Slucajno sam okrenula glavu ka drugoj strani trga i zastala, to je bio On. On, jedini koji me uspio navesti da zadrhtim samo jednim pogledom. Osoba pred kojom nisam mogla sakriti nista, a opet se cinilo kao da ne razumije nista, ni jedan pogled. Cutanje i gledanje je predugo trajalo. Bila sam poput vulkana koji je cekao trenutak svoje erupcije. Gledala sam u njega i on je gledao u mene i to je bila neka vrsta ljubavi zar ne. April, Elanor i Meredith su zastale i zakolutale ocima, dosadila sam im znam, ali sta cu, to je bilo jace od mene. Bio je ispred kafica naget na sto koji se tu nalazio zajedno sa svojim drugarima. Ta savrsena konstrukcija tijela koja me oduvijek dovodila do ludila, detaljno naglasen svaki misic, a Bogme ih je imao, skoro pa ne primjetno sam zagrizla donju usnicu, tako bih izrazavala zadovoljstvo. Identicna frizura sa malim kolicinama gela za kosu, koliku sam samo zelju imala proci prstima kroz nju, a tek brada od koji dan savrseno se prijanjala na njegove prekrasne izrazene crte lica, malo izbacene usne, i naravno te zelene oci. Ah kako sam samo pala na njih. Vidjela sam da se ne namjerava pozdraviti pa sam digla ruku i blago je pomakela u jednom smijeru, identicno mi je odgovorio. U daljini sam cula Aprilin glas kao da me budi iz sna, trznula sam se i vidjela njih kako stoje i cekaju me. Krenula sam, osjetila sam njegov pogled na sebi kako sara preko cijelog mog tijela. Nisam progovorila ni rijeci, bila sam previse obmamljena za ikakav razgovor. Ubrzo smo otisle kuci, a na mene je jos uvijek djelovala magija njegovih ociju. Usla sam u stan, jedva sam cekala da legnem. Zamisljala sam njega opet, znala sam da mi nemamo apsolutno nista, ali ti pogledi su odavali i mene i njega. Isli smo zajedno u isti fitness, tako smo se i upoznali, nije se nista desilo izmedju nas, ali ja ehh ja sam odlijepila za svakim njegovim dijelom tijela bukvalno i doslovno. On je ipak zabranjen za mene, valjda me zbog toga toliko privukao, on je ozenjen. Znam kako ce to zvucati otrcano, posramljena sam, ali to je jace od mene. Stvarno nisam zeljela nista s njim, zato sam sutila o tome. Realna sam, znam da nas dvoje nemamo buducnosti i da bi nas vec nrko vidio, a tako ga zelim, ono njegovo tijelo, njegovo sve. A isto tako znam da je kontakt ocima opasna, opasna stvar. Ali krasna. Boze kako krasna. On je mlad momak sa svojih 29 godina i 2 godine braka iza sebe, jos uvijek se nije odlucio na djecu, vjerovatno iz razloga sto je mlad i pun zivota tjesim se tom spoznajom iako ne pomaze bas mnogo. Zivim na posljednjem spratu vec ostarjele zgrade tako da imam prekrasan pogled na cijeli grad. Izasla sam na krov koji je prekrasno uredjen sa detaljnim dizajnom svakog coska, povukla posljednji dim vec sagorjele cigarete duboko ga udahnula, dok nisam osjetila da su mi se pluca napunila dimom i posmatrala naivne zaljubljene parove koji se kunu na vjecnost, a takvo sto ne postoji zar ne?
Nadam se da vam se svidja moj nastavak, komentarisi te voljela bih cuti vasa misljenje. 😊✌
YOU ARE READING
✌
RomanceProbudila sam se kao i obicno, dan je bio izvrstan za setnju gradom. Poslije dugog prevrtanja po krevetu odlucila sam ustati i laganim koracima otisla do prozora pored kog se nalazio stari, otrcali kauc. Otvorila sam prozor, a zatim zapalila cigaret...