Çok fazla makyaj yapmayıncildinizi bozar bir lip balm ve rimel yeterli benim gibi makyaja düşkün olanlar vardır elbet ama bu iyi bir şey deil okula giderken , dışarı çıkarken ve ya daha bir çok yere giderken makyaj yapıyoruz ama cilde kullandığımız cc krem, bb krem, fondöten gibi ürünler cildinize sivilce siyah nokta vs. Yapıyor yani kullanmamanizi öneririm zaten büyüyünce yapi caz o yüzden daha 13 14 yaşında makyaj yapmaya gerek yok.
Bir azda sahte makyaj malzemelerinden konuşalım sahte makyaj malzemesi merdiven altı urunlerdir bu ürünler cilde çok zarar verebilir içinde bulunan maddeler cilde surulmiyecek maddeler olabilir mesela çarşıya gittiğinizde hatta ıstanbul da banya yerde var görüyoruz mac,gosh,alex avien,the balm gibi pahalı markaların 10,15 tl hatta daha alt fiyatlarda olduğunu görüyoruz bn gerçek fircalar pahali olduklari ıçin sahte almayi dusunuyorum fakat bir turlu alsam mi almasam mi karar veremiyorum bu konuda dusuncelerinizi yazabilirsiniz.
Yeni başlayanlar için makyajı anlatmak isterdim ama uzun sürer bu yüzden bir bölümde bütün videolari derleyip koyacağım
Sizlere birkaç makya ana temalı oln youtuber onereyim :
1. Sebi bebi (sebile ölmez )
2. Merve özkaynak
3. Duygu özaslan
4. Denizin paylaştıkları
5. Güzelleselim (nese kocinbiga bayraktar)
...Bir sonra ki bölümde görüşmek üzere