GD B-2: Scholl day

55 7 0
                                    

Ne okulu ya ? Ben puanımı bile tam bilmiyordun 426  mı neydi ?

"Muhteşem annecim sorabilir miyim ? Hangi liseye gideceğim."

"Odana git Alison,okul başlayana kadar sakın ama sakın evden çıkma eğer çıkarsan...-"

"Ne olur 9'da yatma yasağı flan mı? İnanmıyorum ya. Artık umrumda değilsiniz." dedim ve arkamı dönmüşken kapı çaldı.Kapının kolunu çevirdim ve babam büyüyen gözlerle bana bakıyordu.

"Selam,ayıcık " dedim ve odamın kapısını kapatıp kilitledim.

Soğuk bir duş almak için banyoya girdim.Oradan bile babamın bağrışları duyulsa bile duymazdan geliyordum.Banyodan çıktım ve kulaklarımı takıp en yüksek sesle metal dinlemeye başladım.Kulaklarım sağır olacak gibiydi.Az daha zorlasam patlayacak yani.O sırada uyumuştum.

1 Hafta Sonra -

Bütün haftayı evde salak salak dolanarak geçirdim.Akşam annem odama geldi.

"Ne var ? " dedim en umursamaz halimle.

"Yarın lisedeki ilk günün,Alison ben yani biz...yani babanla ben...-"

"Siz mi ? Babam Candy denilen hatunla yeni bir biz oluşturuyo.Yeni kızları da gayet iyi.Sen hala o beni düşünüyo mu sanıyorsun ?Yazık anne . Cidden YAZIK!"

"ALİSON ! YETER ARTIK.YARIN SABAH SERVİSİN OLMADIĞI İÇİN SENİ BABANIN ŞÖFÖRÜ BIRAKACAK BİTTİ.7:30 A KADAR HAZIR OL" Diye bağırdı.Kapıya yönelirken "Babam yeni kızını mı yoksa yeni karısını götürecek ? Yoksa ikisini de mi ?!!" Annem bana bişey söyleyecekmiş gibi baktı.Ağzını açtı ve bana yalvarırcasına baktı,bilinçaltım 'Artık kes' desede Asla diyordum.Pes etmeyecektim.Bu kadarı yeterdi.Kulaklıklarımı taktım.Biraz Momsen ve Lana dinledim ve Mp3 ümü kaldırdım.Yeni okul geçen sene lisenin hayalini kuruyordum şimdi ise Okuldan nefret ediyordum.En yakın arkadaşım 1 kere bile mesaj atmamıştı biz onunla 4-5 senedir arkadaştık.Sadece YAZIK ! Gözlerimi kapadım.

  Sabah alarm ın sesiyle kalktım.Bi anda aklıma diğer ilk günler geldi de babam beni öperek uyandırırdı.Herneyse önemli olan şimdi.Kapıyı açtım ve salonda Olive mi Olivia mı ne şu babamın salak kızı vardı.Bu ne bilerek mi yapıyonuz ???

Gün DoğarkenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin