GD B-4 : Good

49 6 0
                                    

Yerden kalktım ve koşmaya devam ettim,orada oda gibi bişey vardı orada saklanacaktım.İçeri girdim ve çok tatlı bir çocuk sadece baksırıyla karşımdaydı. "B-...Bana yardım eder misin?" Altına bir şort geçirdi ve  "Hangi adamlar?"dedi. "Nereden anladın?" dedim anlamsız gözlerle.

Dışarı çıktı ve adamlara bişeyler söyledi ve adamlar gidiyordu.

"Nasıl yaptın onu ya?"

"Git dedim,gittiler."

"Onu bende söylemiştim.Neyse teşekkürler "dedim ve arkamı dönerken kolumdan tuttu.

"Dudağın kanıyor."

"Aaa evet bir peçete verir misin?"

"Şişicek ama ben sana buz da getiriyim"

"Gerek yok " derken odasındaki mini dolaba yöneldi ve bir şişe buz çıkardı.Dudağıma yasladı "Bunu böyle tut ben peçete alıp geliyorum." dedi ve bende tamam dercesine kafamı salladım.Çok az bir süre sonra elinde peçetelerle geldi.Buzu çekti ve dudağımı bir peçeteyle sildi.Bir anda gözlerinon içine baktım bakmaz olmaydım o kadar kahverengiydiki gözlerine baktığımı anladı ve 1-2 saniye göz göze geldik gözlerimi kaçırdım ve tam kafamı çevirmişken kafamı kendisine çevirdi gözleriii bir anda dudaklarını dudaklarımda hissettim.O kadar guzel öpüyordu ki.. Dudaklarını çektiğinde böyle bir değişik olmuştum . Tişörtünü çıkardı ve "Gitmiyor musun sen?"

"Tabiiki gidiyorum salak." Bu neydi şimdi???

"Hadi  o zaman!"

"Sen beynini yanında hobi olarak mı taşıyorsun?"

"Evet!!Napcan? dedi.Odadan kapıyı kırarak çıktım ve eve yürümeye başladım.

-SABAH!!!

 

Her zamanki gibi en salak halimle kalkmıştım.Aynaya gidip kendimi Bloody Mary ye benzettikten sonra giyindim.Aşağıdaki babamdı.

"Günaydın!!"dedi o mal tipiyle.Benim neden böyle beni bırakmış biyolojik ailem yok bunlar böyle twitter daki yedek hesap gibi ya!

  Cevap vermeden yolu izlemeye başladım.Babam bişeyler demek için ağzını açtı,çantamdan kulaklığımı çıkardım resmen hayatımı elimde tutuyordum.Okula geldik ve ben araban inerken de ne bişey duydum ne de söyledim.

   Kantin den bir su almaya gidiyodum ki kapının önünde değişik hobileri olan çocuk !!!! OHAAA!!!

Gün DoğarkenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin