže byť u riti lebo v tomto dome už nestrávim ani chvíľu," poviem a uškrniem sa.

"Takto sa so mnou nebudeš rozprávať a nie to ešte v mojom dome," začne kričať."Máš domáce väzenie!"

"To sa ešte uvidí," poviem a usmejem sa.

"Nič sa neuvidí!Keď prejdeš prah svojich dverí neželaj si ma!"

"Kto povedal,že prejdem cez dvere?Ja teda nie," zasmejem sa a odpochodujem preč.

Zapnem notebook,ale prvé čo nájdem v búlvári je:

Tažký boj

Pred pár minútami bol Bradley Simpson (20) prichytený s Simonou Blair (19) (to meno som si vymyslela) ako chodili spolu po meste.Zdá sa,že naš "záhadná kráska" najprv bude musieť absolvovať boj o svojho miláčika.

O všetkom Vás ešte budeme informovať.

P.S. prikladáme fotku Bradleyho a Simony.

Mňa z nej snáď porazí!To je taká pizda!

Poznám ju len pár minút a už viem,že je to pizda.

Ďalších pár hodín trávim nad zistovaním kto to tá Simona vlastne je.

Zistila som,že je to modelka,narodila sa v Amerike.Neskôr sa však presťahovala do Anglicka.

Oblečiem sa.Je asi pol jedenástej a za chvíľu by tu mali byť.

Vezmem si tašku kde som mala veci a sadnem si na parapetu okna.

"Čo vlastne chcem?Možno sa chcem vrátiť k mame a Lexy.Možno chcem cestovať po svete a žiť život naplno.Možno chcem byť s Bradom v Londýne," rozhodujem sa.

Zazvoní mi mobil.

"Ahoj,už sme pod oknom tak zlez dole," povie Brad."Okey," poviem a zložím.

Pozriem dole.Je tam aj Tristan aj Brad.Ale je tam ešte niekdo.Asi prišiel nakoniec aj Connor.Tak to neriešim.

Podomnou je parapeta.Pomaly sa vykloním sa z okna a prevlečiem sa von.Chytím sa parapety môjho okna a zoskočím na tú podomnou.

A skočím na zem.

"Ahoj," pozdraví ma Simona."Ahoj," poviem ironicky.

"Brad,možem ti niečo povedať?" poviem.Nečakám na odpoveď a ťahám ho za rameno.

"Kto ti sem dovoľiľ zobrať návštevu?" spýtam sa."A kto povedal,že nie?"

"A chcen ti povedať,že zo Sim sme sa opäť dali dokopy," povie."Vy ste už spolu boli?" "Asi pred šiestimi rokmi," povie bezstarostne.

•Nový diel 😄

•Snáď sa vám páči 😉

•Čo myslíte,obplivní vzťah Brada a Simon ich vzťah?

•Snáď nie 😂

•Vote a koment 😉

•With Love Kateaialen 💘

•With Love Fake_Eleanor 💘

Texting With Him//sk (bws)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora