ΜιχάληςΕπιτέλους θεέ μου....αυτό το meet up είναι το όνειρο της ζωής μου. Είμαι πολύ χαρούμενος και τυχερός επειδή ο πατέρας μου στην ηλικία μου δεν είχε την δυνατότητα να πάει επειδή έμενε Αθήνα. Θα δω διάφορους YouTuber αλλά και fans. Είμαι επίσης χαρούμενος που θα δω από κοντά τους The jkmasters. Είναι οι αγαπημένοι μου YouTuber λόγω του φοβερού edit που κάνει ο Μάριος αλλά και από το αστέρι, την Φενια. Πολύ καλό κομμάτι. Απορώ πως δεν έχει κάνει ακόμα boyfriend tag. Ας μπούμε λίγο youtube...ωωωωωωωωωω ναι έβγαλαν καινούργιο βίντεο!!!
Κατά την διάρκεια του βίντεο άκουγα με τεράστια ακρίβεια την περιγραφή των αδερφών της και τον αγαπημένο της YouTuber...Τώρα λέει τον χειρότερο....
Τιιιιι λέει ρε το μπαζο. Αντεγραφα εγώ ποτέ YouTuber? Εγώ φταίω ρε που έχω κάνει εγγραφή...unsubscribe. Αντε γεια Χρυσαφένια αντε Γειά. Αντί όμως να έχουν μειωθεί οι δικοί της μειώθηκαν εμένα. ΓΑΜΩ την τύχη μου. Καλά θα δεις. Πέντε ώρες είναι μόνο. Μόνο πέντε...Φενια
Άρχισα να ετοιμάζομαι για το meet up. Μπήκα να κάνω ένα γρήγορο μπάνιο για να έχω μετά περισσότερο χρόνο να ετοιμαστώ. Γέμισα την μπανιέρα με ζεστό νερό και έβαλα κάτι άλατα με άρωμα λεμόνι και χαλάρωσα...
Φ:"Ε όχι ρε πουστη...κοιμήθηκα 2 ώρες?Δεν προλαβαίνω με τίποτα...το καλό ειναι οτι τουλάχιστον κοιμήθηκα" Βγήκα από το μπάνιο και κατευθύνθηκα προς την ντουλάπα για να δω τι θα φορέσω...μμμμμ.....το βρήκα....έβγαλα έξω το πετρολ καλοκαιρινό μου φόρεμα και τα χρυσά σανδάλια μου και τα άφησα πάνω στο κρεβάτι μέχρι να ετοιμαστώ...από μικρή το είχα αυτό το συνήθειο. Στην ηλικία των 14 φόρεσα κηδεμόνα λόγω της καμπουρας που είχα στην πλάτη...Επειδή όμως δεν ήταν καθόλου εύκολο να ετοιμάζομαι μαζί με τον κηδεμόνα, τον έβγαζα, ετοιμαζόμουν και πριν βάλω την μπλούζα μου τον φορούσα...Τεσπα...χώρισα τα μαλλιά μου στην μέση και με μεγάλη δυσκολία κατάφερα να κάνω 2 κεφτέδες...έπειτα πήγα να βαφτω...λατρεύω να βαφομαι...ακούω όλες τις άλλες να λένε "εγώ δεν βαφομαι γιατί δεν μου αρέσει το βάψιμο" είναι όμως τόσο ωραίο...εγώ δεν παστουρωνομαι σαν κάποιες άλλες αλλά μου αρέσει να υπάρχει κάτι έντονο στο πρόσωπό μου. Έβαλα ένα make up στο χρώμα του δέρματος μου και με γρήγορες κινήσεις έφτιαξα δύο ολοισιες γραμμές eye liner...Έβαλα τις ψεύτικες βλεφαρίδες και χρωμάτισα τα χείλια μου με ένα παρόμοιο σαν το φόρεμα πετρολ κραγιόν. Φόρεσα το φόρεμα και ευχαριστώ τον θεό που δεν αποφάσισα να το πάρω στενό. Το φόρεμα ξεκινάει αμάνικο από τους ώμους στενεύει στο μπούστο και ανοίγει όλο και πιο πολύ από την μέση και κάτω. Από μέσα υπάρχει φόδρα και ένα σορτσάκι για μην τυχόν ατυχήματα. Έβαλα ένα χρυσό κολιέ ενώ σκεφτόμουν πόσους θα γνωρίσω στο meet up. Φόρεσα τα παπούτσια μου και βγήκα από το δωμάτιο κρατοντας το τσαντάκι μου... την ίδια στιγμή έβγαινε και η Σία από το δικό της φοροντας ένα μαύρο τζιν μια άσπρη μπλούζα και ένα καρο κόκκινο πουκάμισο στην μέση. Είχε πιάσει τα μαλλιά της κεφτέ και κρατούσε την μεγάλη μαύρη τσάντα της.
DU LIEST GERADE
Ο Δικος Μου YouTuber
JugendliteraturΦενια:...Η Φενια μαζί με τον κολλητό της Μάριο και την κολλητή της Σία έχουν δημιουργήσει ένα κανάλι στο YouTube.Ο Μάριος έχει αναλάβει το editing, η Σία το φωτισμό κτλπ και η Φενια είναι το αστέρι του καναλιού. Το κανάλι τους, the jkmasters, έχει φ...