Ik zat samen met Rein op de bank, het regende buiten en er was een hevige storm. Ik zou vandaag de rest van zn vrienden ontmoeten: Nils en Owen, Daan kwam ook. We hebben de hele middag gelachen. Ik bleef avondeten bij rein, toen we klaar waren, gingen we nog even samen tv kijken op reins kamer. Ineens zette hij de tv uit, stond op en zong mind is blown. 'Iris, wil je mn date voor het schoolfeest zijn?' vroeg rein nadat hij super mooi had gezongen. Ik accepteerde zijn super lieve aanbod en spron hem in de armen. 'ik hou van je' zei rein. 'Ik ook van jou' zei ik. Rein keek me aan en kwam steeds dichterbij. Al na enkele seconde waren onze lippen tegen elkaar gedrukt, ineens kwam Daan binnen. 'woaw , sorry , stoor ik jullie?' vroeg daan. 'Uhm neehoor' zeiden we beiden tegelijk en lachte verlegen naar elkaar. 'Iris, dit moet je lezen' zei daan terwijl hij het kranten artikel in mn handen duwde en naar het kopje "danser gezocht" wees. 'Daan, ik..' zei ik. 'Iris, je moet je kans grijpen, dit is jouwn droom! Laat deze uitkomen!' zei rein. 'Inderdaad, wij waren ook super onzeker over onze stemmen, maar omdat we het wilde, konden we doorzetten en hebben we dit allemaal bereikt' zei Daan terwijl hij een pen uit zn broekzak haalde en in mijn hand legde 'hier, doe het.' zei daan en glimlachte naar me. Ik staarde wat secondes naar het kranten artikel en besloot me toch in te schrijven. 'Dankjewel Daan' zei ik terwijl ik hem omhelsde. Daan ging weer terug naar huis en rein bracht mij ook naar huis. 'dankjewel voor vandaag, rein' zei ik en gaf hem een kus. Zoals gewoonlijk kwam ik weer binnen met gezeur 'iris, doe je je schoenen uit als je naar biven gaat? Heb je je huiswerk al gemaakt? Wat hebben jullie gedaan? Is rein lief voor je?' 'Ja mam, alles is okay, ik heb alles af en ja, ik doe mn schoenen uit, ik liep naar de koelkast en pakte een flesje starbucks Frappucino uit de koelkast en liep naar boven. Ik plofte neer op mn bed en las een paar tweets en insta's. Ongeveer om half 8, deed ik mn pyjama aan en poetste mn tanden, het was een lange dag. Ik ging boven het trap gat staan en riep slaaplekker naar beneden. Ik lag in mn bed en dacht na ober die kus van vanmiddag, wat was dat nou? Ik kreeg zo'n mega fijn gevoel in mn buik.. en viel in slaap.