= 4 Minggu Kemudian =
+ SoMin Yang Telah Mengugut JaeHyun Untuk Bersamanya Berjaya Dengan Rancangan Yang Dirancang Terhadap JaeHyun. JaeHyun Yang Sudah Masuk Perangkap SoMin Ketika Itu Terus Menghindarkan Dirinya Daripada NaEun Dan Sentiasa Bersama SoMin. JiHoon Yang Hairan Dengan Sikap JaeHyun Yang Tidak Mempedulikan NaEun Secara Tiba-Tiba Terus Mengupah Seseorang Untuk Menyiasat Tentang Hubungan JaeHyun Dan SoMin Sehingga Ia Mendapat Tahu Punca Mengapa JaeHyun Berkelakuan Seperti Itu Kepada NaEun Setelah JaeHyun Berkata Tentang NaEun Beberapa Minggu Yang Lalu Ketika Ia Dan JaeHyun Berjumpa Di Sebuah Cafe Di Gangnam-gu. +
- Pada Pukul 10.00 Pagi, Di Pejabat CEO 'Lee Group'.
JaeHyun Yang Sedang Sibuk Dengan Kerjanya Pada Pagi Itu Diganggu Oleh Deringan Panggilan Telefon Bimbitnya Yang Ketika Itu Berada Di Atas Meja Pejabatnya. Sebaik Sahaja, JaeHyun Mendengar Telefon Bimbitnya Berdering Ketika Itu. JaeHyun Segera Mencapai Telefon Bimbit Lalu Melihat Skrin Telefon Bimbitnya Yang Tentera Nama Pemanggil 'Kim SoMin' Dengan Pantas JaeHyun Mengangkat Panggilan Telefon Tersebut.
(Perbualan JaeHyun & SoMin Di Dalam Panggilan Telefon)
SoMin: (Dengan Nada Suara Yang Gembira Kerana JaeHyun Kembali Bersamanya, Berkata) Yeoboseyo ... JaeHyun-shhi ~
JaeHyun: (Endah Tak Endah, Berkata Kepada SoMin) Ermm ... SoMin-shhi ~ Wae ?
SoMin: Malam Nie Awak Jangan Lupa Tau ~ Datang Seoul Hotel Malam Nie ... Pukul 8.30 Malam ..
JaeHyun: Ermm ... Arraseo ~ Geudae, Wae ? Ada Majlis Yang Istimewa Ke ?
SoMin: (SoMin Yang Terasa JaeHyun Sudah Lupa Hari Jadinya Pada Hari Itu Terus Berkata Kepada JaeHyun Dengan Marah) Mwoya !? Awak Lupa Ke ...? Hari Nie Kan Hari Jadi Saya ...
Sebaik Sahaja, SoMin Berkata Begitu Kepada JaeHyun. JaeHyun Yang Tidak Mahu SoMin Mengetahui Bahawa Ia Lupa Tentang Hari Jadinya Pada Hari Itu Terus Berkata Kepada SoMin.
JaeHyun: (Tergagap-gagap Berkata) Ani .. Aniya ~ Tak Kanlah Saya Lupa ... Saya ... Saya Cuma Tanya Jea ... Kenapa Kena Pergi Sana Malam Nie ...?
SoMin: (Lega Apabila Mendengar JaeHyun Berkata Begitu Lalu Berkata) Ouhh ... Saya Ingat Awak Lupa ... Hari Jadi Saya ... Ahh ? Tentang Malam Nie .. Saya Buat Parti Hari Jadi ... Saya Nak Awak Datang ... Saya Nak Awak Jadi Pasangan Saya Malam Nie Di Parti Hari Jadi Saya ... Chingu Saya Pun Datang ... Nae, JaeHyun-shhi ...?
JaeHyun: Ahh .. Nae ~ Arraseoyo ... Saya Datang ...
SoMin: Jangan Lupa Tau ... Nae ~ Kuno (Telefon Dimatikan) ...
Sebaik Sahaja, SoMin Mematikan Panggilan Telefonnya. JaeHyun Yang Ketika Itu Berada Di Pejabatnya Terus Meletakkan Telefon Bimbitnya Di Atas Meja Pejabatnya Kembali Lalu Menyandarkan Badannya Di Kerusi Pejabatnya Sambil Berkata Sendirian.
JaeHyun: (Berkata Sendirian) Kenapalah Hari Jadi SoMin Sama Dengan Hari Jadi NaEun ... ? Aishh
Selepas Beberapa Minit, JaeHyun Merehatkan Badannya Yang Tegang Di Kerusi Pejabatnya. NaEun Yang Mahu Menghantar Beberapa Dokumen Berkaitan Kerjanya Di Bahagian Pengurusan Sumber Manusia Ketika Itu Terus Mengetuk Pintu Pejabat JaeHyun. Manakala, JaeHyun Yang Masih Merehatkan Badannya Sambil Memejamkan Matanya Hanya Berkata Sepatah Kepada NaEun Menandakan Ia Memberi Izin Kepada NaEun Masuk Ke Dalam Pejabatnya Ketika Itu. Selepas, JaeHyun Memberi Izin. NaEun Segera Masuk Ke Dalam Pejabat JaeHyun Apabila NaEun Melihat JaeHyun Sedang Merehatkan Dirinya Di Kerusi Pejabat Sambil Memejamkan Mata. NaEun Yang Tidak Mahu Menganggu Masa JaeHyun Segera Berkata Kepada JaeHyun Sambil Berjalan Menuju Di Hadapan Meja Pejabat JaeHyun.
(Perbualan JaeHyun & NaEun Di Dalam Pejabat JaeHyun)
NaEun: (Berjalan Masuk Menuju Ke Meja Pejabat JaeHyun Sambil Berkata) Ermm ... CEO Lee ...?
YOU ARE READING
Can You Love Me As A Wife ? (Version Bahasa Melayu)
RomanceSinopsis Yoo NaEun Berumur 25 Tahun, Seorang Pelajar Lepasan Degree Dalam Bidang Pengurusan Syarikat. Manakala, Lee JaeHyun Ialah Seorang Ahli Perniagaan Yang Sudah Berjaya Dalam Syarikat IbuBapa Nya Yang Diwariskan Kepada JaeHyun Yang Bernama 'Lee...