κεφάλαιο 1

20 3 1
                                    

Ζωής pov

Ποο αμάν αυτό το ξυπνητήρι όλο ντρίν και ντρίν πάνω απο το κεφαλι μου και δεν μου έφτανε αυτό εχω και την μαμά να με βγάζει από τον γλυκό μου υπνο με την καθημερινή της φράση "αντε παιδί μου θα αργήσεις στο σχολείο σου 7 ηώρα πήγε" εε έτσι και εγω με βαρυά καρδιά σηκώνομαι λέω της μαμάς μου ένα "εντάξειι τώρα τώραα" και πάω στο μπάνιο να κάνω τα απαραίτητα.. μετά απο κανά 10 λεπτό πάω στην ντουλάπα μου να δω τη θα βάλω.. μμ μιας και σήμερα έχει καλό καιρό κατέληξα σε ένα τζίν ψιλομεσο απλο με μια άσπρη κοντομάνικη μπλούζα ζοσμένη (εε για να με κ σιγουρη έβαλα και την ζακέτα μου την γκρι στους ώμους μου)και τα all star μου τα άσπρα..

πήρα την τσάντα μου, λεφτά χαιρετισα την μαμά μου και έφυγα για το σχολείο

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

πήρα την τσάντα μου, λεφτά χαιρετισα την μαμά μου και έφυγα για το σχολείο..
Το σχολείο μ ήταν κοντά το πολύ 10 λεπτά με τα πόδια.. όταν έφτασα στην πύλη είδα τον Άρη να φιλιέτε με την μεγαλυτερη τσ***α του σχολείου έκανα μια έκφραση αηδίας και προχορησα προς τα μέσα και έψαχνα την μαριλενα για να μιλήσουμεε.. αα να την κάθετε στο παγκάκι με τον Αλέξηη μου! Αρχιζω και γω να Πηγαίνω προς τα κεί αλλά καποια στιγμή νιώθω κάποιον να με σκουντάει γυρνάω και βλέπω τον Άρη..
Ζ- τι θες πρωί πρωί? Τον ρωτάω εκνευρισμένα
Α- πο πο νεύρα πρωινιάτικα να το κοιτάξεις κοριτσάκι μου εγώ ηθελα να σε ρωτήσω τι έχουμε πρώτη ωρα.. μ λέει και γελάει
Ναι ήμαστε στο ίδιο τμήμα δυστηχώς θα σε φτιάξω εγω που με είπες κ κοριτσάκι ΣΟΥ..
Ζ- να δείς το πρόγραμμα ΑΓΟΡΑΚΙ μου του λέω και τονίζω το αγοράκι.. έφυγα χωρις να τον αφήσω να απαντήσει..και συνέχισα προς τα παιδιά..
Ζ- καλημέραα!! Είπα και στους δύο..
Αλ- καλημέρα μωρό μου! Μου λέει και με βάζει να καθήσω στα πόδια του..
Μ- καλημέρα ζωή μουυ μ λέει τελικά κ η μαριλέναα..κατι έχει αυτή χμμ θα την ρωτησω μετά..
Ζ-Αγάπη μου που είναι ο Μάνος?
Δεν ήταν στο σπίτι το πρωί κσι ούτε χθές ήρθε από το σπίτι.. λέω αναφερόμενη στον αδερφό μ.. ναι ναι ξέχασα να σας αναφέρω τον αδερφό μ είναι ενα χρόνο μεγαλύτερος όπως και ο αλέξης και κάνουν παρέα..μαντέψτε ποιοι.. ο μάνος ο αλέξης και ο Άρης.. ναι ναι είναι κολλητοί παρόλο που ο άρης είναι ένα χρόνο μικρότερος και ναι και ο Αλέξης ήταν player άλλα έχει αλλάξει τους 3 τελευταίους μήνες γτ είμαστε μαζί!! Ο Μανος τώρα νομίζω ότι συνεχίζει αν και τώρα τελευταία δεν βλέπω τα "κορίτσια" (ο θεος να τα κάνει δλδ) που έφερνε στο σπίτι όταν έλειπαν οι γονείς μας νομίζω πως κάποια του αρέσει αλλά δεν λέω ποια!.. τελευταία όμως ο Αλέξης έχει απομακρυνθεί με τον Άρη επειδή τσακωνομαστε συνέχεια..δεν λέω είναι πολύ εκνευριστικός ο Άρης αλλά είναι χρόνια κολλητοί και εχω πει στον αλέξη να συνεχίσουν να ναι κολλητοί χωρίς να τον επηρέαζουν οι καβγάδες μας..
