Hanino smijanje odzvanja sobom dok je Emili golica po trbuhu. Njena plava kosa rasuta je po jastuku dok Emili ustaje sa nje i sjeda na stolicu pored Haninog kreveta.
"Stvarno si bezobrazna" , Govori Hana i ustaje u sjedeći položaj. Emili se kratko zakikoće a onda je udari u rame. "Imaš sreće što ne znam gdje si inače bi sad već bila mrtva." , Rekla je Hana kroz šalu na što je Emili brzo udahnula.
"Idem da nam napravim čaj." , Brzo govori i ustaje sa stolice a onda što brže može izlazi iz sobe. Hana duboku udiše i rukom pokušaje da napipa gdje je kraj kreveta, da ustane i ode do kupaonice.
Hana je slijepa od svoje treće godine, od kad su joj roditelji poginuli u saobraćajnoj nesreći. Iako je slijepa, odlična je učenica u školi i svi je hvale. Iako su joj kapci podignuti ona ne vidi. Išla je kod mnogih doktora, ali operacija je jednostavno bila preskupa i odustala je.
Bila je mala kad je ostala bez roditelja pa sad živi sa svojom sestrom Emili koja je pet godina starija od nje. Također, sa njima živi Sara koja ide sa Hanom u školu. Može se reći da su cimerice.
"Evo i mene" , Čuje se veseli ženski glas i Hana zamalo padne preko stolice na kojoj je sjedila Emili. "Gdje trebaš?" , Pita je Sara i Hana prošapta da treba u kupaonicu da se istušira.
Već sve napamet zna gdje je šta, ali jednostavno se slučajno spotaknula na stolicu. Zna gdje je šta u ovom stanu, ali ne i van njega.
Dok se Hana tuširala Sara i Emili su pile čaj i pričale o današnjem danu u školi. Naravno, Sara je ispričala Emili sve, čak i onaj dio kad je Hari udario.
Taj Hari.. Ponižava je i maltretira od kad je krenula u srednju. Tek ima sedamnaest godina a doživila je mnogo toga u tih sedamnaest godina. Iako ju Hari nju mrzio, ona je njega zapravo voljela. Jedino je njega od muškarca zapravo poznavala u školi i zavoljela ga je kroz sve te njihove svađe.
Znala je da ga ne smije voljeti, ali ipak jest.
(...)
Sjedila je na stolici i čekala da profesorica uđe u učionicu. Nadala se da Hari ovoga puta neće da dođe na nastavu, to jest da će da pobjegne, ali se previše nadala.
Umjesto profesorice u učionicu je ušetao on. Crna kosa mu je kao i uvijek bila podignuta a smeđe oči su razgledale po učionici tražeći slobodno mjesto. Kao i uvijek bio je obučen u crno i uvijek je sa sobom nosio zlatni sat, koji mu je poklonila majka.
"O, slobodno mjesto pored Hanice" , Prošaptao je Zaku, njegovom najboljem prijatelju, a onda je krenuo prema klupi gdje je sjedila Hana. "Hana" , rekao je došavši do njenog stola.
"Hari" , Prošaptala je brzo spuštajući glavu. Iako ga nije vidjela, imala je predosjećaj da se sad zlobno smješka i da će da uradi nešto loše. Naravno, to je tako i bilo.
Snažno je udario rukom od stol od čega je Hana poskočila i pala sa stolice, udarivši glavom od kraj drugog stola.
"Hana!" , Vrisnula je Sara trčeći do nje i dižući je sa poda. "Koji je tebi vrag?!", Vrisnula je na Harija na što je on preokrenuo očima i sjeo na stolicu.
"Ne viči na mene kučko" , rekao je kroz zube a potom je pogledao oštro. Sara kao Sara, morala je da mu odgovori makar dobila i šamar.
"Nemoj ti meni kučko, jebeni kriminalče" , Viknula je glasni na što se glasno auuu proširilo učionicom. Bio je kriminalac i radio je razne stvari. Jedino što mu je ostalo jeste da opljačka neku banku ili trgovinu. Sve je već učinjeno, čak i ubistvo.
"Začepi!" , Viknuo je Hari nazad na što je Sara povukla Hanu za ruku i stavila je na stolicu na kojoj je ona sjedila. Sjela je pored nje i pogledom šamarala Harija koji se zlobno smješkao.