Eren pov*
Mă urc pe cal și îmi continui drumul spre răzbunare și război .Eren a reușit să își ucidă unchiul și să trimită Titani de unde au venit , nu se știe ce sa întâmplat cu el și cu gașca lui după acea . Levi șa recăpătat memoria , și-a a citit scrisoarea lăsată de Eren . Dar a murit 5 ani mai târziu de dorul care îl purta pentru Eren .
2016 .....
Eren pov*
Ce grea este viața de model . În sfârșit m-am întors în Japonia după atâția ani , m-am urât de America , am decis să îmi continui cariera in Japonia , locul în care m-am născut . Chiar acum sunt la un hotel . Mă îndrept spre lift dar un pitic se ciocnește de mine . Mă uit mai bine și văd un băiat cam cu vreo 5 ani mai mare decât mine .LEVI : Vezi pe unde mergi pălugă.
EREN : Tu să vezi pe unde mergi piticanie .
LEVI : Așa vorbești cu un star ?
EREN : Și tu așa vorbești cu un model ?
TIPA : A uitați e Levi din trupa THE NAME .
ALTĂ TIPĂ : A uitați e Eren , noul acel model care a venit special din America .
Eren pov *
La naiba m-au descoperit fanele , îl iau de mână pe acel dobitoc și fugim de fane , ascunzândune la mine în cameră .EREN : La naiba , a fost cât pe aproape .
LEVI : Model , Huh?
EREN : Și cântăreț deci .
LEVI : Mă numesc Levi .
EREN : Iar eu Eren Jeager.
LEVI : încântat de cunoștință .
EREN : Levi ... Levi , mi se pare cunoscut numele .
LEVI : Și mie al tau .
EREN : Levi Heichou .
LEVI : Eren mucosule .
Eren pov*
E Levi Heichou , ne-am regăsit după atâta timp . Fata mea și a lui Heichou erau pline de lacrimi .LEVI : Te-ai întors Eren .
EREN : Da n-am întors Heichou .
Eren pov *
Îl trag pe Levi într-un sărut de reîntâlnire după atâta timp . Nu o să îi mai dau drumul niciodată .FINAL , ȘI-AU TRĂIT FERICIȚI PÂNĂ LA BĂTRÂNEȚE .
CITEȘTI
Iubește-mă , ucide-mă ( Enreri)
FanfictionCartea este bazată pe Attack on Titan . Ce se va întâmpla îi va accepta Levi sentimentele, său o să le respingă și o să îl ucidă pe Eren pentru că este un Titan, un monstru. Cartea conține yaoi dacă nu vă place nu citiți.