Αλ: εμμ δεν ξέρω.. μ λέει κάπως περιέργα και παρατήρησα πως η μαριλένα ήταν κάπως αμήχανη..
Ζ:ελάα πες αφου ξέρεις.. μολις το λέω αυτό ο αλέξης κοιτάει την μαριλένα λες και περιμένει έγκριση για να μ πει κ η μαριλένα εγνεψε θετικά.. μα καλά εχω χάσει επεισόδια έτσι?? Θα της τα ψάλλω μετά..
Αλ- μωρό μου ο Μάνος τα χει με την μαριλένα και έχθες ηταν μαζί αλλά μετά ήρθε από το σπίτι μ κ η μαριλένα δεν στο πε γιατί φοβήθηκε την αντιδρασή σου.. μου λέει με μια ανάσα.. κάτσε τα χουν ο αδερφός μ και η κολλητή μου? ΤΕΛΕΙΑ!! γιατί φοβήθηκε αφού είχα καταλάβει πως κάτι παίζει.. χμμ δεν γλιτώνουν την ανάκριση μετά..κ ο αλέξης δεν μ το πε εε?? λέω να τους κάνω μια πλάκα έτσι για να μαθουν..
Ζ- ααα (φωνάζω λίγο ομως μν γίνω κ ρεζίλι!)πάτε καλά?? Η κολλ μου με τον αδερφό μου?? Αποκλείεται δεν γίναιτε.. ο αδερφος μου δεν γιναιτε να είναι μαζί σου λένα ή αυτός ή εγώ..ΤΕΛΟΣ.. λέω κ προσπαθώ να μν βάλω τα γέλια με τις φάτσες τους η μαριλένα απογοητευμένη έτοιμη να κλάψει κ ο αλέξης με ένα βλέμμα απορίας..
Μ- να σου εξηγ.. εξηγησω ηθελε να πει αλλά την έκοψε το γέλιο μουυ είχα πέσει κάτω και γελούσα με κοιτούσαν όλοι αλλά χέστηκα! Ο αλεξής και η λένα(το χαιδευτικό της απο μένα!)
Ηταν γεμάτη απορία τλκ καταφερα μεσα απο τα γέλια μου να πω
Ζ-χαχαχαχα επρεπε χαχαχα να δειτε τα μούτρα σας χαχαχα..!!
Αλ-Λ-καλά μας κοροιδευεις? λένε με μια φωνή..
Ζ- ΧΑΧΑΧΑΧΑ εεε ναι λέτε να είχα προβλημα να τα χει η κολλ μ με τον αδερφό μ?? Είναι τέλειο τα χα καταλάβει ότι κάτι επαιζε αλλά δεν ήμουν σιγουρη.. αλλά ρε λένα κολλητή σουυ είμαι έπρεπε να μ το πεις.. λέω σοβαρα και παραπονεμένα..
Λ- το ξέρω βρε ζωουλα μμ αλλά φοβήθηκα.. ότι όμως και να ξαναγίνει με αυτό τι θέμά θα στο πω..
Ζ- εντάξει.. λένακι μου.. αλλά όσο για σένα πήγα να πω στον αλέξη.. αλλα γαμώτο με έκοψε το κουδούνι..και ο αλέξης εξαφανίστηκεε.. χμμ θα τα πούμε μετά εμείς σκέφτηκα..
Πήρα την λενα μ αγκαζέ και πήγαμε στην προσευχή μόλις τελιώσε πηγε η καθεμιά στο τμήμα της.. εγώ ήμουν στο Α2 ενώ εκείνη στο Α3 μπηκα μέσα και πήγα να καθησω αλλά κάτι με σταματησε.. τι στο καλό όλοι τους σήμερα??

------------------------------------------------------
Γειά σαςςς!!

Ικανοποιητικό το πρώτο κεφαλαιο δεν μπορειτε να πείτε!! Θέλω εντυπώσεις γιατί είναι η πρώτη μου ιστορία! Αφήστε σχόλιο και αστεράκι!
Φιλάκια!

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jul 08, 2016 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Μ' Αγαπάς?Onde histórias criam vida. Descubra agora