TANITIM.İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ.BU WATTPAD'TEKİ İLK HİKAYEM O YÜZDEN NASIL OLDU BİLMİYORUM
Gün Doğarken
Ben ne zaman bu kadar özgüvenimi kaybetmiştim,en son ne zaman bu kadar kırılmıştım.Bugüne. kadar 14 yılı zar zor bişeylere tutunarak geçirdim.Benim ait olmadığım bit yaşamdı bu sadece okulda kendim olabiliyordum.Okulda bazı aksaklıklar bazı salaklar vardı.Ama işte tutunuyordum.Hayata,birine...Okul bu sene sondu.Hayatımın en boktan yazını geçirmiştim.
Artıkk çok sıkılmıştım herşeyi umursamaktan,o hanımefendi kız olmaktan.Umursamam gereken sadece kendimdi,ama ben kendimden başka herşeyi umursuyordum.Olmam gereken yer .Olmam gereken yer L.A da bir bar ,herhangi bir cafe ,ama ben burdaydım ve bundan nefret ediyordum.
Herkes yastığını uyumak için kullanıyor bense yumruklamak veya ağladımda sarılmak için.Artık o dizi ve kitaplardaki umursamaz kız olmak istiyordum.Hiçbir zaman olamadığım en ufak bişeye kırılmak flan saçmalık dolu cümleleri en saçma haliyle düşünmeden söylemek istiyordum.Zaten yapıyordum,am sadece kendime karşı.Kötü kız olmak istiyordum.Hiçkimseyi sevmeden,kimseye açıklama borcu olmadan.
Aşk ve nefret yoktu ama ben olmayan iki şeyden nefret ediyordum
AŞKTAN NEFRET EDİYORUM!
NEFRETTEN NEFRET EDİYORUM!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gün Doğarken
Romance"Umursamayı bırakıp,kötü kız olmam çok az sürdü ve herşeyi başlattığım gibi bitirdim."-Alison "O büyüleyici güzelliğiyle beni düzeltti,ben de onu..." -Diego