Eren pov*
Mă ridic de pe jos și mă îndrept spre camera mea , fac un duș , îmi iau niște haine pe mine și mă îndrept spre micul dejun.HANJI: Eren ți-ai revenit la normal?
EREN: Da.
PETRA: Ce sa întâmplat cu fața ta ?
EREN: Aia e altă poveste.
ERWIN: Levi ce i-ai făcut? Dacă se transforma într-un Titan?
LEVI: Nu ie treaba ta . Au fost doar niste metode de precauție.
ERWIN: Levi să vi după micul dejun la mine în birou , am ceva să discut cu tine.
LEVI: Bine.
PETRA: Eren după micul dejun hai să avem grijă de rănile tale.
EREN: Bine , și mulțumesc frumos pentru că mă îngrijești.
PETRA: Pentru nimic.
DUPĂ MICUL DEJUN..........
LEVI: Despre ce vroiai să discuți cu mine?
ERWIN: Despre tine și Eren . Ce relație aveți voi?
LEVI: Una foarte simplă, el este doar subordinatul meu.
ERWIN: Nimic mai mult de atât?
LEVI: Da , eu nu îs un homo sau gey că tine.
ERWIN: Îs gey fiindcă te plac pe tine.
LEVI: Dar eu nu, dacă ai terminat discuția eu ar cam trebui să plec . Așa că pa.(Erwin mă trage la el în brațe și mă sărută)
Eren pov*
Petra chiar acum a terminat de a mă bandaja.EREN: Mulțumesc.
PETRA: Pentru nimic. Dar ce ai făcut ca să te lovească Levi așa?
EREN: Să spunem că e o poveste cam lungă.Oricum acum ar cam trebui să plec.
PETRA: Pa Eren.
EREN: Pa Petra.
Eren pov*
Cum am gătat cu bandajarea corpului și feței mele , am decis să mă duc să vorbesc cu căpitanul Erwin, poate îmi spune el ce sa întâmplat în decursul acestor 2 zile.Levi pov*
Erwin nu îmi dădea nicio șansă de a scăpa , era mai mare și puternic decât mine , nu avem atâta forță cât el ca să mă pot opune lui.LEVI: Oprește-te , dacă apare cineva și ne vede ?
ERWIN: Nu am să-ți dau drumul.
LEVI: Lasă-mă .( și își presează buzele lui de ale mele , sărutul lui este foarte diferit de alui Eren , zici că alui Eren are un gust mai dulce și special )
Eren pov*
Văd ușă căpitanul întredeschisă, bat la ușă și intru. Îl văd pe Căpitanul Erwin sărutânduse cu Căpitanul Levi. Ei doi îs cumva homo?EREN: Ssssccccuuuzzați-mă.(mă înroșesc și îmi las capul în jos de rușine)
ERWIN: Nu-i nicio problemă.
Eren pov*
Mă doare pieptul așa de tare . De ce mă doare așa de tare că l-am văzut pe Levi sărutânduse cu Erwin? Nu mai puteam suporta durerea așa că am luat-o la fugă. Fața îmi era inundată cu lacrimiJEAN: Eren?
EREN: Scuze dar mă cam grăbesc.(și continui să fug)😭
Jean pov*
Oare de ce plângea? Ce ciudat nu l-am văzut niciodată așa. Și îmi continui treaba.Eren pov*
Oare de ce mă doare așa de tare inima?Oare îi iubesc pe Căpitanul Levi? E posibil să fiu îndrăgostit de el ?Ce sentiment ciudat e acesta?Levi pov*
Eren tocmai mă văzut sărutându-mă cu Erwin. Acum crede că sunt un gey sau homo. Ce mă fac?Fug după Eren dar nu îl găsesc.Ce mă fac?E numai vina lui Erwin.
CITEȘTI
Iubește-mă , ucide-mă ( Enreri)
FanfictionCartea este bazată pe Attack on Titan . Ce se va întâmpla îi va accepta Levi sentimentele, său o să le respingă și o să îl ucidă pe Eren pentru că este un Titan, un monstru. Cartea conține yaoi dacă nu vă place nu citiți.