sadece sen

65 8 2
                                    

ben hep farkli olmusumdur yasitlarimdan insanlardan cevremdekilerden her seyden ve her kesden bazilari beni mazosist sanar amma degilim sadece korkmuyorum hic kimseden hic bir seyden korkmuyor daha cok kucukdum Tanridan baska kimseden korkmamayi ogrendigimde daha 9 yasim vardi benim bunu ogrendigimde yasitlarim oyun oynarken bebekleriyle oyuncaklariyla oynarken ben atesle oynardim o zaman bile bir savas icindeydim mucadele ederdim insanlar icin daha iyi bir dunya icin simdi sen kimsin diceksiniz ben gece sanki bu adi bana verirken gelecegimi gorub vermisdiler adimin hakkini veriyorum gece gibi karanligimdir hatta geceden daha karanlik 14 yasindayim 8ci sinifda okuyorum ailem var amma yok da diye biliriz onlar hep islerini benden daha cok sevdiler ailem beni hep degersiz biri gibi gordu zaten ben 2 yasindayken amerikaya gittiler ben teyzemlerle kaldim 7 yasima kadar amma sonra necla teyzem evlendi bense anaannemlerdeyken en cok onu severdim babam annemden farkli olarak biraz da olsa ilgilenirdi benimle 12 yasimda bana is kurmam icin yardim etdi bana para gonderdi bir villa verdi evet anlasilan uzre cok zenginler babamin gonderdigi parayla is kurdum ve cok para kazandim hala da kazaniyorum ticaretle falan ugrasiyorum bir holdingim var babamda arada yardim ediyo amma ben artik ondan yardim almiyorum her insan ailesi icin sevgilisi icin falan savasir amma ben diyil ben baska insanlar icin savasiyorum bana hep yardim eden hep seven arkadaslarim benim dunyada en cok deger verdigim insanlardir onlar ilk defa 6ci sinifda fark ettim onlari ne kadar cok sevdigimi hep karanlik olarak kaldim hic kimseye gostermedigim aydin yuzumu arkadaslarima gosterdim ben sinifdaki tum cocuklari severim amma ozellikle sevdigim deger verdigim 6 cocuk var:ruya cemre aylin mete guney ege bu cocuklarin ayri yeri vardir bende zaten biz bir takimiz her seyi birlikde yapariz birimize bir sey olunca hepimiz kosariz en gucluleri benim en karanlik olanlari da her kesin girmeye yanina bile yaklasmaya korkdugu sokaklarda yururum hep orda ki tehlikelerle dip dibe olurum orda yururum cunki hep birilerinin merakina yenik dusub oraya girecegini ve basini derde sokacagini bilirim ben isde bu yuzden o sokaklarda gezerim onlari kurtarmak icin her gun bi tehlikeyle yuzlesiyorum o sokaklarda dolasan serseriler cinayet isleyen katiller hirsizlar haydutlar hic birinden korkmam ben......

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin