0.4✌

17 1 1
                                    

Budim se nesto kasnije no inace, sunce odavno krasi prekrasno plavo nebo. Najradije bih ostala u krevetu citav dan, ali na um mi pada da imam dogovoren izlazak sa Leonom ( ja se njemu svidjam, a on meni ruku na srce ne) i vecernji izlazak sa Elanor. Tako da ce ovo danas biti jedna velika propast od dana. Jos uvijek mi je u glavi urezan jucerasnji Jacksonov pogled koji me presjekao. "On me toliko privlaci, ali ne osjecajima ma ne daleko od toga on me privlaci fizicki privlaci me njegovo tijelo, da to je, naravno da je to" -ponavljam sama sebi.

***
"Hej ljepotice"

zacula sam glas iza sebe, to je naravno bio Leon

"Zdravo Leon".

"Izgledas prekrasno".

"Zahvaljujem i ti takodjer izgledas cool".

Kakav laskavac svaku bi povalio da moze.

"Idemo".

"Naravno".

Sjedamo u prvi kafic na koji nailazimo ne da mi se hodati s njim, ionako sam preumorna za bilo kakvu setnju. Razgovaramo duze, tacnije samo on prica i hvali se sa svim sto on ima: kakvo auto vozi, koliko ima nike patika, kako njemu novac ne znaci nista, ma da nikako. Koliko je samo dosadan, samo klimam glavom i potvrdjujem.

"Da, naravno".

Sjedi pokraj mene i svakih par minuta krene da dodirne moja bedra na sto se naravno ja izmaknem. Po izlasku iz kafica mi predlaze da malo prosetamo, a potom ce me otpratiti kuci. Krecemo ulicom kada pocinje da zbija sale pa se glasno smijem zaista su stvarno smijesne, bar je u necemu dobar. Par metara ispred mene ide neki par ne znam odakle su mi poznati, ali jesu. Oh, okrece se momak , o ne pa to je  Jackson. Drzi za ruku svoju zenu, to je nazalost realnost. Pored svih mojih mastarija i iluzija, to je realnost. Ispod oka gleda Leona i namrsti se.

"Cao Amelia, sta ima".

Iako ga naravno to ne zanima.

"Hej Jackson, sve super".

Nastavit ces da hodas neces biti kao prosli put, stat i gledat ga. Nastavit cu hodati samouvjerenim koracima, opet osjecam njegove poglede. Leon naravno nastavlja da prica glupostii, ali ga ne cujem. To je mnogo jebeno stanje, paralizirana i daleko od stvarnosti zamisljam kako sam sa njim.

***
Uzurbanim koracima nanosim malo rumenila i ruz u boji bez, kada je neko zazvonio, ne otvaram vrata do kraja a Elanor vec prica.

"Amelia ajde uvijek kasnis"

"Idem"

Izlazim iz stana i zakljucavam vrata, a  Elanor me zaprepasteno gleda.

"Sta? sta je bilo, grozna sam znam"

"A-amelia ti predobro izgledas"

"Haha ne lozi me"

"Ne, fakat si predobra"

"Moj stilist: moja malenkost, naravno"

Nosim bez haljinicu do ispod koljena, svom duzinom je uz tijelo tako da precizno ocrtava cijelo moje vragolasto tijelo, sa dijamantima oko grudnog kosa koji naravno nisu original, takodjer oblacim cipelice sa osrednjom petom, blago uvijena kosa. Tip-top.
Elanor nam je rezervisala mjesto u Daniel's clubu koji je jedan od najbolji u cijelom L.A.-u. Noc je prekrasna, pijemo najbolja pica, druzimo se sa momcima koji nas cijelu noc mjerkaju, tek da bi nakon punih 2h prisli. Pjevaju super pjesme plesem kao nikada do sada, a mislila sam da ce to biti uzas dan, a sve je osim uzasnog.
Pogledam na sat, tacno 23:30. Ne namjeravamo jos ici. Dizem glavu i  ugledam njega koga drugog no Jacksona, zeludac se okrece, ja se znojim, srce uzurbano kuca

"Kako ga samo zelim"- pomislila sam.

A onda ga vise ne vidim, gdje se samo izgubio, a bas sam se ponadala da me vidio. Dok ispijam posljednje kapi vodke netko me hvata za ruku, brzo se okrecem i ugledam Jacksona ne mogu da  vjerujem.

"Samo suti i kreni samnom, Amelia"

"N-naravno, ali gdje?"

Drzeci me za lakat probijamo se kroz guzvu, kao da sam neka poznata zvijezda, a on moj tjelohranitelj. Osmijeh mi krasi lice, adrenalin mi skace, dosli smo do izlaza.

"Jackson, gdje idemo,stani!"

"Sacekaj"

Ovako nesto nije moguce evo vec godinu se sve svodi na poglede i pozdrav, a ovo, ne nije stvarno vjerovatno sam popila previse. Dosli smo do kraja ulice, gdje me to vodi. O Boze pa to je njegov auto, nece valjda... Naglo stajemo, okrece se, da to je on to je Jackson nisam umislila. Samo me pogledao onako ocajnicki kao da ovo ceka duze nego ja. Unosi mi se u lice ja se prepustam nema mi druge pa pobogu ja tog covjeka zelim. Stavlja lagano ruke na moja ramena i tiho sapce:

"Ne mogu se vise suzdrzavat, izvini"

Krece prema mojim usnama, ne znam sta da radim da bjezim ili da se prepustim. Da, zelim ga, ali to je pogresno on, on ima zenu.  Ne Amelia, ma samo malo nece se nista mnogo desiti. Nasmijem mu se u znak podrske. O Boze sta ja to radim. Udaljeni smo tek toliko milimetara da  osjetim njegov dah i cujem kako mu srce udara bas kao i moje. Rukama mi polako sklanja kosu sa lica i igra se sa njom. Napokon se usne  blago doticu, ahh ima bozanstven okus usana. Pa stani ja ni ne znam kako se ovo radi. Ja, ja se nikada nisam poljubila, ma prepustit cu mu se nek me vodi. Prepustam se i zatvaram oci, hvatam ga jednom rukom za obraz, a drugom prolazim kroz njegovu smedju kosu. Krece me ljubiti tako strastveno tako ludo. Odmacinje se malo i sapce.

"Zelim te jos"

Grc na mojim usnama mu sam govori da zelimo isto. Ovaj je strastveniji od proslog, hvata me za butine i dize ka gore, noge se same obavijaju oko njegovog struka i ljubimo se toliko pazljivo, a opet toliko divlje. Ja grlim njega, moje noge oko njegovog struka O, daa. Ruke stavlja na moju straznicu, prvi put to nekom dopustam i da vam kazem prija mi. Okrecemo se i stavlja ma na prednji dio auta, sjedam i nastavljam da ga ljubim, sta mi se to desava ne mogu prestati. Opijam se njegovim usnama. Tako je savrsen. Osjetim njegov grc usana, smije se, mislim da je sretan.

Nadam se da vam se svidja ovaj nastavak. 😀

✌Where stories live. Discover now