Cand se trezi, Aiden dori sa-si stranga in brate iubita. Se intinse sa o traga spre el, insa nu o gasi in pat. Atunci se ridica speriat. Dupa noaptea trecuta nici nu observa daca Angel se culca cu el. Spera din tot sufletul sa nu i se fi intamplat nimic. Iesi repede din camera si incepu sa o caute cu disperare. Rasufla usurat cand o vazu dormind alaturi de Luke. Se aseza in pat langa cei doi. Nu putea intelege de ce nu dormi alaturi de el, insa se bucura ca e bine. Observa cum deschide ochii si il priveste pret de cateva secunde apoi lasa capul in jos. Comportamentul ei ii dadea de banuit. Asa ca se apleca sa o sarute, insa fata intoarse capul. Asta il facu pe Aiden sa-si dea seama ca ceva e cu adevarat in neregula. Dori sa o intrebe, insa Luke se trezi. Copilul ii privi si isi analiza mama zambind.
-Buna dimineata.
-Buna dimineata. Hai trezirea. Te schimbi si mergem sa mancam, bine?
-Da.
Luke pleca, iar Angel disparu si ea repede. Aiden insa ramase confuz. Dorea cu ardoare sa afle ce o macina. Cobori la parter, iar acolo o pereche de maini ii acopera ochii.
-Ghici cine e.
-Nu cred, Amy?
In acel moment se intoarse si isi imbratisa sora. Nu ii venea sa creada. Stia ca mai au de stat inca cateva zile. Cand s-au desprins il saluta pe Brian care ii privea cu admiratie. Brusc Luke aparu si ii sari fericit in brate. Era extrem de bucuros sa-si revada matusa. Fata il stranse cu dor la piept. Ii fu dor.
-Amy, insa cum de ati venit mai repede?
-Pai am avut niste dureri de burta si a fost nevoie sa ne intoarcem.
-Sper ca totul e bine?
-Da, de fapt e normal, insa trebuie sa mai fac un control.
Barbatul ii zambi si ii conduse in bucatarie. Acolo Angel fu mai mult decat bucuroasa sa-si intalneasca prietena. Ii oferi o imbratisare calduroasa, urmata de Ryan. Singura care nu era bucuroasa de revenirea celor doi era Amber. Stia ca ea ii va incurca planurile. Insa o intampina cu un zambet fortat. Dupa ce Angel puse masa toti s-au asezat. Fata insa era extrem de contrariata. Nu mai stia ce sa creada. Amy observa, asa ca o intreba.
-Esti bine? Esti cam abatuta.
-Nu, Amy. Sunt doar obosita.
Brusc Luke le atrase tuturor atentia.
-Eu stiu ce are mami. Se gandeste de unde sa ia cadoul meu.
Atunci Ryan intreba zambind.
-Serios? Ce cadou?
-Noua mea surioara sau noul meu fratior.
In acel moment toti au inceput sa rada. De mult asteptau acest moment. Numai Amber nu isi dorea ca asta sa se intample. Copilul i-ar strica toate planurile. Insa Angel se enerva. Nu stia de ce insa tipa la baiat.
-Luke, gandeste inainte sa vorbesti.
-Dar, mami, ai promis. Nu-i asa, tati?
-Da. Angel, dupa casatorie ii vom putea oferi nu numai un frate si o sora, ci chiar mai multi.
Cei prezenti au inceput sa rada, in timp ce Angel pleca de acolo cu mici lacrimi in ochi. Nimeni nu stia ce e in sufletul ei. Chiar nu stia ce sa mai creada. Oare sentimentele lui Aiden s-ar putea schimba atat de repede? Poate nu conta ce a auzit sau vazut, poate intelese ea gresit? Nu mai intelegea ce e in inima lui. Inima ei ii spunea ca o iubeste, iar faptul ca vrea un copil cu ea o facea sa creada ca inca o iubeste. Dar cum ar putea crede ca apropierea dintre cei doi a fost o coincidenta? Stia ca daca il va intreba pe Aiden ii va fi greu sa raspunda, ar trebui sa o intrebe pe Amber. Insa inainte de asta ar trebui sa petreaca niste timp cu Amy. Nu isi vazu prietena de mult timp.
Cand cobori nu il mai vazu pe Aiden si nici pe Luke. Presupuse ca au plecat. Deasemenea nici un barbat nu se mai afla in casa, ceea ce o facea sa creada ca au iesit impreuna. Isi zari prietena pe canapeaua din sufragerie. Avea un zambet enorm imprimat pe buze. Isi mangaia fericita burta aproape inexistenta. Se aseza langa ea si o lua prin surprindere.
-Deci, cum a fost in luna de miere?
-Perfect! Insa pacat ca a fost scurt. Ma bucura faptul ca te voi putea chinui mergand la cumparaturi inainte de nunta. Si apropo, sper sa-ti tii promisiunea facuta lui Luke, eu vreau nepoti. Imagineazati, doua printese. Va fi minunat.
-Posibil.
-Angel, ce s-a intamplat? Te supara ceva?
-Nu.
-Minti, te cunosc prea bine.
-Serios, Amy.
-Bine. Acum pregateste-te, maine plecam la cumparaturi. Nunta e peste cinci zile, iar voi nu ati facut aproape nimic. Acum odihneste-te, fiindca eu merg la somn. Face bine copilului.
-Somn usor.
Amy pleca, iar ea ramase si mai confuza. Ar fi dorit sa vorbeasca cu asta cu Amy, insa era sigura ca raspunsul ei va fi in favoarea lui Aiden. Pe cand ea dorea sa stie adevarul. Daca Aiden nu o mai iubea si avea sentimente pentru Amber, ea ar fi gata sa plece. Era gata sa renunte la tot pentru ca Aiden sa fie fericit, chiar daca fericirea lui nu o mai includea si pe ea.
Acum era acum. Isi lua inima in dinti si ridica scarile. Nici ea nu stia ce dorea sa afle exact, insa facea asta pentru ea si Aiden. Ar fi gata sa-si sacrifice iubirea. Insa in adancul sufletului spera ca totul sa fie o simpla neantelegere.
CITEȘTI
Îngerul meu
General FictionSeria "Inima de înger". Volumul 1 Angel White , o copila de 19 ani care a suferit cat pentru o mie de vieti. Viata s-a jucat cu ea in toate felurile posibile. Un suflet curat, insa care nu a mai primit caldura si sustinerea atat de necesara pentru e...