{01}
[Hailey]
"Ik hou van je" zegt Cameron en vlecht zijn vingers met de mijne wat er voor zorgt dat er een glimlach op mijn lippen tovert.
Zo lopen we hand in hand een parkje binnen met allemaal prachtige bloemen. Bomen met mooie roze bloemen eraan. Op het gras veldje voetballen een paar jongens. Ik kijk om me heen overal zijn prachige gele en roze tulpen. Bewonderend kijk ik om me heen naar de prachtige omgeving.
"Het is prachtig hier" zeg ik en kijk Cameron glimlachend aan. Hij lacht ook. Zijn mooie heldere lach. Het geeft me kriebels in mijn buik.
"Kom hier" zegt hij en pakt vervolgens de lusjes van mijn broek vast en drukt me tegen zich aan. Ik sla mijn armen om zijn nek terwijl ik een kleine kreet laat.
"Je bent zo schattig weet je dat?" zegt Cameron en lacht weer. Mijn hart gaat als een gek tekeer en krijg kriebels in mijn buik. Wat doet deze jongen toch met me?
"Nee" zeg ik zacht terwijl er een blos op mijn wangen verschijnt.
"Zie ik nou rode wangetjes?" grinnikt Cameron en ik geef hem een speelse mep.
"Niet doen, zo word ik juist verlegen" zeg ik zacht.
Cameron lacht en drukt een kusje tegen mijn wang.
"Je zorgt nog voor een hartstilstand bij mij" zeg ik en hij drukt zijn lippen op de mijne. Zijn lippen passen perfect op de mijne en lach tegen zijn lippen aan. Ik voel miljoenen vlinders in mijn buik.
Langzaam trek ik terug en een twinkeling is te zien in zijn ogen. Opeens uit het niets tilt Cameron me op en draait een rondje. Ik begin te gillen, maar meteen wordt mijn gil omgezet in een lach.
Cameron legt me rustig tegen een boom aan en komt naast me zitten. Hij vlecht zijn vingers met de mijne en wrijft met zijn duim over mijn hand.
"Ik heb zo'n geluk dat ik jou heb" zegt hij uit het niets. Ik lach en druk een kus op zijn wang. Hij pakt mijn hand en legt het op zijn borst.
"Voel je mijn hartslag?" vraagt hij aan me en ik knik.
"Het klopt voor jou" zegt hij lief en kijkt me met een lach aan. Ik pak zijn hand en leg het ook op mijn borst. Ik vraag precies het zelfde wat hij zo net tegen mij ook zei.
"Voel je mijn hartslag?" vraag ik en Cameron knikt met een grijns.
"Het klopt alleen voor jou" zeg ik en Cameron trekt me in een knuffel.
Onderuit gezakt kijken we samen naar de spelende kinderen. Cameron speelt met mijn haar en mijn hoofd rust op zijn borst.
"Wil je later kinderen?" vraagt Cameron opeens. Ik kijk verbaasd op.
"Hoezo?"
"Gewoon ik ben nieuwsgierig" zegt hij en kijkt me aan.
"Ik hou van kinderen, dus ik denk van wel" beantwoord ik zijn vraag.
"Jij?"
"Ja ik wil ook kinderen een jongen en een meisje en de moeder van mijn kinderen wordt jij" grijnst hij.
"Ik hou zoveel van je" zeg ik en hij drukt zijn lippen op de mijne.
-
Een paar uur zitten we al in het parkje. En het begint al te schemeren. Ik zie de sterren de lucht vullen. Mijn hoofd rust op Cameron zijn borst en ik luister naar het ritmische geklop van zijn hart. Ik til mijn hoofd en kruip nog dichter tegen hem aan.
Ik druk een kusje op zijn wang waardoor hij moet glimlachen. Ik laat mijn hoofd weer op zijn borst rusten en luister weer naar het ritmische geklop van zijn hart."Ik hou van je" zeg ik zacht.
"Ik hou ook van jou prinses" zegt Cameron en drukt een kusje op mijn haren. Glimlachend kijk ik naar de sterren in de lucht.
"ik hou ziels veel van je vergeet dat nooit" zegt Cameron en samen kijken we naar de lucht die steeds meer gevuld worden met sterren.
Zonder dat ze het weten komt er een grote nachtmerrie aan wat hun hele leven gaat veranderen.
Blijft de liefde tussen hun? Of komt er een eind aan ze?
-
Eerste hoofdstuk!
Wat vinden jullie er van?
Vote?
Comment?
JE LEEST
Love Will Remember ☆CD [ON HOLD]
FanficLove will remember. Copyright © All right reserved. © Shxwnsqueen ; niets mag zonder mijn toestemming ergens anders voor worden gebruikt. Ik bezit net zoals alle andere auteurs het auteursrecht.