SEZON FİNALİ SONRASI EKİP TOPLANTIDA

540 20 0
                                    

NK: Ay, nihayet aşk kuşları geliyor, baksanıza şunlara...

OB: Ihhhh....Ay, dayanamıyorum yine ağlıycam, düğünde ağlamalara doyamadım zaten. Niye herkes mutlu, ha, niye? Uhhh....

LÜ: Koray, saçmalamasan, niye mutlu olmayalım? Ne güzel işte onlar ermiş muradına, biz çıkalım...

SB: Abi biz bir yere çıkmak için acele etmeyelim bence. Baksana M Hanım'ın sağlı sollu kroşelerinden bölüm sonunda ne olduğunu anlamadık yine, imza kısmı 2. sezona kaldı.

NK: Şekerim sen içini ferah tut, atar benim Ömüş'üm imzayı. Kıyamaz Defne'sine.

SB: Ya siz nasıl bu kadar rahatsızınız anlamadım ki? Defne söylemiş her şeyi, yol boyu şakımış diye duydum ben.

OB: Neeeee....? Kim söylemiş, neyi söylemiş? Ben neden duymadım? Benden habersiz nasıl söyler? Sahi ne söylemiş kuru kız? Yoksa son anda Doktor Selim'e aşık olduğunu mu söylemiş kömüş gözlüme? Ay ben paralarım onu. Ben bekliyordum zaten bu kuru kızdan böyle bir fettanlık. O Selim tıfılına nasıl da baygın bakmıştı aşı olurken. Ah, Ömüş'üüüüüm bu da mı gelicekti başımıza? M Hanım, terk mi edicek şimdi bu kuru kız bizim kara prensimizi? Yapmayın ne olur M Hanım, benim kalbim var, akciğerlerim var, böbreklerim var...ay başka neyim vardı...hıh, tansiyonum var, bir çıkıyor, bir düşüyor, roller coaster gibi mübarek, çok fenayım. Yapmazsınız bana bunu değil mi?

MA: Koray sana ne oluyor? Ayrıca nerden uyduruyorsun bunları?

SB: Ben söyleyeyim size neresinden uydurduğunu, 12 parmak bağırsağından...Bir çalışan orası var, o da yanlış çalışıyor.

OB: Kaç parmak kaç parmak...? Kıskanç, mendebur kepçe seni...Ben Koray Sargın'ım ben! Benim bağırsaklarım en az 112 parmak...

SÖ: Koriş, sus, geldiler.

B ve E el ele yaklaşırlar masaya. İkisinin de suratlarında şapşik bir gülümseme, etraflarındakileri görmeden bir balonun içinde gibi hareket ederler.

BA (sandalyesini çeker): Gel aşkım, gel gelinim, gel otur şöyle...Yoruldun sen.

ES (hafif kırıtır): Yok, ne yorulucam canım.

HP: Eh, esas oğlumuzla esas kızımız da sonunda lütfedip masamıza teşrif ettiklerine göre...

OB: Durun!

ŞS: Koray ne oldu yine?

OB: Bu düğün olamaz!

LÜ: Koray Allah aşkına bir kendine gel, düğün sahnesi çekildi bitti. Yahu sezon bitti!

SÖ: Üstelik bal gibi de oldu düğün Koriş'ciğim. Sen ne dersen de bu saatten sonra.

OB: Hıııı..? Ama ben haftalardır bu repliği söylemek için hazırlanıyordum. M Hanım söz vermişti bana, düğün sahnesinin kilit ismi sen olacaksın, her şeyi sen ortaya çıkaracaksın, en uzağa sen...

LÜ: Öhhöö...

NK: Koriş'im, aşkım, bi tanem...Bu düğün geçti artık, sen bunların heeeep-sini Sinoş'un düğününde yap hayatım

SÖ: Aaaaaa...ne demek Sinoş'un düğününde yap? Kimseyi karıştırtmam ben düğünüme.

SB: Aşkım, ne güzel söyledin. Karıştırmayalım hayatım biz kimseyi.

MA: Hangi düğüne?

SB: Ne demek hangi düğüne? Ne demek hangi düğüne? M Hanım ne diyorsunuz ya? Hani söz vermiştiniz, Yasemin'le ben evlenicez ya.

KİRALIK AŞK EKİP TOPLANTILARI ( ve de yorumlar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin