*Hari Sabtu,Keesokkan Harinya*
- Pada Pukul 6.45 Pagi, Di Bungulow House JaeEun (JaeHyun & NaEun).
JaeHyun Yang Sudah Lama Bangun Dari Tidurnya Ketika Itu Sedang Duduk Bersandar Di Kepala Katilnya Sambil Melihat Raut Wajah NaEun Yang Lena Tidur Ketika Itu. Pada Masa Yang Sama, NaEun Yang Sudah Separuh Sedar Dari Tidurnya Dengan Perlahan-lahan Membuka Matanya. Apabila NaEun Membuka Matanya, NaEun Yang Sedikit Tergamam Melihat JaeHyun Sedang Duduk Bersandar Di Kepala Katil Ketika Itu Sedang Asyik Memandangnya Yang Baru Sahaja Bangun Dari Tidur. JaeHyun Yang Melihat NaEun Sudah Bangun Dari Tidurnya Ketika Itu Terus Berkata Kepada NaEun Yang Terkejut Ketika Itu.
(Perbualan NaEun & JaeHyun Di Dalam Bilik JaeHyun)
JaeHyun: Dah Bangun Dah ....?
NaEun: (NaEun Yang Sedikit Gementar Ketika Itu, Tergagap-gagap Berkata Kepada JaeHyun Sambil Ia Menarik Selimut Untuk Menutup Bahagian Dadanya Ketika Itu) Ahh ..? Apa Yang Awak Buat Dekat Saya ...? Apa .... Apa Yang Awak Buat Dekat Bilik Saya ...?
JaeHyun: (Memandang Sekeliling Biliknya Sambil Berkata Kepada NaEun) Saya Tak Buat Apa-Apa ... Geudae, Nie Bilik Awak Ke ...?
NaEun: (NaEun Yang Cuba Bersahaja Ketika Itu Segera Melihat Sekeliling Bilik Tersebut Lalu Berkata Di Dalam Hatinya) Ahh ..? Bila Aku Masuk Bilik Dia Nie ..? Aku Berjalan Dalam Tidur Ke Semalam ...?
JaeHyun Yang Melihat NaEun Berdiam Diri Agak Lama Ketika Itu Segera Berkata Kepada NaEun.
JaeHyun: Yoo NaEun-shhi ...?
NaEun: (Terus Memandang JaeHyun Apabila JaeHyun Menegurnya Lalu Berkata) Ahh ..? Nae ...? Mung ... Mungkin Semalam Saya Berjalan Dalam Tidur ... Tu Sebab Saya Dekat Sini ... Hehehehe ... Mianae ~
Setelah, NaEun Berkata Begitu Kepada JaeHyun. NaEun Yang Mahu Turun Dari Katil JaeHyun Ketika Itu Segera Bangun Dari Baringnya. Pada Masa Yang Sama, JaeHyun Yang Tidak Mahu NaEun Turun Dari Katilnya Ketika Itu Segera Menolak Badan NaEun Kembali Baring Di Atas Katilnya Lalu Memerangkap NaEun Dengan Menahan Pergelangan Tangan NaEun Di Atas Tilamnya Supaya NaEun Tidak Dapat Mengerakkan Badannya Ketika Itu. NaEun Yang Terkejut Dengan Kelakukan JaeHyun Ketika Itu Dengan Tergagap-gagap Berkata Kepada JaeHyun Apabila Wajah Mereka Dekat Antara Satu Sama Lain Ketika Itu.
NaEun: (Dengan Tergagap-gagap Berkata Kepada JaeHyun) Apa ... Apa Yang Awak Buat Nie ...?
JaeHyun: (Memandang Wajah NaEun Yang Sedang Baring Di Tilamnya Sambil Berkata) Siapa Kata Awak Berjalan Dalam Tidur Semalam ...?
NaEun: (NaEun Yang Keliru Ketika Itu Terus Berkata) Dae ...?
JaeHyun: (Kembali Duduk Bersandar Di Tiang Katil Lalu Berkata) Saya Yang Dukung Awak Semalam ...?
NaEun: Apa Yang Awak Mengarut Nie ...?
JaeHyun: Saya Nak Awak Tidur Dekat Bilik Nie Mulai Sekarang ... Boleh ...?
NaEun: (NaEun Yang Tidak Sedar Dia Dan JaeHyun Seorang Pasangan Suami Isteri Ketika Itu Terus Berkata) Yahh ..! Neo Michisseo ...?
JaeHyun: (Tersenyum Sambil Berkata) Apa Yang Gila Nya ..? Saya Kan Suami Awak ... Awak Kan Isteri Saya ... Saya Rasa Tak Salah Kita Tidur Di Bilik Yang Sama .... Awak Rasa ...? Salah Ke ... Saya Seorang Suami Nak Tidur Dengan Isteri Nya ...?
NaEun: (NaEun Yang Mula Tersedar Bahawa Ia Dan JaeHyun Sepasang Suami Isteri Ketika Itu Mula Tergagap-gagap Ketika Berkata Kepada JaeHyun) Ahh ...? Ani ... Ani ... Geudae, Saya Tak Biasa Lagi ... Jadi, Buat Masa Nie ... Kita Tidur Di Bilik Berasingan ... Nae, JaeHyun-shhi ...?
Belum Sempat, JaeHyun Hendak Menarik Tangan NaEun Supaya NaEun Tidak Berganjak Dari Katilnya Ketika Itu. NaEun Yang Lebih Pantas Ketika Itu Segera Bangun Dari Katil JaeHyun Lalu Berjalan Menuju Ke Pintu Keluar Dari Bilik JaeHyun. Dan, Sebelum NaEun Menutup Pintu Bilik JaeHyun, NaEun Berkata Kepada JaeHyun Yang Ketika Itu Masih Duduk Bersandar Di Kepala Katilnya.
YOU ARE READING
Can You Love Me As A Wife ? (Version Bahasa Melayu)
RomanceSinopsis Yoo NaEun Berumur 25 Tahun, Seorang Pelajar Lepasan Degree Dalam Bidang Pengurusan Syarikat. Manakala, Lee JaeHyun Ialah Seorang Ahli Perniagaan Yang Sudah Berjaya Dalam Syarikat IbuBapa Nya Yang Diwariskan Kepada JaeHyun Yang Bernama 'Lee...